1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die het opvalt of is het niks nieuws?
    er lijken 2 nieuwe challenge maps voor batman AA te zijn, voor 240 punten ofzoiets.. weet iemand daar iets van? zijn ze wel nieuw?
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik zag het ook. Maar ik ga eerst de SP uitspelen en dan de gratis maps proberen en dan zie ik wel of ik deze ook nog oppik...
     
  3. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De mappack zijn niet nieuw ze zaten bij de Collector's edition en werden ook weggegeven bij Pre-ordering. De filmpjes staat al op youtube, crime alley en scarecrow nightmare.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net de SP uitgespeeld. Ik vind de challenges wel behoorlijk pittig. Denk niet dat ik ze allemaal ga halen...
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    wel proberen hoor! ik heb ze allemaal gehaald op 3 batarangs, en dude het was zo geweldig! een van de beste game-ervaringen die ik ooit heb gehad :D

    heb je ze toevallig ook gespeeld? zijn ze de punten waard? anders laat ik ze gewoon ff liggen. kheb helaas alle challenges al gehaald.. dus meer batman AA is nooit verkeerd:D
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik haal die eerste (knok) challenge maar op 1 batarang. Ik snap niet hoe je daar van die hoge scores kunt krijgen. Ik heb die tig keer geprobeerd en ik kom niet hoger als 7500 :x

    EDIT:
    ik heb de SP uitgespeeld en alle riddles gedaan. Alleen blijkt dat je dan nog een spirit of arkham stone mist (#24). Wie waar die laatste is ?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je 1 hint:

    In de buurt van de cel bij Clayface.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb hem gevonden! Thanks :)

    Die challenges laat ik zitten, die zijn niks voor mij. Vooral die stealth maps heel snel doen lukt me niet. En zelfs als ik een lage tijd heb, krijg ik geen medal ??
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    de uitdaging zit in de stealth maps om de juiste takedowns te doen, zoals bijvoorbeeld een takedown vanaf een gargoyle, of iemand over een reling trekken met je batclaw. als je op back druk zie je staan wat de uitdaging zijn.

    het combat is vooral even oefenen. het belangrijkste is om een zo lang mogelijk combo te maken, zonder geraakt te worden of mis te slaan. je kan heel soepel van de ene thug naar de andere gaan om hem neer te bashen, thugs met messen eerst stunnen en dan rammen, mannetjes met een electric stok stunnen, over heen springen en bashen. of beter nog: takedown - b+y

    vooral de laatste paar combat challenges zijn ECHT lastig, vooral omdat er tijd aan zit:p maar eenmaal een goede poging gedaan geeft het echt super veel voldoening!:)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat van back bij die stealth maps wist ik niet. Ga ik nog eens proberen. Overigens vraag ik me echt af hoe die lui uit de leaderbords dat doen in 32s :confused: (Records hall met 6 baddies).

    Mijn hoogste combo ligt in de 30, heb die 40 combo nooit gehaald. Maar in die challenges met veel man word ik toch nog wel regelmatig geraakt.
    Overigens bij een combo van 5 kun je een instant takedown down (B)+(Y) en als je combo doorloopt kan dat weer bij 10, 15, etc ?

    Maar zoals ik al zei, die challenges zijn een stuk moeilijker dan de combat in de game. Met name vanwege de tijdsdruk, maar soms ook door de kleine ruimtes...

    Ik heb in elk geval genoten van de SP ervaring!
     
  11. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    de single player was ook echt briljant! zeker ook van genoten! ^^
    waar ik de 40 combo heb gehaald is op dat level waar de vijanden maar blijven komen, insane night heette hij geloof ik.. daar heb ik een combo gehaald van 86 :D
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel een aanrader voor de volle prijs?Want misschien wil ik deze ook
    gaan kopen
     
  13. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De eerste pagina bevat genoeg (lovende) reacties waar je denk ik wel een conclusie uit zou kunnen halen.
     
  14. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx zal die eens gaan lezen als ik zin heb
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Volle prijs? De GOTY editie kost je 29 euro...
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en je hebt 3d :)
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke en is die dan hetzelfde?
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    /Mod Geen reclame aub, daar dient de sig voor - Pegas
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je er 1 koopt koop de GOTY bij GH. :)
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De GOTY is met addiscount bij mediaoffer goedkoper te krijgen \o/

    Bij gamehubs heb je kans dat je pakketje onderschept wordt en douane+invoerkosten moet betalen
     

Deel Deze Pagina