This edition includes four new challenge maps and is packaged with a pair of glasses which may be used to play the game in 3D on any regular 2D television, using TriOviz, a new kind of anaglyph image technique. Niks bijzonder dus, of je moet challenge maps geniaal vinden.
Dank je ... Ik had dit spel namelijk vandaag binnen gekregen en zag dat het de GOTY editie was. Heb nog geen idee of die Challenge maps geniaal zijn Enkel zit er geen 3D bril bij *tja 2e hands he*. Maar neem aan dat het een standaard rood/blauw brilletje moet zijn? BEn wel benieuwd
Ach ja, misschien kwijt/stuk, geen idee. Zo'n ramp is het ook niet, heb genoeg van die brilletjes in huis bij diverse dvd's/blu-ray's dus komt goed
Net even gespeelt en best geinig, maar nog wel lastig om veel punten te halen. Denk dat dat nog wel een uitdaging wordt. Leuk voor de afwisseling, maar moet het idd niet constant spelen.
Na een uur challenges te spelen, had ik het wel gezien . Daar had oefening niets meer mee te maken, het was mijn onkunde . Maar Batman AA is gewoon een tof spel met een steengoede story!
Gister weer een 2 tal uurtjes gespeelt. Blijft een topgame Heerlijk dat mortuarium, waar die luiken klepperen en je hoort "Go away, go away" (heerlijk creepy over mijn surround systeem ) en dat level met Scarecrow vond ik geweldig
Kan je verder spelen als je 't spel uit hebt? I.v.m. unlocakbles enzo, nu geen zin daar allemaal achteraan te gaan.
Ha, ooit al eens aan begonnen. Toen weer verkocht, nu eindelijk echt een kans gegeven. Heerlijke game. Tick tock, feed the Croc.
Verhaallijn was inderdaad heel vet hier. Vooral: (huge verhaal spoiler!) Spoiler Dit stuk: Man ik zat 1s weg van mijn xbox de grond in te smijten, dacht echt dat hij vastliep :b:
Ja, gruwelijk. Damn. Ik ga ook helemaal op in dat wereldje, wil alle tapes vinden. Vind die tapes zo gruwelijk, dat verteld zoveel meer. Heerlijk. Ik voel me ook echt Batman, beetje van die gasten de gek aan steken. Dat punt schrok ik ook van. Ik was toevallig mijn kamer even flink aan het verwarmen met twee kacheltjes en was direct bang voor een RROD. Vond het stuk Spoiler in de sewers met Killer Croc ook heel vet, zeker in het begin was ik doodsbang dat hij tevoorschijn zou komen, later ging het wel beter.