Basketball Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Karelax, 1 jul 2003.

1. Karelax

Karelax Guest

Dit is de Basketball Topic, post hier al je nieuwtjes vette plaatjes, tranfsers alles:D
    Om te beginnen wat is jullie favoriete team/speler?

2. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    W'veen flyers --> Reinier Goddijn, #8, centre JK1 is mijn lievelingsspeler :p
    Nee O'neal is mijn lievelingsspelert.

Kdw ga je heeeeeeeeeel toevallig naart bbal kamp in Landsmeer de 21e?

3. Karelax

Karelax Guest

Nee ik ga niet naar dat Basketball kamp, want ik woon in Spanje kan je niet lezen :mad::) En in de zomer vakantie ga ik verhuizen naar Nederland heb het heel erg druk.
    Mijn favoriete spelers is Ben Wallace, Iverson en LeBron James.
    Verde ris het wel leuk voor de b-ballers onder ons om ff te vertellen welke positie je speelt en welk team.
    Ik ben 1.83m (14 jaar) En speel point guard of shooting guard. Ik speel nu in Spanje bij een heel goede ploeg 4x per week trainen 3 uur :mad: Misschien ga ik in Nederland wel in de Friese Selectie spelen (als die der is en ik ga naar Friesland verhuizen).

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou khad het al gezegd maar toch:
    waddinxveen flyers, Centre, #8, 1,90m, 15 jaar, volgend jaar 3 keer in de week trainen. 2 t/m 5 jan. gaan we naar een internationaal toernooi in Zweden. Kwas gevraagd om mee te trainen met het rayonteam alleen ik ben net te oud voor het ene team en net te jong voor het andere team :mad: dus ik kan er niet in komen te spelen.... dat was het wel zo'n beetje.

5. Karelax

Karelax Guest

Centre en je bent 1.90m? Wij hebben een centre van 2.05 en hij is 15 jaar :D
    Wat is het rayonteam?

6. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo speler is toch Michael Jordan. Ik ben helemaal weg van die vent, helaas is ie ermee gestopt.

Zelf zit ik nog niet op een club, pas in september, ik ben 17 jaar en 1.90m. Ik ga bij de Dunckers in Hilversum.

Ik speel elke dag tegen grote mannen bij een veldje in de buurt, lekker hard op hard.

7. Karelax

Karelax Guest

Ik ook wij spelen elke dag voor geld en voor de lol samen met mijn vrienden en broers. Ik heb laatst een 3v3 gewonnen ik scan zo wel ff een foto van de prijs in.
    basketballen is gewoon super koel ff een radio mee en ik kan zo weer 4 uur achter elkaar Basketballen en genoeg water mee natuurlijk;).

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2003
  8. Karelax

Karelax Guest

Wie kan der trouwens dunken? Ik bijna.

9. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al een beetje dunken}:]

Het punt alleen is dat ik een driekwartsbroek draag wat niet lekker zit en dus spring ik niet hoog.

En ik moet morgen ff Jordan shoes kopen.

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ikke kan niet dunken :mad:
    Waddinxveen Flyers, Forward, 15 (bijna 16 :D), 1.65m JK2.
    Favoriet = Iverson

P.S.
    Volgend jaar waarschijnlijk Forward/Guard, aangezien wij volgend jaar nog maar 1 guard hebben.

11. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bij de New Stars Nieuwegein......Mijn Favo team is Orlando Magic. Mijn favo speler is Tracy McGrady (T-Mac)

12. Karelax

Karelax Guest

Jij bent 1.65 en je speelt forward? En we hebben hier al 2 spelers van de Waddinxveen Flyers zijn jullie goed? Lijkt me virj logisch da tje niet kan dunken met 1.65.........

13. Karelax

Karelax Guest

Tracy mcgrady owned ik heb zijn schoenen in het wit en ik heb zijn reversible broekjes (van die shorts die je aan 2 kanten kan dragen).

14. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is dat zo logisch? Het heeft niks met je lengte te maken (gedeeltelijk wel) maar het is ook techniek en je manier van springen. Veel spieren en goed afzetten helpt ook absoluut.

Tyrone Bogues = 1.60M en nog kan ie dunken.

15. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, die Jordan schoenen zijn asoduur.

€200 zit er gewoon dik in, ga morgen ff neuzen in Amsterdam (groot assortiment):D

16. Karelax

Karelax Guest

Tyrone Bogues kan niet dunken, als jij mij een fragment geef waar je een dunk van Bogues ziet geef ik je 10 euro:p En lengte maakt voor een groot gedeelte wel uit anders word je onder geblocked. Ik ben hier de grootste point guard dus heb ik veel voordeel.

17. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zweer je van wel. Ik zal ff een fragmentje opzoeken (probeer ik) Het heeft ook te maken met je lengtje ja zoals ik al zei, maar techniek en spieren horen daar ook bij.

18. Karelax

Karelax Guest

Wel een filmpje/fragment/foto in wedstrijd.

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Alain zit een team lager dan mij, wij zijn wel redelijk goed we spelen 2e klasse dit is vanaf boven geteld:+ .

Het rayon team is KDW gewoon het team dat bestaat uit de beste spelers uit jouw rayon. NL is gewoon opgedeeld in kgeloof 5 rayons en die gaan dan spelen tegen mensen van de andere rayons.

Ik kan bijna dunken scheelt echt 5 cm ofzo. Ik kan al op veel 'net te lage' baskets dunken. Ik weet voor 90% zeker dat ik na de vakantie kan dunken want ik ga er hard op trainen in de vakantie.

Kdw ik weet niet wie hier wel eens het Foot locker show team heeft gezien maar daar zit ook zo'n gast bij die heeft als nick: The elevator en die is iets van 1.70 of minder (kben niet zo goed in lengtes schatten) maar in ieder geval helemaaaal niet lang en die kan ook makkelijk dunken dus het kan best. Maar wat extra lengte is natuurlijk altijd handig.

20. Karelax

Karelax Guest

Hier in Spanje is veel meer niveau kwa Basketball. ik heb elke maandag fisieke training van 2.30 uur :mad:

Deel Deze Pagina