1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt werd tegen mij het zelfde gezegd ik moest vandaag rond 12en even een belletje geven, net even Correct en FRS gebeld en die krijgen hem ook allebei morgen...

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    dus er was een kans dat tie vandaag wel binnen gaat komen bij onze gamewinkel :9

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Meneer47 en soul2soul, waar hebben jullie die US versie dan vandaan? De game is daar pas gisteren uitgekomen. Mag ik jullie erop wijzen dat op het patsen met gedownloade games een ban tot de releasedate staat.

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer waarschijnlijk wel ja :9

5. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika hadden veel mensen hem vorige week al ondanks de releasedatum. :mad:

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kom op 12game.com stuur hem vandaag op! :D

Enne, ik ga zo met me vriend de stad in, hij gaat hem kopen in de winkel. kijken of ze hem ergens al hebben.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mooie review. Echter ik vind het wel bijzonder dat je een Amerikaans spel wat gisteren daar is uitgekomen al een aantal dagen in huis hebt. Helemaal gezien de lekkages hier en daar. Daarom vind je het vast niet erg om even een piccie te posten van het spel icm iets actueels (krant, xbw screen, whatever).

O-)

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    De joker zelf niet maar wel een andere vijand van Batman komt regelmatig terug en zorgt voor hele mooie scenes in het spel waarin hij batman probeert te breken.

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    12game krijgt de game pas donderdag binnen... |:-
    Heb ze net nog gesproken.

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar geen afzonderlijke DLC. The Joker Challenge maps zitten (nog) niet in de XBOX360 versie.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bonnetje or it didn't happen :D

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand een idee wanneer GH hem eventueel zal verzenden. Zal wel Vrijdag zijn? :)

13. Meneer47

Meneer47 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik zou denken dan een professionele site wat beter op de hoogte zou zijn van wat er allemaal gebeurt in de gameswereld rondom release dates, zeker als het om grote titels gaat. Nou ja, check zelf maar, het spel is door verschillende Amerikaanse online retailers al vanaf het weekend bezorgd, en (regio-vrije) USA versies staan al sinds 21 augustus op Ebay, waar ik hem ook vandaan heb. Wel prijzig, maar ik had geen zin om een paar dagen langer te wachten.

En als je mijn post leest zou je ook zien dat ik totaal niet aan het patsen ben, en zelfs heel voorzichtig met spoilers omga. Ik heb niks verklapt, ik heb niet lopen patsen, ik heb alleen gezegd dat naar mijn mening het spel de moeite en je zuurverdiende geld meer dan waard is.

Ik snap wel dat jullie alles streng in de gaten moeten houden, maar ik zou denken dat de inhoud van mijn post, waarin ik totaal niet op de "omg ik heb hem!!11!"-toer ga, geen reden zou moeten zijn om mij publiekelijk erop aan te spreken terwijl een simpel privébericht ook zou volstaan.

Nou ik ga weer lurken tot er weer een spel uitkomt die ik zó fantastisch vind dat ik wel iets moet zeggen.

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry hoor, maar een beetje overdreven reacties. De jongen post gewoon een review omdat hij het spel fantastisch vindt, post hier verder nooit iets, en jullie zitten hem meteen op de hielen dat hij het spel gedownload heeft, oid.

En dan meteen zo'n reactie dat hij zit te "patsen" met dat hij hem zogenaamd gedownload zou hebben. Ik neem het de jongen dan ook niet kwalijk dat hij nooit post=(

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh wij waarderen het zeker dat je zo subtiel omgaat met spoilers e.d. En ik zie heus wel dat je niet arrogant aan het opscheppen bent, maar je moet weten dat het hier met grote releases áltijd misgaat. Ik spreek je juist publiekelijk aan, zodat iedereen eraan herrinnerd wordt dat we gedownloade games niet toestaan. Zolang jij zo eerlijk bezig blijft, is er niks aan de hand. :b: Sterker nog, je hebt mij overtuigd om deze game toch in de gaten te houden. :+ Ik had hem anders links laten liggen. Ik ga dadelijk de demo scoren.

16. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet lezen als je geen spoilers wil O-)

Ja zeker en op dat moment speel je dus ook even als de joker

17. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vorige week de demo na 2 dagen verwijderd. Ik speelde hem namelijk te vaak. :+

18. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn X360 is niet omgebouwd ;) Ik was net zo verbaasd als jullie toen ik bij Gameshop Twente gisteren vroeg of ze de game al hadden ;) (USA versie) Ik ging eigenlijk uit van de PAL versie. 59 Euro btw.

Maar ik ben de lulligste niet:

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
  20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    [Y.T]CODE[/Y.T]

dus in dit geval [Y.T]cdsUBreBmmk[/Y.T] en dan zonder punten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina