Het zou dan ook raar zijn als deze topper geen vervolg zou krijgen. Als de verkoopcijfers gewoon goed zijn verwacht ik een mooie opvolger.
Aaai te erg, ik heb mijn EU Collectors Edition kunnen omruilen bij mijn gameboer voor de USA CE en hoefde niks bij te betalen, hulde !!!
Lekkere gameboer heb je. Als ik mijn CE ook zo makkelijk had kunnen omwisselen had ik het ook gedaan.
Wat een vette game zeg! Spoiler Ben nu het spoor van Harvey aan het volgen... Kom je bij een ruimte waar niemand je mag zien. Zodra ze je wél zien worden twee doktoren vermoord... Iemand tips?
Ik heb m ook nog niet ontvangen van Gamehus. ... Zal wel dinsdag worden ofzo, ik had gehoopt dit weekend al te kunnen spelen, maar helaas.... ach ja, de game zelf word er natuurljk niet minder om.
Pater aragorn Spoiler rechtdoor links van waar je start is een airduct waar je inkan Vandaar ga je naar boven en laat je vallen achter de gast links zodra de gast rechts weg kijkt. Loop dan door tot je de gast op de verhoging heen en weer ziet lopen, shimmy dan paralel aan hem langs de muur tot de trap. vandaar wijst het naart zich zelf.
Thanks!!! Was al gelukt btw, maar toch bedankt... Haha, voor Pater Aragorn had je die gemaakt? Wist niet dat ik zo hoog stond in de orde van de kerk
Zover ik weet zijn er 8 personen die hem bij Gamehubs hebben besteld (voor de release), en niemand heeft hem nog ontvangen
Ik heb hem besteld zonder UPS delivery, ben benieuwd wanneer die daadwerkelijk binnen komt. De demo was erg goed, dus kan niet wachten op de volledige versie.
De overige personen hadden hem ook besteld zonder UPS. Heb de demo een paar keer gespeeld, kan niet wachten tot ie binnen is Eindelijk een goede Batman game!