1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn overigens 3 eindes die volgens mij random worden uitgekozen.

     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had de eerste. :) Maar goed, ik heb net alle Riddler Challenges opgelost en ook de Achievement daarvoor gekregen. Alleen klopt het dat ik nu nog iets op moet lossen voor nog een Achievement, zo ja... waar vind ik die? :9
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Moet je ff naar dat kamertje gaan waar je de directeur achter gelaten hebt! Ik had overigens t tweede einde!
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik moest even denken... maar gevonden. Bedankt! \o/
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zou co-op trouwens geen leuke toevoeging zijn voor een tweede Batman? Batman & Robin dus! Zou t nou namelijk wel tof vinden als ik de challenges nou bijv samen met Lethal kon doen!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toevallig dacht ik laatst ook aan Co-Op, dat had het nog vetter gemaakt ja! :)
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je wel gelijk een hele andere game, tis mogelijk maar het wordt erg anders.
     
  8. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3x het spel uitgedrukt, omdat ik dacht dat ie was vast gelopen. :9

    Ik ben het eens met het advies van hierboven: KOPEN!

    Zelf heb ik net de party achievement gehaald. Ik moet nog iets van 5 riddles en dan heb ik die ook allemaal gehaald. Ben al wat aan het spelen met de Challenges. Vooral op combat gebied moet ik nog een stuk beter worden als ik de gold score wil halen.
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit is een goed spel?Op wat voor soort spel lijkt dit?
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet echt vergelijken met een ander spel.

    Maar probeer eens in de buurt bij een gameshop de game te proberen.
    Toen ik begon met de game was ik al snel verkocht namelijk :)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Gewoon de demo eens proberen. Persoonlijk vond ik de demo al fantastisch, en dat heeft me overgehaald de game te bestellen.

    Bij Zavvi.co.uk was hij afgelopen weekend in de aanbieding voor 18 pond, ivm de wekelijkse Monday-sale, maar nu uitverkocht.
    Zal binnenkort wel weer ergens opduiken voor een mooi prijsje, dus het proberen waard.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En de demo is best slecht in vergelijking met de full game. Je slaat namelijk (zonder dat je het weet) een stuk over.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb een vraag over de laatste boss.

    Het is dus de bedoeling dat je Joker na het verslaan van zijn minions grijpt met je batclaw en vervolgens van het plateau af trekt. De eerste 2 keer gaat dit prima. Ik heb nog full health over als ik de 3e ronde in ga. Nadat ik ook die minions verslagen heb, doe ik weer precies hetzelfde. Ik richt mijn claw op joker en spam de A-knop. Alleen wil hij dan niet vallen? Hij slaat de claw van zich af en roept weer 4-5 nieuwe minions op. Die versla ik dan weer, en probeer het opnieuw, opnieuw, opnieuw en opnieuw, totdat ik op gegeven moment dood ben. :{
    Iemand enig idee wat ik fout doe?
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wachten tot hij wordt afgeleid door die helikopter en hij dus met zijn rug naar je toe staat. Anders lukt het niet. Dat is het enige wat ik kan bedenken wat je fout doet.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Yup, dat doe ik ook. Hij staat te kijken naar de helikopter... Precies zoals ik het de eerste 2 keren ook doe. Kan die controller inmiddels wel door het raam gooien. :x
     
  16. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    De demo is best goed in vergelijking met de full game. Je krijgt netjes de kans om de basis gameplay elementen uit te proberen. Als je de dan de full game speelt, loopt dat gedeelte anders dan bij de demo, hetgeen weer fijn is omdat je dan niet het idee hebt dat je eerst het hele ''demo'' gedeelte opnieuw hoeft uit te spel. (wat ik zovaak heb)

    Fantastisch spel trouwens!
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, das vreemd?! Ik vond die boss battle erg simpel, zelfs op hard, eigenlijk zelfs te simpel voor de final boss battle! Maar goed, ik kan eigenlijk ook niet veel meer zeggen dan Shin David al zei. Gewoon als ie met zn rug naar je toe staat met de batclaw schieten...?! Is voor mij alweer tijdje geleden dat ik m uitgespeeld heb, dus weet niet meer heel precies hoe die battle verder ging! Maybe is t je ondertussen al gelukt?
     
  18. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    In totaal moet hij er drie keer af vallen,de laaste keer dat hij valt,valt hij vast in de grond en dan kwam er volgens mij een filmpje. Ik zou anders effe naar een check-point daarvoor gaan,elke keer met de bat claw als hij naar de copter gedraaid zijn en alle die bad guys effe slachten en dan doorgaan tot dat ie vast zit in de houten vloer..
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag het spel gekocht en ben nu bij het stukje:
    Dat je de doktors red
    Maar ik vind vooral de camera irritant dat Batman 1/2 van de camera opvult. En dat je bijna altijd met die scan ogen moet rondllopen om alles te vinden.
     
  20. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde, Batman was wel heel scherm vullend, toen ik begon met spelen, maar je went er redelijk snel aan. Van die scan ogen vind ik niet irritant. Meestal ga ik normaal een kamer in. Scan de tegenstanders en afhankelijk van de situatie (veel wapens) vecht ik normaal of in scan mode. Zijn alle tegenstanders dood, dan scan ik de kamer even op interessante objecten.
     

Deel Deze Pagina