1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom even niet verder:

Ben nu bij een stuk dat ik weer die ventilatoren moet activeren om dat gas uit het gebouw te krijgen. Ik heb nu eerst die doctor van het touw afgehaald maar weet echt niet hoe ik die ventilatoren moet activeren. Iemand een idee?

edit: heb het al. Gewoon gooien met je bat-a-rang :+.

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een heerlijk spel :D maar ik heb een paar vraagjes..

Waar kan je saven? of gebeurd dit alleen automatisch?

en hoe krijg ik mijn detective mode weer naar dat normale, zonder dat die een track volgt? of moet ik persé heel die track afmaken want ik zit nu op zo'n stuk dat ik...
    Gordon moet zoeken. Moet nu op 3 verschillende locaties personen redden binnen een ziekenhuis, maar elke keer als ik naar detective mode ga blijft die bij dat spoor van gordon z'n tabak. kan dat weg?

alvast bedankt :)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Saven gebeurt automatisch. Als je rechts vanonder een klein wit rondje ziet draaien is hij aan het saven.

Ja, je moet heel de track afmaken vooraleer een spoor verdwijnt.

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waarom moet ik nu net gaan verhuizen als deze game elk moment op de mat kan vallen! Grrrrrr! :'-( :+

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Besteld. Vind het zo'n goede en spannende game. Heb hem volgens mij bijna uit, heb nu voor de 3e keer net de nachtmerrie sequnce gedaan bij Scarecrow. Volgende rondje gaan we op Hard doen. Dan gaan gelijk ook alle Riddler Trophy's mee. :mrgreen:

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik kom wel eens van de spinnen tegen op muren, daar was ook iets mee. Volgens mij ook in detective mode toch?
    Wat moest ik hier ook al weer mee doen?

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Scannen. LB even ingedrukt houden en dan krijgen je zo'n geluidsfragment over Arkham.

Ik ben nu voorbij het punt dat die Gargoyles waar je aan kunt hangen bommen aan zich vast hebben, dan wordt het een stuk lastiger als je tegen een groep staat met geweren (speel op hard).

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was inderdaad even wennen maar uiteindelijk ging ik gewoon op het gebouw in het midden staan en ze met mijn batclaw een voor een over de reling trekken. :+

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat was wel een goede techniek geweest. Ik zelf deed er een tijdje over om daar voorbij te komen 8)

Ik vind het ook wel leuk gevonden hoe ze met riddler challenges de bios van andere, niet in de game aanwezige enemy's hebben verwerkt.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook een vraag

Hoe kom ik bij die Trophy net boven de ingang van de Penitentiary,daar zit zeg maar een beveiligde deur waar ik niet doorheen kan, ik ben ook al binnen alles aan het afspeuren geweest maar ik kom hier niet verder

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Zou je het wat uitgebreider kunnen uitleggen want ik begrijp niet precies welke trophy je bedoelt.

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    zo moeilijk lijkt me het toch niet, het is in Arkham West en dan bij de ingang van de Penitentiary. Je kan zeg maar nog een plateau omhoog lopen doormiddel van een trap. Daar zit een beveiligde deur waar je niet naar binnen kunt.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nadat je Sharp hebt gered, krijg je een soort van decoder. Ik denk dat je die moet gebruiken ( >.> vaagheid )

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft de game al uitgespeeld dus die heb hij al. Ik denk dat je de lange afstandsupgrade voor je cryptograph sequencer moet kopen. Want die deur moet je gewoon kunnen hacken.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Note: Remote batarang is the shit in predator levels.
    Ik vind die predator levels echt geweldig, maar diegene bij die ''pomp'' gebeuren, is lastig als het gaat om de medals.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Game#1 lijkt me echt heel vet! Ik wil nu al een sequel :p

En @ die plaatje van Batman die achter splinter cell is, is echt geniaal. Ik kan geen genoeg krijgen van deze game, ik ga nadat ik hem heb uitgespeeld op hard hem nog een keer uitspelen op hard:p Wel na 2/3 weken denk ik. En dan als Fifa uit is ga ik die lekker spelen.

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ken iemand me helpe met deze riddle ik kom er niet op,
    this fiendish puzzle literally appears of thin air.

18. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik meen dat je 2 ? tekens moet zien, als je je detectef aan zet, in die kamer.

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een verborgen vraagteken die je in detective mode kan zien en scannen. Je moet dan boven op een luchtkoker naar beneden kijken en de punt onder het vraagteken krijgen.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Alstublieft

One of Riddler's hidden question marks. It's over a display case.
    You'll need to grapple up to the duct opposite and look down to find
    the dot.

Deel Deze Pagina