1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx man :thumbs:
    En met de riddles die je vind unlock je dus alle exta,s right?
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, door middel van de riddles krijg je character throphies, bios en maps voor de challenge mode.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jup, als je in het overzicht gaat zien zal je opmerken dat bij sommige een groene sleutel staat. Riddles met zo'n groene sleutels unlocken iets.
     
  4. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een spel _O_ ben net arkham mansion uit. het zier er heel erg mooi uit. en zodra je het speelt weet je gewoon dat het wel snor zit met de game. geen frustraties het is gewoon heerlijk te spelen. respect voor de ontwikkelaar. ik heb batman altijd al redelijk gay gevonden. evenals vele andere superhelden. die strakke pakkies etc. maar batman is cool! _O_
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je dat ook maar weet.:)
    Vanavond nog even spelen nog wat riddles op lossen enz,
    en morge vroeg/ middag voor het werken nog even aan de channelges beginnen en dan proberen 1000/1000 te halen want het is best te doen.

    en het einde is focking vet. dat is 1 ding wat zeker. is\o/
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, alle raadsels opgelost inclusief Chronicles of Arkham! Heeft wel even geduurd zonder faq.

    Hoe haal je eigelijk de medals voor die challenges?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de predator challenges moet je 3 verschillende moves doen waarvoor je elk een medal krijgt en bij de combat challenges moet je een bepaalde score verbreken om 1, 2 of 3 medals te krijgen.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je had paar posts terug iets gezegd over dat het makkelijk is om medals te halen als je het puntensysteem bij de combat challenge door hebt. Zou je misschien hier wat over kunnen uitleggen?
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De belangrijkste dingen van het scoresysteem vind ik de bonussen die je aan het einde van de ronde krijgt.

    Dark Knight (Niet geraakt worden in een ronde) - 500
    Perfect Knight (Niet geraakt worden in alle rondes) 5000
    Variatie Bonus (Hoeveel moves je in 1 combo heb geintegreerd) 100-5000
    Freeflow Perfection (Alle vijanden in 1 combo uitschakelen) 1000

    Dus als je de 1e 2 rondes niet geraakt word en alle vijanden uitschakelt met 1 combo die alle moves gebruikt heb je meteen al 13000 aan bonussen. Als het niet meer lukt om je combo te houden en je aan een nieuwe combo moet beginnen probeer dan wel te zorgen dat je niet geraakt word want dan kan je aan het einde van alle rondes nog steeds 5000 punten halen. Verder is het ook heel belangrijk als je een hoge combo heb om ground takedowns te doen. Want als je een combo van 25 heb krijg je 25 X 100 = 2500 punten. Als je dus bv. de laatste 3 vijanden uitschakelt met een ground takedown heb je zo alweer 7500 punten erbij.
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    De game uitgespeeld. Het was een tof spel, maar het eindgevecht vond ik een minpunt. Het was niet zo moeilijk en ik had verwacht dat het einde wat meer tijd zou kosten en op het laatst kwam alles wel erg snel voorbij. Dan bedoel ik de ontmoeting en gevechten met
    Killer Croc -> Poison Ivy -> Joker
     
  11. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu op 33 procent van de game. heb een vraag,soms zie ik wat muren waarbij Batman niet bij kan,maar ik kan er niet bij komen met me explosive gel,heb ik hiervoor een upgrade nodig?Zo ja welke?:) Tot nu toe alle atributen behalve de line claw
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt daarvoor een upgrade van de batclaw nodig waarmee je met 3 touwen de muur eruit kan trekken. ;)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand die hem bij GH besteld heeft em al binnen? Kan eigenlijk niet natuurlijk...maar toch...hehe, wil em zo graag spelen nu.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee, het is nog geen week. Ze hebben hem afgelopen vrijdag binnengekregen dus kun je hem pas vanaf aanstaande vrijdag verwachten.

    Je kunt je zending volgen maar ik weet niet hoe. Dan klik je op registered mail, en kies je Nederland. Dan linken ze je door naar zo'n Aziatisch postbedrijf. Alleen die hebben 5 manieren van track en trace en bij alle 5 wordt mijn nummer niet herkend.

    Dus ik zal gewoon geduldig moeten zijn.
     
  15. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks, alleen tot nu toe heb ik die upgrade nog niet te beschikking,moet ik iets anders eerst volledig hebben geupgrade?
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu bij de stuk van Ivy, ik vind het maar een mindere boss fight.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter dan
    Killer Croc waar het maar wat rond rennen, batarang gooien, spores verzamelen is. Die van Ivy vind ik wel beter en ook wel wat moeilijker
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt die upgrade gewoon tijdens de storymode dus je moet gewoon even doorspelen. ;)
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijd om maar weer es een poging te wagen met de Predator Challenges!:+
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik vind die boss fights zowiezo niet zo bijzonder bij batman deze game. Mischien verander ik van mening na het einde maar ik zie wel.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009

Deel Deze Pagina