Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zla straks eens kijken of ik de info kan updaten :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik was de game weer even vergeten. Gister is een nieuwe trailer gepost van Batman :)

Ik kijk echt naar deze game uit

[gt]44909[/gt]

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er erg vet uit :).

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wow.. indrukwekkend! Het ziet er echt gaaf uit, wat een sfeer.
    Enig idee op wat voor engine deze game draait? (The Darkness / Chronicles of Riddick?)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    @ Fardo: Hele vette trailer, maar ik weet niet wat ik met de game moet. Heb zo'n twijfel, want ik vond de laatste Batman game, Lego Batman, erg tegenvallen. Niet te vergelijken natuurlijk, maar mijn twijfels liggen vooral bij de gameplay en ontwikkelaars en journalisten hebben vaak de neiging te verkondigen dat het om diepgaande gameplay gaat en dat is 9/10 een leugen. Dus als deze game ook maar teveel lijkt op de films of de originele verhalen, dan is het voor mij geen aankoop waard. ;):)

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game staat buiten elke film/serie/animatie. Is een uniek iets net als met Riddick Butchers bay en dat zijn ook die zelfde makers :) Ik heb er alle vertrouwen in. Iets zegt me dat ze 2 toppers gaan uitbrengen dit jaar en ik wil ze beide! Super trailer!!!! :thumbs:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ziet er steeds game waardiger uit.. Ben blij dat het geen film licentie heeft..

9. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    OMG, hoe stoer is Batman :eek:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Wat doet die Locust daar op die screen van DulleNL? ;):eek::9

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Das de Lizard :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Hahahaha; man ik dacht echt dat het een Locust was. Damn, die leek best wel echt zoals in Gears of War enzo. Misschien een idee voor een nieuwe vijand als Epic als met Gears of War 3 bezig is. ;):9

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat concept ook gejat is van de Brumak. Maar naja Lizard zo heette die dan in Spiderman, ken The Lizard zelf niet echt van Batman maar kan het ook mis hebben...Ik zelf zou het erg gaaf vinden als de eh wat originelere schurken erin komen! Zoals The Riddler of Two Face en the pinguïn. Poisin Ivy. en die grote bruut. Die eigenlijk best wel slim is maar in de film dom is neer gezet :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Ach wie weet. Ik zie het allemaal wel als de game uit is. Ik weet dat je The Dark Knight niet met deze game kunt vergelijken, maar als die evengoed word is de game voor mij. Graphics boeien mij niet, een goed uitgewerkt concept, gameplay en besturing des te meer. ;):thumbs:

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat is Killer Croc ;)

Geschiedenis

Waylon Jones werd geboren met een medische afwijking waardoor hij meer op een krokodil leek. Jones is een van de weinige zwarte superschurken in Amerikaanse stripboeken. Bij zijn debuut was hij een sterkgebouwde man bedekt met groene schubben. In zijn meest recente voorkomen heeft hij ook een snuit en een staart.

Killer Croc is niet alleen een vijand van Batman maar ook van Bane. Bane en Killer Croc hebben een aantal maal tegen elkaar gevochten en leken even sterk te zijn.

Krachten en vaardigheden

Killer Croc lijkt de leiden aan een agressieve vorm van atavisme, wat inhoud dat hij kenmerken vertoond van oermensen. Zijn huid is verhard tot het punt dat hij ongevoelig is voor de meeste fysieke aanvallen waaronder laag kaliber wapens. Hij kan zeer snel genezen en beschikt over bovenmenselijke kracht. Killer Croc beschikt over zeer snelle reflexen, en is in het water net zo thuis als een echte krokodil.

Zijn intelligentie niveau verschilt per strip. In sommige is hij ongeveer zo slim als een normaal mens, maar in anderen is hij een hersenloos beest die zonder na te denken aanvalt.

-------------

Hij kwam voor het eerst in de batman strip voor in 1983

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hah! Ja dacht zelf ook al wel dat die anders heette! Dankje weet ik dat ook meteen weer ;)

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer krijg ik meer zin in de game, het ziet er allemaal goed uit.
    Nu maar hopen dat het ook lekker speelt natuurlijk maar denk wel dat het goed komt!!

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb mijn twijfels. die trailer zag er echt super uit.

Helaas heeft Eidos me wel al vaak teleurgesteld.

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo Edios?
    Deze game wordt toch gemaakt door RockSteady?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    [gt]44909[/gt]

Na eerste paar secondes zie ik Eidos

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina