Vanochtend geopereeerd, ik heb nou een stale pin in me rug, dus ik kon ongelimiteerd Xbox takelen! Nee effe serieus, het is makkelijk te doen heur. Met die officiele draagtas moet het nog makkelijker zijn.
Hier zijn mijn foto's foto's foto's! Die gast op de foto's is mijn broer, de fotomodel. :r Me happy! So so happy!
Ik kan niet meer wachten heb hem ook bij bart shit besteld maar het duurt me te lang hoor kan echt niet wachten, wie wil er een mooie tony hawk poster hebben ik heb er drie dus ????
btw je heb aardig wat consoles, de xbox, psx2 en de dreamcast zie ik zo ff staan en een spel van de gamecube??
Nee, geen GameCube spel. Het is een doosje van een videoband met GameCube footage erop. Ik heb trouwens twee Dreamcast's. Eentje JAP en eentje PAL.
zooo aardig wat geld zo te zien. welke console vind je tot nu toe het best maak ff top 3 en kom ook pleaas met argumenten ik waag een gok, 1 xbox 2 psx2 3 dreamcast
Als ik het zou mogen zeggen dan wordt het dit(misschien draai ik de eerste twee morgen als ik mn xbox heb om): 1. Dreamcast 2. Xbox 3. PS2
1: Xbox (argument: Halo ) 2: Dreamcast (veel goeie games, met genoeg inhoud) 3: PS2 (bied me gewoon te weinig... ) Zo zie ik het dus.
was vandaag bij e-plaza ff mijn dosis x-box halen door er daar op te spelen, zegt die verkoper dat ze hem gewoon verkopen. Had er gelijk de pest in dat ik dat ************************************ding bij Correct heb gereseveerd