Bashen door de crew

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eckie, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hey jij gaat je eten maar zelf koken!

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
  3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, het zijn ook mensen. Maar als je het als lid heb krijg je direct een OW.......of zijn dat geen mensen ofzo.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wat gemist toen je even inactief was Eckie.
    Hevige meningswisselingen tussen de mods en sommige members over dit onderwerp. Maar goed, ze zijn niet 1 hè, en het zijn geen robots.
    Ze spelen wel bijna allemaal WoW maar sommige hebben ook nog een leven en gedachtes enzo en zij denken dat ze dat met zo'n taak ook mogen uiten alhoewel ze toch inderdaad, waar we het over eens zijn denk ik, neutraal moeten zijn.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    :9 Ja zo ja!

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, maar daarom krijg je ook eerst een paar waarschuwingen, ja toch! Als je consistent bezig bent met de boel verzieken, dan verdien je het natuurlijk niet om hier te posten, laat dat duidelijk zijn. :)

Het is echt geen democratie hiero hoor, ik ben namelijk de eigenaar en de moderators en admins hebben het voor het zeggen. Ik en hun worden niet democratisch gekozen, is puur een dictatuur hier en rechtmatig ook nog. O-) \o/

Moet ook, want als de leden hier de dienst uit maken of moderators gedelete worden na een keer uit de slof schieten, dan wordt het natuurlijk een chaos. Wat niet inhoud dat ze uit hun slof zouden moeten schieten. ;)

moderators letten op de leden, admins op de moderators, ik op de admins en niemand minder dan freaking iedereen op wat ik vervolgens doe. :) Komt allemaal goed!

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet helemaal waar, ik kan me incidenten herinneren waar WouteR (ja, goeie ouwe tijd) plaatjes van middelvingers postte n.a.v. een bepaalde member. Ook niet zo netjes, ook flink wat heibel over geweest destijds. Ik en de mijnen destijds waren ook niet altijd even aardig tegen iedereen ;) Maar nooit ongegrond. Het is dus echt iets van alle tijden, niet alleen nu.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En met de ontroerende woorden van deze dame sluiten we af. :) Maar goed, je punt is duidelijk Eckie, en we zullen er op letten.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, je ontkomt er niet aan, maar vanuit een positie van verantwoordelijkheid is het natuurlijk per definitie altijd ongegrond om je zo te gedragen, daarom is het niet goed (maar niet minder dan logisch dat het af en toe gebeurt). :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina