Inderdaad, al ben ik wel benieuwd wat ze nog met DLC gaan doen. Maar waarschijnlijk worden dat alleen maar challenge maps.
Dat weet ik maar ik verwacht daarna nog wel meer DLC en hopelijk zijn het dan gewoon complete missies.
Ik verwacht eigenlijk gewoon nog meer challenges en eventueel andere personages/skins, misschien wat nieuwe gadgets. Maar echt single-player materiaal om het zo te noemen verwacht ik niet.
Dat verwacht ik ook niet maar ik hoop er wel op. Ik verwacht in ieder geval nog wel meer DLC na deze gratis DLC.
Shit, moet alleen nog twee Joker Tteeths in Arkham Island West. Even zoeken. Kan dat ook in een van die gebouwen daar zijn?
Guard tower al gecheckt, heel Arkham West van buiten al. Dan moeten ze in de Penitentiary of in de Medical Facility zitten, even kijken maar.
In de hoofdgebouwen zelf zitten ze niet, ik dacht dat je de kleinere gebouwen bedoelde zoals een guard post. Als je trouwens de ingame map heb moet je ze daar ook op kunnen vinden.
Ik heb ze, alleen mis ik een 'The Spirit Of Arkham'. Waar vind ik die want heb nu alles gehad? Heb hem al. Zo, dat ook gehad. Nu even de challenges een beetje doornemen.
Mocht iemand hem voor een leuk bod over willen kopen dan hoor ik het graag via de PM. Super game maar voor mij geen replay waarde, ik ben enkel van de singleplayer ervaringen.
Paar dagen niet gespeeld, gewoonweg niet aan toe gekomen. Nu weer even flink Batmannen dus. Ik moet nu opzoek naar gordon, ik heb ongetwijfeld nog heel veel te zien en doen. Wat ik overigens erg vet vind aan de game...je start de game op...continue game, en je hoeft amper te wachten en je kunt al spelen. Zo dan.!!!!! Er zitten trouwens aardig wat van die plekken bij die dichtzitten met die stroomdingen, en daarachter liggen wel vaak vraagtekens.Hoe geraak ik daarbinnen? Ik kan hier niks opblazen met de gel.
Oh oh oh wat zijn sommige van die interview tapes gruwelijk eigenlijk he, vooral die van The Riddler over een baby......pffffff. Duidelijk geen game voor de kiddies hoor
Stom, stom, stom... De Party Pooper achievement niet gehaald... Zucht... Wel een verdomd toffe game! Heb zelfs alle Ridller Challenges gehaald Nu beetje rondkijken in de Challenge Rooms. Ook wel vermakelijk
Ja, die heb ik dus ook gemist. Baal ik wel een beetje van. Nu ga ik de game nog wel een keertje proberen uit te spelen (Hard) dus het is geen ramp, maar dat duurt nog wel even aangezien er veel top games uit gaan komen (en ik heb er nog een aantal liggen).
Is die DLC vet? Wil misschien mijn een maand kaartje ervoor gebruiken, en ook voor die van volgende week
TGS 09: Japanese Trailer [gt]56276[/gt] -.- Ziet er gewoon uit als de Amerikaanse trailer met Japanse ondertiteling.