1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Even voor de pro's onder ons: Hoe "hard" is hard mode? Is het wel haalbaar of is het frusterend moeilijk?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hard is de enige moeilijkheidsgraad voor deze game punt.
     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt minder leven, de baddies hebben meer leven, je ziet niet meer zon elektrisch dingetje boven baddies als je kan counteren, dat maakte het voor mij echt zoveel leuker! valt echt aan te raden! :) alleen de bosfights zijn moeilijk soms, en de predator modes zijn.. lastiger, omdat als je gezien word, je in principe meteen dood bent :p doen dus!

    Edit: kheb m op hard uitgespeeld, met 100% dus het is zeker wel te doen.
    overigens, die laatste paar combat challenges waren wel pittig, maar ik heb ze allemaal! belangrijk is dat je veel quick takedown's doet, het liefst op de elektrische staaf mannetjes\mesmannetjes - die zijn kakirritant.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb de game nu ook... Maar heb bijna het idee dat ik een andere game speel...
    Na dingen gelezen te hebben, had ik wel behoorlijke verwachtingen, ben bovendien een groot batmanfan, vooral de films dan.

    Ik mis het een beetje in deze game (ok ben niet ver, maar aan de graphics, controls, gevoel), het voelt voor mij allemaal een beetje goedkoop en simpel aan. Elke keer weer die roostertjes open maken.. Ben je in een grote ruimte met veel gevangenen, bovenin gaan hangen, X drukken, gast neer trappen enz.. Ook frustrerend vind ik het saven, tenminste, zover ik weet kan je niet saven en het is mij niet duidelijk wanneer ik langs een checkpoint ben..

    Begrijp me niet verkeerd, best vermakelijk (hoogst waarschijnlijk wordt het nog vetter), maar ik mis de GOTY verhalen enz een beetje?
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je speelt op normal?
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    De game saved automatisch zodra je een andere ruimte inloopt.
    Als je de moeilijkheidsgraad wat opkrikt krijg je ook een andere speelervaring.

    Verder vind ik je uitspraken een beetje vreemd. Dit is de meeste compleetste Batman game die er is (op gebied van gameplay, gadgets, villains, etc).
     
  7. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, moeilijkheidsgraad wat naar omhoog doen enzo. Ik vond het best vermakelijk om de gevangenen enorm schrik aan te jagen en kat en muis spelletje met hen te spelen ^^
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat is ook wat Batman doet.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou inderdaad dan de moeilijkheidsgraad wat hoger zetten, en naar verloop van tijd wordt het allemaal wat interessanter en leuker. Je krijgt ook wat meer gadgets.
     
  10. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook voor 20 euros besteld, gisteren binnen gekregen.
    ik laat hem nog even in de verpakking tot ik darksiders heb uitgespeeld. zal nog n 2 uurtjes zijn schat ik.

    heb er zin an, ik begin wel meteen op t moeilijkste niveau zo te lezen
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem trouwens nu ook al een paar dagen 1000/1000 :) Uiteindelijk lukte beide challenges gewoon eerste keer dat ik ze probeerde.. Had blijkbaar een goede dag :9
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb hem niet op de moeilijkste graad graad gespeeld. Hier ondervond ik nooit dat het saai werd of wat dan ook. Denk dat er genoeg variatie in zit mede dankzij de vele gadgets.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pff ik hoef nog maar 1 challange Shock and Awe (extreme) het probleem zit me echt in de tijd, want in de 1ste ronde lukt het me al om bijna 20k punten te halen als het me meezit. Maar in de laatste ronde staan er nog meer dan de helft van de mensen overeind als de tijd om is.

    Rumble in the Jungle (extreme) was best makelijk enige probleem dat ik hier trof was dat ik vaak dood ging doordat ik te veel healt in de 3de ronde verloor door de mannetjes met de gun. Maar die punten is echt geen probleem.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben nu de game op extreme aan het spelen maar ik heb het idee dat mijn game gebugged is want ik zie nu niet meer wanneer de vijanden aanvallen om een counter move te kunnen doen. Of hoort dat zo op extreme? Want op normal komt er een blauw dingetje boven de hoofden van de gene die aanvallen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is normaal op extreme.
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde de game inderdaad op normal. Maargoed, de moeilijkheidsgraad was voor mij het probleem niet. Ik had gewoon andere verwachtingen van de game. Denk meer een soort splinter cell in een batmanjasje.

    Heb de game ook weggedaan. Weet dat ik er toch weinig mee zal doen, kon ik 'm beter wegdoen nu die nog wat oplevert.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Hoezo krijg je meer gadgets? De gadgets op HARD zijn toch gewoon exact dezelfde als op NORMAL?

    Ben sinds vorige week begonnen met de game. Vind hem tot nu toe ERG goed :) Ben ook erg benieuwd naar deel 2 :) Misschien HUSH als Villain?

    Ik vind trouwens vooral die Scarecrow levels fantastisch.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    stukje over de technologie

    http://www.digitalcinemareport.com/Darkworks-Trioviz-3D

     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Oeh voor deze game klinkt dat best cool eigenlijk. Maar ja ik draag al een bril en met nog zo'n brilletje werkt dat gewoon niet. Toch jammer van de extra maps... tja.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Interessant, de game nog niet gespeeld. :) Daar wacht ik dan wel even op.
     

Deel Deze Pagina