1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    He draak...

    Je praat niet zo maar over een vliegtuigje, maar de Batplane, hé! :+
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Over MW2:
    Dat ben ik met je eens maar als Modern Warfare 2 de lat weer echt hoger weet te leggen dan verdient de game naar mijn mening een GOTY-Award. Dat zal erg moeilijk worden maar ik hoop dat het ze lukt.

    Over Batman: AA
    Alhoewel ik de game geweldig vind vielen sommige dingen me toch tegen. Daarom zou ik deze game normaal geen GOTY-Award geven. Maar nu zo'n beetje alle goede titels zijn uitgesteld naar 2010 zal het me niks verbazen als de game aan het einde van het jaar nog steeds een van de beste is.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Jullie zullen mij waarscheinlijk wel uitlachen enzo, maar ik heb meer plezier beleefd met Batman dan met bioshock, die volgens iedereen zo goed is...

    Ik vind challenge mode echt niet boeiend trouwens, van mij hadden ze wel echt wel wat meer rondes er in moeten doen om te vechten, en dat je zeg maar de laatste rondes echt heel veel enemies zouden komen, dat zou leuker zijn naar mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, zo origineel is deze ook niet he. ;) Hoeveel Batman games zijn er al niet geweest?...
    Meer dan er Call of Duty games zijn geweest iig (al wordt die ook niet de GOTY. :p)
     
  5. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo zwart-wit bekijkt, hoeveel orginele games zijn er tegenwoordig dan??? Ik denk 0...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vind ik niet. Er zijn toch gewoon al veel batman games uitgekomen? (gaat me dus niet om het genre, anders zou je inderdaad bijna geen enkele originele game meer hebben)
    Mirror's Edge en Dead Space bv... dát zijn nieuwe IP's. Dat waren dus wel originele games. Assassin's Creed (de eerste) was bv ook origineel.

    Genoeg originele en nieuwe games dus. Batman is er niet een van.

    Goede game? Geloof ik graag.
    Origineel? Nee.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Scribblenauts, Brutal Legends, Fez, Splosion Man, Trine en vast nog wel meer maar dit is Batman topic en zo. :p
    En deze Batman is ook wel origineel op zichzelf. Hele andere hook.

    Op hard heb je blijkbaar geen counter"symbolen" zoals in de demo.
    Best wel cool.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus omdat het Batman universum al bestond en er eerdere, totaal andere batman games uitgebracht zijn is deze manier van spelen en de aanpak, gericht op de betere DC comics niet meer origineel?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. De gameplay is origineel, maar de game/ip zelf niet snap je? :p

    Als je over een paar jaar Mirror's Edge 14 hebt waar nog steeds Faith de hoofdrol heeft maar iets andere gameplay is, wilt niet zeggen dat het opeens een originele titel is.
    Het blijft Mirror's Edge, dus origineel zal het nooit meer worden.

    Er is een verschil tussen een originele game en vernieuwende gameplay.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, wat een stuk.
    Ik moet dus nu naar Killer croc's lair via de Intensive Treatment. Ik versla wat mensen, en ga later door zo een deur. Dan komt de gas van Scarecrow in werking. Vervolgens zie je dus The Joker in the Batmobile rijden, en is Batman de gestoorde. Scarecrow is dan de dokter die the Joker aan het begin onderzoekte en Harley is een soort bewaker. Geweldig gedaan!
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Haha, ik ben echt precies waar jij bent, ik ben nu
    met croc aan het vechten
    was zeker een vette stukje net!
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb
    De lift open gekregen waar Crow in ontsnapte, dus nu ga ik ook met Croc vechten!
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Kutzooi ik ben nu al op 60 % :p Ik wilde het spel minimaal een week lang niet uit spelen maar ik denk niet dat dat gaat lukken :p
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond het gevecht met
    de Croc niet zo boeiend. Alleen maar batarangs gooien en rennen. Ik heb nu wel een beter batclaw! Ik moet nog één gadget. Ben benieuwd welke.
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor het tweede deel van batman (als die komt) lijkt het me wel leuk dat je met robin bent ofzo, en dat je dan co-op kan doen met een vriend. dat lijkt me zeer tof!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, please niet. Niet elke game hoeft co-op te hebben. Denk dat het er dan voor zorgt dat het minder spannend zal worden. Nee, dit is een game puur voor de singleplayer alleen.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En daarbij... Robin sucks :+
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad...
     
  19. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Naja dan moeten ze robin maar cool maken #lol, maarja als ze het heel moeilijk maken volgende game en het is een soort van onmogelijk om de game in je eentje uit te spelen lijkt het me ook leuk om co-op te doen.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Wat een onzin zeg, beetje tegen beter weten je zin doordrijven. Je merkt toch duidelijk dat dit spel inderdaad een andere " hook " heeft. Als je het woord " origineel " zo gaat uit gaat zitten kristalliseren en voor het gemak het genre van een game niet mee neemt, dan lust ik er ook nog wel een paar:9

    Voor mij is Batman gewoon een origineel spel waar ik een hoop plezier aan bleef. Er wordt een heerlijke sfeer neergezet en de gameplay volstaat, natuurlijk zijn er altijd dingen voor verbetering vatbaar. Misschien kan Robin in een tweede deel een tijdelijke gastrol krijgen als npc, maar van mij hoef er ook geen co-op in. Denk dat een co-op af doet aan de echte Batman ervaring van de singleplayer.
     

Deel Deze Pagina