1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Onbekend. :+
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Gerucht gaat dat je als Gordon kan spelen in de challange missies.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    DLC is gratis. Verwacht Batie maar niet vandaag. :+
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee hoor. nog altijd niks, klotezooi. Maar invervolg zal ik gewoon rekening ermee houden dat het twee weken kan duren. Want dat zie ik nu wel gebeuren.
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Batman geleend van een vriend! Moet helaas trainen vanavond anders zou ik hem de hele avond hebben gespeeld, Morgen middag hele middag vrij.

    Kan niet wachten :)
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook niets.:mad:
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zucht... dat ding komt binnen wanneer die binnen komt.
    Ik heb het met 5-7 dagen gehad maar het kan ook (staat op de site) 14 dagen duren.
    Gewoon wachten... dit is om de game te bespreken, niet de status van je order.
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Reageer niet zo zuur man. We hebben gewoon zin om deze game te spelen en mogen we dan af en toe elkaar op de hoogte houden?! Dat is ontopic genoeg. Zo'n reactie van jou laat het eerder ontsporen, omdat ik nu mijn post moet gaan lopen verdedigen, wat helemaal niet had gehoeven.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik snap hem wel, als je de hele tijd hoort van mensen dat de game er nog steeds niet is, kan ik nog wel snappen dat je het na een tijdje wel zat begint te worden. Vooral omdat je ziet dat er een nieuwe reply is...en dan blijkt het weer over 'Nee nog steeds geen game binnen' te gaan. Dus ik snap het wel....

    Ik zal me ook vanaf nu wat stiller houden...maar wanneer ie dan eindelijk binnen is...geloof me , DAN hoor je het echt ;)
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    In BE en DE hebben ze 'm al ontvangen, dus zal niet lang meer duren (hoop ik)... ;)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja, alleen zijn er meer posts in dit topic over het klagen dat mensen hem niet hebben, dan dat het spel wordt besproken. Ik wacht ook nog steeds, maarik hoef dat niet elke dag te melden op het forum hier.

    Hou elkaar op de hoogte als je hem wel binnenkrijg is al eerder voorgesteld
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de hele discussie over de game is al opgehouden. Komt waarschijnlijk omdat de mensen die hem met de launch kochten hem al hebben uitgespeeld en de rest wacht op hun game van Gamehubs. :+ Ik heb zelf weinig meer te vertellen over de game maar ik kijk wel regelmatig in dit topic of ik nog iemand kan helpen maar meestal zie ik dan alleen maar discussies over Gamehubs. :mad: Ik ben wel benieuwd watvoor DLC er komt en of er nog nieuwe achievements bijzitten. Ik heb de game nu te koop staan maar als er nog leuke DLC komt wacht ik het misschien even af.
     
  15. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zo alleen nog de Combat challenges, maar die zijn echt moeilijk.

    Vooral Shock & Awe (extreme) is niet te doen man!!!
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Net de game uitgespeelt!

    Zoals altijd loont het de credits af te kijken; ik vind dat altijd wel cool in een game (of film:9).

    Wat een geweldige game! Ik hoop echt op een goed an deze game waardig vervolg!:b:

    Ga nu proberen alle raadsels op te lossen, en dingen te vinden die ik was vergeten. De hoogste moeilijkheidsgraad probeer ik wel een andere keer; heb nu nog teveel games liggen die ik ook nog wil uitspelen.:thumbs:
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees dat veel mensen daar problemen mee hebben. Ik had hem vrij snel gedaan en ik vond hem niet moeilijker dan de andere combat challenges. Je moet er gewoon even voor gaan zitten en zorgen dat je iedereen zo snel mogelijk uitschakelt en als je de 1e ronde perfect doet heb je ook genoeg punten voor 3 medals. In ieder geval veel succes met de combat challenges. :thumbs:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En Joker zat wel in de Xbox 360 versie toch? Of was dat toch onzin? Ben het even vergeten.
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je speelt tijdens het verhaal 1 minuutje met de Joker maar het stelt weinig voor en je kan het niet vergelijken met de PS3 versie waarin je ook echt kan vechten, gadgets gebruiken en de challenge maps spelen als de Joker.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  20. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Shock & Awe op Extreme gehaald (Het viel inderdaad mee Terminator. T2), nu moet ik alleen nog Sewer Bat op Extreme en Rumble in the Jungle op Extreme.
     

Deel Deze Pagina