1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Rumble in the Jungle(Extreme) viel me erg mee omdat je met de titans heel veel punten binnen kan halen, vooral als je ook nog een combo hoog weet te houden. Ik had alleen de 1e ronde perfect gedaan en de andere rondes gingen redelijk maar niet erg goed ofzo. Maar dankzij de titans had ik toch genoeg punten voor de 3 medals. Sewer Bat (Extreme) is ook niet zo moeilijk, je moet gewoon het combat systeem onder de knie hebben en weten hoe je veel punten kan verzamelen. Ik ben best perfectionistisch dus ik probeerde altijd de 1e en/of 2e ronde perfect te doen en anders begon ik opnieuw. Dit deed ik ook bij Sewer Bat (Extreme) en uiteindelijk ging ik hierdoor met gemak 10.000 punten over de 3 medals score. :+ Ik zou ook nog wat van mijn scores kunnen verbeteren maar ik vind het voorlopig wel genoeg. Ik vond het sowieso erg leuk dat ik even eerste van mijn vriendenlijst was met een spel. :+ Misschien dat ik een paar scores verbeter als de DLC er is.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  2. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist het spel ontvangen van Gamehubs :)
    Helaas nog veel teveel te doen vandaag, dus dat wordt vanavond pas spelen :'-(
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goed nieuws :) ik heb morgen lekker vrij namelijk. Lekker lang weekendje Batman spelen
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Even tussendoor , moet gewoon even sorry. ;)

    Lag het gewoon in de brievenbus of moest je tekenen? Want
    ik moet eigenlijk nog even weg vandaag, maar ja...als zo'n knakker dan
    net langs komt, loop ik die mis, en het kan dan wel tegen zessen zijn.
    Zou zonde zijn. Dus moet even weten of het bij de gewone post was of niet? :)
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeey, net alle predator medals gehaald \o/

    Nu nog de freeflow combat...
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ook net binnen en je moest tekenen
     
  7. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ga ik ga nu spelen!! :D
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Yay binnen, niet hoeven tekenen, lag gewoon in de bus. Nu gauw beginnen
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is laat zeg, dus het kan nog hier. Ik heb nog niks ontvangen....de normale post is allang geweest. Maar ja.....beter is er niks verkeerd gegaan.

    Is de game trouwens erg liniair of kun je ook echt meerdere kanten op?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het verhaal is liniair maar als je wil kan je terug naar een vorig punt om te zoeken naar riddles met gadgets die je toen nog niet had. Al is het pas tegen het einde van de game dat je terug overal volledige toegang hebt (ligt niet alleen aan je gadgets).
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Game binnen, sorry Batie maar nu is het een paar dagen FIFA10 tijd. :+
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    dan was ik toch echht voor batman gegaan;)
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Net even gespeeld, verloopt toch allemaal even wat anders dan de demo :) Vet hoor, ziet er goed uit ook en goed sfeertje.

    Zit alleen al even vast, heb nog niet heel goed gekeken maar toch:
    Als Harley Quinn die lift laat vallen, waar moet je dan precies heen? Ben al door die lift gelopen en toen kwam ik in een of ander hol waar ik volgens mij niks kon doen. Ik ben ook al helemaal naar boven gegaan met m'n grapple ding maar daar kon ik ook nog weinig doen volgens mij.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeaaaaaahhhhhhhhhhh baby!!!! SHAMON!


    Hij is binnen!!!! Net toen ik dacht 'gvd, nog steeds niks' werd er aangebeld :)
    Nu nog even Ratchet spelen, dan eten en dan vanavond lekker Batmannen. :thumbs:
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet
    gewoon door blijven klimmen tot dat je uiteindelijk boven aan de lift uitkomt waar een groepje tegenstanders op je wacht. ;) In dat hol waar je in zat kon je inderdaad nog niks doen maar je kan daar later wel teruggaan om een riddle op te lossen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niiiiiiiiiiice zeg, die intro alleen al. Prachtig...kweenie, denk dat het een spoiler is (over de intro dus )


    Het begint dus volledig anders dan de demo, dat waardeer ik zeer. Alle dingen die Joker nu zegt in het begin, zei hij in de demo pas bij het stuk waar de intro bijna eindigt. Heel cool hoe je meeloopt met die twee agenten en de joker de gevangenis in. Echt toffe intro. Dit herinnerde ik me van screenshots en ik dacht na het spelen van de demo dat dat eruit gehaald was, niet dus.
    Heel nice.

    Ik speel op hard, en poeh...das te merken zeg. Die mafkezen whoopen aardig mijn aars gelijk in het begin stuk al....pffffff.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De demo geeft inderdaad een zeer verkeerd beeld. Ik wou de game eerst niet kopen omdat ik door de demo zeer bang was dat de game zeer snel zeer eentonig en saai zou worden. Maar door de goede reviews en reacties heb ik de aankoop toch gewaagd en tot mijn verbazing was het gewoon een zeer boeiende game die geen moment echt verveeld (al kan het backtracken soms wat saai zijn).
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ben nu al zeer te spreken over de game. Zelfs na het stuk van Zzaz (zoiets) word het ineens anders, ik was echt verrast!!!!!

    Wow , what the hell, de game zat gewoon echt ineens vast net. Ik kon niks meer doen, wel kon ik gewoon blijven praten met mensen in mijn party.....hmmmm. Beter gebeurd dit niet te vaak, ik heb dit echt nooit.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  19. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu eindelijk 1000 G gehaald.....

    Het is wel een heel goed spel, veel variatie en een boeiende verhaallijn.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Cool hoor, ook allemaal unlockable upgrades. Ik heb dus nu de throw move, maar die moet ik eerst bemachtigen door een 8x combo te doen. Nice, je moet er moeite voor doen...me like, me like.
     

Deel Deze Pagina