1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. brooy76

    brooy76 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, ja dat dacht ik ook.
    Maar wel grappig dat je voor even door de ogen van the Joker kon kijken daarna. Maar het laatste stuk tegen de Joker zelf vond ik eigenlijk best simpel vergeleken met de anderen.


    Al met al een leuke game die je zeker moet spelen.

    /Mod Spoilertags a.u.b.! - Pegas
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Quote van Brooy

    Probeer niet te spoilen a.u.b. nu weet ik dat Joker de laatste boss is. In veel games blijkt er op het einde nog een andere persoon achter te zitten, of zou Joker iemand anders voor hem kunnen laten vechten.

    Voor hetzelfde geldt zat Joker niet achter het complot maar Sharp om maar een zijstraat te noemen en werde wij al die tijd misleid
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Baas achtige game, gisteravond begonnen en vandaag hele dag mee bezig geweest. Heb echt het gevoel als of ik een dikke film aan het kijken ben. Tot nu toe heel erg tof.

    Ben nu bij:
    Het stuk in de mansion waar je die 2 gasten moet redden in 2 minuten. :+
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Batman nu ook. Echt een hele vette game. Ze hebben - lijkt het- van een hele berg games de leuke elementen er uit gehaald (Splinter Cell, Bioshock, Metroid) en dit perfect gecombineerd met de Batman wereld.:thumbs:
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik net voorbij. Ik heb nog niet echt heel veel kunnen spelen maar ik vind het echt een super spel. Zoals sommigen al zeggen, het doet me op sommige vlakken denken aan Bioshock. Wat zeker een goed iets is :D

    Het is een beetje een kruising tussen X-Men Origins: Wolverine (maar dan veel beter) en Bioshock. Echt heel nice gedaan.
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu uitgespeeld, tof spel enzo. Maar ik wil nog wat Achievements halen bij Party Pooper. Maar dat kan nu niet meer omdat er geen thugs meer staan op de plek waar ze moeten staan. Wat moet ik hier aan doen? Opnieuw uitspelen?
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hem opnieuw uitspelen inderdaad de enige oplossing is.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wauw, wat een game. _O_
    Wat ik ook zo geweldig vind is dat je echt damage bij Batie ziet na een tijdje, maakt het allemaal veel echter.

    Net klaar met mijn 2e nachtmerrie. Dat stuk dat je in de regen loopt en je opeens je ouders dood op de grond ziet liggen en jij verandert in een kleine Bruce was echt tof! _O_
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, die damage is echt goed gedaan. Ik vond alleen dat hij wel wat meer damage mocht krijgen. Want als je ziet wat hij allemaal moet verduren die nacht komt zijn pak er nog gemakkelijk af. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij krijgt in de loop van de nacht ook een stoppelbaardje :)
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt waar? Dat is me dan niet opgevallen. :+
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wow deze game is echt fenomenaal _O_

    Dat had ik echt niet durven dromen :)
    Na de demo had ik er al zin in, maar dat ie zo goed is had ik echt niet verwacht :D

    Tot nu toe verreweg de beste game van 2009 :thumbs:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoever ben ik nu eigenlijk ongeveer? 1/2? Ben namelijk denk ik toch wel al een uur of 10 bezig. :thumbs:
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het mis hebben maar volgens mij zit je ongeveer op de helft.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld. Ben gisterochtend begonnen :+ Kon gewoon niet stoppen.

    Ik denk niet dat het een spel is wat ik nog HEEL vaak zal spelen, misschien dat ik hem nog een keertje uitspeel maar dat is het dan ook wel maar ik heb me er de afgelopen dagen ontzettend mee vermaakt. Ik kan bijna geen minpunten bedenken, alles werkt prima, ziet er mooi uit en bovendien is het verhaaltje ook nog erg leuk gedaan. Ik was van tevoren ban dat het wat eentonig zou worden maar er zitten aardig wat speciale gebeurtenissen in het spel die voor afwisseling zorgen zodat je niet alleen maar aan het stealthen of beuken bent :)

    Oh en ik heb ook echt respect voor de engine die rocksteady in elkaar gedraaid heeft, je ziet vrijwel geen grafische of technische glitches (alleen wat clipping in de combat maar dat is onvermijdelijk)

    Wat mij betreft meteen beginnen aan deel 2
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ook net uitgespeeld. Fantastisch spel
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mark Hamill als Joker is trouwens echt madness. Ook al acteert hij niet als J, alleen al om hem te horen spreken als Joker in de serie en game maakt hem voor mij al een betere Joker dan Ledger. Wat een held. _O_
     
  18. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    heb het spel bijna uit! Geweldig!

    Ik had een paar vragen:
    1.Kan ik als ik eht heb uitgespeeld gewoon door spelen voor alle raadsels of opnieuw beginnen? En als ik opnieuw begin heb ik dan alle gadgets al?

    2. Hoe blaas ik muren op die hoger gelegen zijn?

    Alvast bedankt!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem binnen. \o/
    Jammer genoeg heb ik nog een stapel games om uit te spelen. >_>
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1. Ja je kunt doorspelen voor alle raadsels en nee , je kunt niet opnieuw beginnen met alle gadgets (jammer genoeg)
    2.
    Daar krijg je een gadget voor de "ultra batclaw" , daarmee trek je die hoger gelegen muren stuk. Deze krijg je pas vrij laat in het spel
     

Deel Deze Pagina