1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, en je kunt ze ook nog later in de story halen.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Idd, tegen het einde, dat stukje waar Fardo t over had op de vorige pagina. Alleen zit je daar wel met extra mannetjes, wat de achievement voor het met de hand verslaan van een Titan een stuk moeilijker maakt! En die achievement van op de rug van een Titan mannetjes neermeppen, haal je bij t tweede Titan gevecht al, want ga er van uit dat als je op de rug kunt klimmen, je dat ook doet ;)!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, ok... zometeen even proberen dan. Bedankt! :)
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt het op 2 momenten (goed) halen waar 1 aan een ketting zat (snap je wel) en 1 stuk bij een stel liften. (komt eerder)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Mano-A-Mano Achievement heb ik trouwens net gehaald. Die debielen meppen elkaar ook gewoon, dus dat ging vrij snel. :lol:
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke is dat?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo'n Titan uitschakelen zonder Batarang te gebruiken. ;) Trouwens, zo'n postbezorger wil ik ook wel die op comando even af komt leveren wat ik nodig heb. Zoals een Line Launcher... WTF?! 8)
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    EDIT: wat Lethal zegt dus ;)!
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, ik dacht net even dat m'n TV kapot ging of m'n Xbox 360 een RRoD ging krijgen of zo. Maar gelukkig was het wat anders. Ik denk dat iedereen wel weet waar ik het over heb! 8) Lekker handig gedaan, zeker als je de Xbox 360-versie aan het spelen bent. :+
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha echt he, ik zat op het punt om mijn console uit te drukken. :D
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, ik sprong gelijk op om naar de Ring of Light te kijken... het was gelukkig nog groen en daarna begon eindelijk het filmpje. :9
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wist eerst niet welk stuk je bedoelde :9

    Maar nu weet ik het weer ;)

    Ik schrok me ook de pleuris :+
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou... ik hoef alleen nog naar Joker's Party (mooi vuurwerk BTW). Dus het zit er bijna op, maar ik ben nu eerst even aan het rondkijken voor Riddles. :p

    Tot nu toe geweldig genoten, echt een waanzinnig goede Game! :) In eerste instantie wilde ik 'm niet kopen, omdat bijna al die andere Games van strips/series/films ruk zijn. Maar dit is dus zoals zo'n Game hoort te zijn en ik ben echt blij dat ik 'm gekocht heb. Voor degene die 'm nog niet geprobeerd hebben: KOPEN! :)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, op een of andere manier krijg ik die Party Pooper niet voor elkaar. Ik heb eigenlijk nergens in de Game moeite gehad, maar ik wordt in dit gedeelte aardig voor m'n bek gerost en red ik het niet. Ik doe waarschijnlijk iets niet goed! 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon alleen maar focussen op counters, zodra je teveel offensieve dingen probeert krijg je het lastig in zo'n klein hokje
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat wel handig kan zijn is 3 keer dat goedje op de grond spuiten en of zelf opblazen of door hun (proxi). Dan flikkeren de meeste/allen wel om en kon ik zo 3-5 gasten met een takedown killen. Dan kon ik 2 keer doen.

    Verder al dat gedoe dat ik al eerder heb gezegd, evaden evaden en criticals maken. Af en toe triple claw/batarang erbij etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is al gelukt. :cool: Ik bleef gewoon teveel tussen die gasten staan waardoor het mis ging en nu ging het in een keer goed met een combo van 30+ (helaas net geen 40 kunnen halen). Maar goed, ik heb 'm uitgespeeld en ook al is het einde een beetje zwak... het is een blijft een waanzinnig goede Game! _O_

    Nu maar 's alle Riddles gaan zoeken en daarna verder met de Challenge Mode. :)
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ergens vastloopt met een riddel, kan je altijd deze guide raadplegen:x.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik probeer alles zelf te vinden, maar ik had deze Guide al tijdens het spelen open staan in geval ik vast zou lopen. :p

    Trouwens hebben jullie het filmpje na de Credits gezien? Het is wel duidelijk dat er een vervolg zit aan te komen! \o/
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar hoop ik iig wel op ja!
     

Deel Deze Pagina