1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt gast!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die combat challenges op gold halen is wel pittig, zal wel een bepaalde manier voor zijn, haal net zilver...
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even een oude post opgezocht waarin ik wat dingetjes uitleg over het scoresysteem. Want als je het scoresysteem goed kent kan je heel makkelijk heel wat extra punten binnen halen. Voor de rest moet je gewoon een tijdje doorzetten tot dat je het combat systeem helemaal onder controle heb en dan kan je met je vijanden spelen. :+

     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben dus op hard bezig en poeh...die gevechten zijn soms echt zwaaaaar lastig. Maar goed dat ik nu extra sterk armor heb. Vind de combat echt geweldig, je kunt dus niet echt
    blocken ,maar je kunt dus wel heel snel over vijanden heenspringen waardoor je een kans krijgt hun in de rug te stompen of schoppen...echt nice. Heel vloeiend allemaal.

    Zonder spoilers...ik ben nu net voorbij het Batmobile stuk.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap het scoresysteem, maar snap niet waarom je 7500 punten krijgt voor 3 takedowns.

    Volgens mij krijg je oor een take down net zoveel punten als elke andere move. Alleen telt 1 takedown mee voor de variation bonus
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ground takedown krijg je idd meer punten voor maar al ben ik nog zo snel de combo eindigt soms ineens terwijl ik super snel ben en niet geraakt wordt. Hoe kan je 1 combo ervan maken? Is me maar paar keer gelukt bij toeval want deed niks anders dan normaal.
     
  7. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!! Ik was gewoon over 50 % van de game en nu heb ik opeens een corrupt save en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen |:-

    Daar is vast niks aan te doen?
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Dat zuigt :lol:

    Ik ben bang dat er niks aan te doen is nee.:'-(
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms lijkt het er inderdaad op dat je combo zomaar. Misschien is het een foutje in het systeem of misschien doen we wat fout, ik ben er nog steeds niet uit. Een goede tip om je combo te houden is om regelmatig een sprong in je combo te verwerken want dat geeft je wat extra tijd om je volgende move te plannen, Voor de rest is het gewoon veel oefenen totdat je het combat systeem helemaal onder de knie heb. Ik kon er eerst ook niks van maar nadat ik met veel moeite de Freeflow Perfection achievement had gehaald gingen de challenges veel beter en kon ik ze zonder al te veel moeite halen. ;)
    Op het officiële forum hier ook al over gelezen. Volgens mij kan je er inderdaad niks aan doen. Als je een memorycard heb kan je wel regelmatig een kopie van je savegame opslaan voor de zekerheid.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt niet meerdere saves aanmaken?

    Ik weet dit nog van Fable 2..ineens wilde de game mijn save niet meer inladen. Maar ja..welke mafkees stopt ook zo'n idioot save systeem in een RPG??????? Dat je gvd neit eens je eigen savegames aankunt maken en alleen maar kunt overschrijven. Gek genoeg, werkte de save na een tijdje ineens......
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je geen meerdere saves bij deze game aanmaken maar ik kan het mis hebben.
     
  12. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het even gegoogled en het blijkt veel voor te komen bij batman, zelfs als je gewoon quit game doet en daarna je xbox uitdoet.
    Er stond dat het niet kon gebeuren als je eerst quit game doet en dan naar main menu gaat en vandoor uit op je xbox guide drukt en dan naar je dashboard gaat en dan pas kun je je xbox uitzetten zonder dat je je savegames kwijtraakt.

    Ik ben nu ff door batman aan het rushen en zit nu alweer op 30 % :)
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ook op hard begonnen. Op zich goed te doen, maar de tweede bossbattle vond ik wel pittig op hard (tot dat je het patroon door hebt, dan valt het wel mee.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe kom ik bij het begin stuk terug? Zeg maar dat stuk voordat je in de mainland van Arkham komt?
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Erhm, je moet naar het gebouw van Intensive treatment gaan ( ook waar er een challenge map van is ). Dan moet je opzoek gaan naar de ene kamer waar de demo eindigde. Ergens...boven volgens mij moet er een ventilatieschacht zijn. Daar moet je door heen. En dan...ben je er zo'n beetje, volgens mij. Ik weet niet zeker of je daar zo komt, maar ik weet wel dat je bij het intensive treatment gebouw moet zijn. :mad:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oké tof bedankt, even kijken straks. Moest daar nog wat Riddles opzoeken. Ben daar nu even mee bezig in plaats van het verhaal.

    Ben qua verhaal nu bij:
    Het stuk dat je Harley hebt opgesloten. Moet nu naar die planten kas, maar even geen zin in omdat ik daar zeker Ivy tegen kom. En ik moet nog tegen Croc, die vind ik scary. 8) :+
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik schrok soms ook wel bij Croc hoor, Je moet nu nog niet tegen Ivy vechten hoor, moet pas na croc. Ivy duurt nog wel ff. Ik schrok idd soms bij Croc :p
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan die uitgang die je gebruikt niet als ingang gebruiken. Maar je kan er wel terugkomen door weer het Intensive Treatment gebouw in te gaan en daarna weer naar de uitgang gaan. Maar hiervoor heb je wel de linelauncher nodig. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Over Croc:
    Ja, ik kwam hem tegen nadat ik bij mijn Batcave geweest was, stond hij opeens aan de andere kant van de deur. Had echt zo iets van 'Ah shit, nee ik wil niet tegen hem vechten. :+'

    Oké, die heb ik nog niet. Even verder met het verhaal dan maar.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik had precies hetzelfde. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009

Deel Deze Pagina