1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja zeg!
    Nu hoop ik dus wel dat wij ook The Joker krijgen voor de 360.
    Ze moeten de PS3 niet zo verwennen:+.
    Hopelijk zetten ze hem wel als (gratis) DLC op Xbox Marketplace....The joker....joker....joker...joker...joker...joker

Anyway, donderdag om lekker in de sfeer te komen, ga ik The Dark Knight weer kijken die ik had gekocht in Bataviastad vandaag samen met 2 Mortal Kombat: Konquest boxen! \o/

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kortom..je kunt dus ook de campaign met The Joker doen? Ik dacht puur dat het een soort trial mode was ofzo.

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    The Joker is ook alleen maar in de challenge mode.

Volgens mij is het gelul dat je met The Joker in de Campaign kan spelen en helemaal op de 360.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het niet.
    Campaign hoeft niet zo zeer ( alleen als het een goed verhaal is, en The Joker's kant van het verhaal laat zien ), maar een challenge mode met The Joker zal ik wel waarderen. Dan dus gewoon man-tegen-man, of echt dat je moet sluipen etc.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga ook Donderdag the Dark Knight kijken om in mijn batman mood te komen.

FUCK FUCK FUCK IK KAN ECHT NIET WACHTENNNN!!! :mad:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sssshhhh, sjush. Rustig. ;)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Foto van het boekje en dvd kan wel hoor ...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe :thumbs:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens de startpost is hij al een paar maanden uit :+

Maar gewoon even een foto maken van het spel als je hem hebt, scheelt weer heel wat offtopic posts en het is een kleine moeite.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk nog steeds dat het gelul is, van dat we de joker kunnen zijn op de 360, want op de officieële forum van eidos staat ook niks er over.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die zou je meteen kunnen gebruiken in het spel of pas na het uitspelen?Kweenie wat ie beweert.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Helaas gaat nu nu al 3 pagina's over iets, wat iemand beweert, die het spel illegaal heeft verkregen. Kunnen dat soort personen niet gewoon geweerd worden hier, zeer hinderlijk...

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat was nog voordat de game werd uitgesteld. :+ Ik kan hem jammer genoeg niet meer aanpassen maar misschien dat Fardo hem nog even wil aanpassen.
    Het is geen gelul, je speelt tijdens het verhaal heel even met de Joker. Hieronder heb ik een video waar je het kan zien maar je kan het beste gewoon wachten tot dat je de game zelf speelt. Dan kan je je nog een beetje laten verassen.

Ik snap niet waarom iedereen aanneemt dat hij liegt omdat hij de game eerder/illegaal heeft.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het in 99% van de gevallen wel zo is.

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Naja, waarom maakt hij dan geen foto van zijn hoesje/cd

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij deze alleen nog maar met foto's aantonen dat je het spel hebt. Het is een kleine moeite en dan hebben we niet 3 pagina's met geouwehoer over mogelijke illegale versies. Dus niet gaan roepen hoe tof het spel is als je het gespeeld hebt, zonder bewijs, post dan maar gewoon niet :)

Nu dus weer ontopic.

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees hier wel eens vaker verhaaltjes die niet kloppen maar meestal zijn dat van mensen die de game nog niet hebben en gewoon speculeren. Mij interesseert het niet hoe iemand aan zijn games komt maar ik kijk gewoon naar het verhaal zelf en als het aannemelijk is zoek ik even op of het klopt. In dit geval leek het me niet zo raar dat je tijdens het verhaal even met de Joker speelt dus heb ik het even opgezocht en toen kwam ik uit bij deze video. Waarschijnlijk was dit nog niet bekend omdat Rocksteady het goed geheim wou houden.
    Ik had het hier alleen over het punt of de Joker wel of niet speelbaar was. Ik weet niet of hij hem illegaal heeft en het interesseert mij verder ook weinig. Waarom hij geen foto's post kan je daarom beter aan hem vragen. :+

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat hij dat aan niemand van ons verplicht is. ;) Hij laat nergens merken dat het om een download gaat, dus laten we nu maar verder discussiëren over het spel i.p.v. over Psychobilly's mogelijke versie van het spel.

@Psychobilly, Illegaal of niet, wees aub wel voorzichtig met het posten van eventuele spoilers!

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Boeie of een persoon iets legaal of illegaal speelt, als die persoon iets leuks te melden heeft wil ik het graag horen. Zelf kan ik niet wachten tot ik de kans krijg om het spel te spelen!

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Goed nieuws! De 360 ligt vanaf a.s. donderdag al in de schappen volgens de FRS. En de PS3 versie vanaf a.s. vrijdag zoals gepland.

Nog even een retrospective over Arkham door de jaren heen van GT.

[GT]54765.html[/GT]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina