1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels is het bekend. Aangezien hij nu een dag van tevoren al op XBL staat. ;)

    [​IMG]
    Prey in the Darkness map-pack
    Bestandsgrootte: 122 MB

     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik was gelijk op hard gaan spelen. Ging op zich goed, sommige stukjes waren iets lastiger. Ik zat op 65% toen ik bij Ivy kwam. Tsja, en toen had ik een corrupt savefile....:mad::mad::mad::'-(8)

    Echt balen.. Vind het echt een leuk spel. Maar om weer naar hetzelfde te gaan zoeken, en weer alles te doorlopen... Ik heb er niet zo'n zin meer in...
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een stomme vraag, heb ff een paar dagen niet meer gespeeld en ben dus alweer wat dingetjes vergeten. Waar was de Batcave ook alweer? Moest er al een keer eerder heen maar kan het nu echt niet meer vinden. 8) Zie hem wel op de map staan maar hoe je er komt weet ik niet.
     
  4. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de riolen kom je er wel :) er is ook nog een andere ingang maar die kan ik me even niet herinneren...
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik was na het verlaten van Croc's Lair gelijk naar buiten toegegaan, maar moest dus blijkbaar verder het riool in.
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Paar dagen terug uitgespeeld, vandaag alle Riddles gehaald :) Nu nog even Challenges spelen. Veel plezier aan deze game gehad al
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook uitgespeeld. Vond de bossfights wel een beetje lame. Hij savede zelfs tijdens de bossfight(bij Poison Ivy), dat gaat IMO wel een beetje te ver. Ook word je een beetje vaak gehealed. Misschien had ik hem op Hard uit moeten spelen.

    Nu bezig met de Riddles, gelukkig niet zo moeilijk als ze op de map staan.
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Hard ben je wel blij dat hij soms saved met die bossfights hoor.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Hard een beetje te doen? En unlockt hij dan ook meteen achievements voor easy en normal als het je eerste keer is?
     
  10. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Achievements zijn inderdaad stackable (zoals het hoort).

    Heb zelf alleen maar op hard gespeeld, dus weet niet hoe het zich verhoudt ten opzichte van normal/easy, maar eigenlijk zijn alleen gevechten tegen grote groepen en de bossfights redelijk pittig. De eerste bossfight heeft mij de meeste tijd gekost. Ik wist precies wat ik moest doen, maar ging elke keer net voordat 'ie verslagen was dood. Daarna krijg je meer upgrades en heb je het vechtsysteem beter onder de knie.
     
  11. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, op hard zijn grote groepen best moeilijk. Bij normal krijg je een waarschuwing dat iemand je gaat aanvallen en je moet counterattacken, maar bij hard moet je dat zelf aanvoelen, geen waarschuwing dus. Op hard heb je meer genot van je upgrades die echt wel haast noodzakelijk zijn om het spel tot een goed einde te brengen.
     
  12. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Batman al een heel tijdje op de PS3 gekocht bij BOL.com.
    Top spel! gisteren wilde ik eens het boekje wat erbij zat gaan lezen zat daar ineens een code bij voor een nieuwe Armored Bat Suit. En deze ziet er veeel mooier uit als de normale! Weet iemand of dat er nog meer DLC aangekondigd is? Ik hoop gewoon dat er Scarecrow DLC uit gaat komen!
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, er zijn er twee nieuwe gratis DLC's uitgebracht. Wist je dat?
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen week uitgespeeld. alle Riddles gehaald ... fantastische game vond alleen dat op het laatst alles snel achter elkaar kwam beetje jammer van de ene baas gelijk naar de andere beetje jammer, verder was hij net iets te kort het blijft een top game maar als er iets meer was uitgewerkt hadden de vijanden ook nog wat sterker in de game gestaan.
    Vond dat Scarecrow echt een waanzinnig personage is, en de Joker natuurlijk ook!!!
    Mooiste stukken van de game vond ik de
    elementen van Scarcrow, de cel van Freeze vinden, het begin van de game het meelopen met Joker, De steeg dat je je dode ouders vind als een jonge Bruce Wayne, en het moment dat The Riddler gepakt word haha over het laatste stukje na het einde had ik Croc die de Titan pakte dat vond ik wel een mooie conclusie van de game
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat de speelduur precies goed was, niet te lang maar ook niet te kort. Alleen het einde ging inderdaad iets te snel. Maar de speelduur is zeker beter dan de gemiddelde game.

    Je weet ook dat
    er 3 verschillende eindes zijn? Jij heb degene gehad met Killer Croc maar er zijn ook twee andere eindes. In de ene pakt de Scarecrow de doos met Titan en in de andere pakt Bane de doos. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wist ik al voor ik hem uitspeelde ik hoopte op Croc eigenlijk, Bane viel me tegen in de game hij werd weer neer gezet als een domme bruut vind ik zo jammer altijd het kan een personage zijn met veel meer diepgang maarja
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het personage vond ik wel meevallen maar ik vond het vooral zonde dat je hem heel even tegenkomt en dat hij daarna meteen verslagen is. En de bossfight was gewoon te simpel en precies hetzelfde als de Titan mini-bosses. :mad: Maar de bossfights zijn dan ook niet het beste onderdeel van de game.
     
  18. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk uitgespeeld. Nu de Riddles e.d. nog. Laatste stukje was toch nog best even lastig vond ik. Wel een super game!
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Boss battles waren echt gewoon het minste van de hele game, alle bossbattles konden gewoon legendarisch neergezet worden in mijn ogen maar dat hebben ze wel na gelaten, idd de de battle met Bane was echt "gewoontjes" en werd later herhaald met de Titan Henchmen erg jammer maarja volgende keer beter lijkt me
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu bezig met die challenges, die medals halen is nog best pittig! Iemand nog tips voor het vechtgedeelte, ik kom nooit verder dan 1 medal. En hoe moet trouwens die Perfect Combo achievement?
     

Deel Deze Pagina