Bel zo ook Fore Games maar even op denk. Hoop dat ze hem al hebben. Zo niet ga ik morgen iig al niet naar college. Ze hebben me verteld dat ze hem uiterlijk woensdag binnen zouden krijgen namelijk
bij dimension plus hebben ze vandaag heel veel reclame dingen gekregen. (lege dozen, posters, enz) Ze hebben de xbox ook al, maar ik krijg hem pas op donderdag, ze willen hem namenlijk niet eerder verkopen
Awww....KUTKUTKUT Net Fore Games opgebeld. XBOX is binnen, maar ze mogen hem echt pas donderdag verkopen Anders krijgen ze problemen met Microsoft. Nou ja, dat wordt dus donderdag 10 uur op de stoep staan.
hebben jullie nog geluk ook, Ik ben pas om 18:00 klaar met werken..... AAAAAAAAAAAH maar ik koop hem gelukkig van een vriend dus dat kan na zessen ook nog ophalen, en verder ben ik vrijdag vrij dus ik boek een drie dagen vakantie naar plannet Halo dit weekend. Die staat trouwens ook al heeeeeeel lang in de planning!
Zowieso donderdagmiddag verplicht college van half 1 tot half 4. Maar daarvoor en daarna vrij. Verder hele vrijdag vrij. En dan ga ik even kijken of ik de xbox in een tas mee naar mijn ouders kan nemen. Kan ik het weekend doorspelen.
kom op mannen, beetje bluffen bij de shops... heb ik ook gedaan en heb hem nu al sinds gisteravond... gewoon de winkels afgaan en zeggen dat de andere shops ze al verkopen...
past makkelijk ik sleep dagelijks 2 controllers, xbox, 4 games, een stroom converter en alle kabels mee.
pff Ik heb hem al wel, maar kan donderdag kiezen ; Of van 9 uur tot 12:50, of van 9 tot 10, en dan van 13:20 tot 14:40.. hmm listig maar vrijdag zit ik gewoon tot 4 uur op school AARGH