Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Batman vind ik eigenlijk ook een neppe gozer, mag hem gewoon niet. Net zoals Superman, maar die vind ik nog een stuk nepper. Superman vind ik pas echt fail. Voor mij zijn het Spiderman en Ironman, Spiderman is gewoon tof en zijn vijanden zijn misschien nog wel toffer. Ironman is gewoon baas.

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Hoe vet. Ik ontdek steeds nieuwe dingen in die laatste ruimte. Voelt erg nieuw en verfrissend aan. Je kan je tegenstanders écht op veel manieren uitschakelen. Kun je nagaan als we de full game hebben met meer gadgets en zo. Woordt zeker een toppertje.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah kut, ik vind Batman irritant, maar de demo/game is goed.
    Wat te doen. :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Iaw: DC comics sucks, Marvel rules :)

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arkham Asylum kwam voor mij uit de lucht vallen. En ik ben aangenaam verrast door de game.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mmmm, dat vraagt om een topic? Favo superheld en why?

Anyways,

Ik ga de demo zeker checken, want ik mag Batman dan een gare rijke vleermuis vinden, van een vette game ben ik dan niet vies. Jullie verhalen over de demo doen mij bijna enthousiast worden. Ik heb het niet zo op superhelden games omdat ze vaak niet zo goed zijn. Leuk voor de fans, maar er zijn meestal veel betere games in hetzelfde genre.

Neem die game van Wolverine, grappige game, maar er zijn zoveel games in dat genre vele malen beter. Dan is het imo alleen maar leuk voor mensen die een poster van Wolverine boven hun bedje hebben hangen.

Het zou zomaar eens kunnen dat deze game een uitzondering is en ook leuk is voor de mensen die niks hebben met Batman. Ik wacht nog ff de reviews af en aan de hand daarvan beslis ik wel. Maar ik hou hem wel in de gaten :D

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja. ieder zo zijn mening heh over de superhelden ;) ik vind weer DC > Marvel. Ik vind alleen wolverine vet van marvel, voor de rest spreekt het me niet aan.

Ben de demo nu ook aan t downloaden, ben benieuwd hoe die zal zijn.

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon niet zo zeuren en Batman leuk gaan vinden! Heb je gelijk een toffe game erbij ook! ;) :+

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Ik vind Batman juist een van de meest interressante, zo niet, DE meest interressante superhelden.
    Mooi tragisch verhaal, goede vijanden die stuk voor stuk ziek zijn, een menselijk hoofdpersoon, een goede cast eromheen (Robins, Batgirl, Gordon, Dent, Catwoman, etc etc)

Lees The Dark Knight Returns eens, of Year One, of The Long Halloween...

Superman vond ik alleen tof toen John Byrne hem nieuw leven in blies, in de jaren 80 (Man of Steel) Opeens een stuk realistischer enzo. Maar meestal wordt Superman gewoon heel slecht geschreven.

Was het gisteren nog even vergeten te melden, maar dat gooien van die Batarang ziet er ook tof uit, met die volgende camera enzo :)

Ik kreeg zojuist trouwens de nieuwe GamesTM binnen, en op de achterkant staat een advert voor Batman AA, en daar stond een score bij vermeld van Games Master: Batman is a masterpiece: 96% - Gold Award!

Van Marvel zijn Spider-Man, Punisher en The X-Men toch wel de meest interressante personages, maar tegenwoordig geven ze zoveel series tegelijkertijd uit, en dan soms ook nog eens in alternatieve universum's enzo, en willen ze te vaak voor 'shock-value' gaan enzo, dat er ook gewoon heel veel rotzooi tussenzit.

Daredevil schijnt wel heel goed geschreven te zijn, net als de laatste jaren Captain America (mooie dikke omnibussen te koop via Amazon.com). Daredevil heb ik zelf nog niet gelezen, maar Cap America is nu wel tof (was lange tijd toch een kneus van een superheld...)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    net de demo gespeeld en ben erg blij dat ik hem al besteld heb (maar €35 bij gamehubs), de camera zit er soms wat dicht op maar dat is het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb. wat mij betreft de eerste topper van dit najaar

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Doe mij maar Wolverine!:thumbs:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beste comicpersonage ooit:

Maar ben blij dat de demo zo goed bevalt, kan niet wachten om hem zelf even te proberen.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vannacht ook even zitten spelen (op de PS3, heb nooit Gold op de 360, geen zin om te wachten blabla..) en hij is me zeer goed bevallen moet ik zeggen. Had toch een beetje twijfels omdat Eidos laatst weer zo negatief in het nieuws kwam. Gelukkig speelt de demo tot op heden prima. Zoals al eerder is gezegd, niet te moeilijk maar ook niet te makkelijk. Grafisch ook erg goed moet ik zeggen. Deze gaat hier in huis komen :9

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Precies, Superman en Spiderman vind ik juist corny als de tering, helemaal de films al, pfffff. Ik volg Batman al sinds dat ik 5 jaar was, prachtige strips altijd. Vooral dan de echte Batman strips...niet die van Batman Magazine (wat dus zeg maar van de animated series was).

Voor de kenners.......

Een sterfgeval in de familie? ..pffffff, heavy die strip hoor, tjonge.
    Of een bepaalde strip over Bane en hoe hij Batman breekt..zo dan...damn.

Maar vooral een Sterfgeval in de familie, dat is gewoon eigenlijk een nachtmerrie-achtige strip, wat de joker daar met Robin doet en zijn moeder
    die gewoon toekijkt...poeh.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Nice Demo.

Dit spel gaat wel hoog scoren.

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    tjonge jonge jonge. Batman voelt zich niet schuldig omdat hij geld teveel heeft. Hij is alleen op zoek naar de moordenaars van zijn ouders.
    Dat vind ik juist vet. Hij geeft eigenlijk verder niks om iemand. Hij wilt de held niet uithangen en daarom ook heeft hij ook geen chickies om zich heen. En hij heeft geen superkrachten, alleen toffe gadgets. En hij is niet onsterfelijk, hij krijgt vaak genoeg rake klappen. En hij heeft geen voorliefde voor vleermuizen. Hij is/was juist bang voor ze als kind. En met die vleermuis symbool wil hij die angst overbrengen aan de badguys :cool:
    Je moet alleen de echte batman films volgen. Dus niet die neppe met george clooney, want die slaan nergens op.:)
    En spiderman tjeeeeezzz hoe kan je die vet vinden. Een of andere dunne nerd krijgt superkrachten en wordt oppeens breed. pfffftt :p
    maarja ik denk iid dat hier een apart topic over gemaakt mag worden :p

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is het veranderd voor de demo of is dit eruit gehaald?

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke demo :). kan niet wachten op de full game. Krijg alleen beetje in de demo het gevoel voor hoelang het leuk blijft. Maar daar tegenover staat natuurlijk dat je in de full game meer gadgets kan gebruiken en ook echt bezig ben met detective gebeuren. denk dat het wel goed komt met deze game!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb even gekeken,maar de game gebruikt niet een soort van stealth systeem dat je in donkere plekjes je kunt verstoppen he? Dat vind ik wel een beetje jammer...maar ach.

20. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is vet, alleen vindt het erg jammer dat er helemaal geen bloed is en dat je de bad guys niet kan doden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina