1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand de CE binnen heeft, kan hij dan een foto maken van de batarang?:thumbs:

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil morgen wel wat foto's maken als ik mijn CE binnen heb.

3. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de batarang is niet zo speciaal hoor.. gewoon een plastic flut dingetje die je niet eens van de standaard af kan halen zonder hem te slopen:9

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, best wel een kut ding.. Maarja please 12game reageer op me email. Doen ze denk ik niet, tot morgen. maarja..

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad het is echt zonde dat ze hem van plastic hebben gemaakt en ook nog eens hebben bevestigt aan de standaard. :mad:

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wind je niet zo op, vent. :lol:
    Je kan je artikelen gewoon retour sturen hoor. En je krijgt je geld binnen 14 dagen weer op je rekening teruggestord.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ok ik heb hem ge-annuleerd:D ik koop hem morgen bij FRS met me 10 euro korting kaartje van pu! :D dus 45 euro :D

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Koop jij hem dan morgen? en laat jij hem terug sturen?

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben niet zo moeilijk.
    Bij 12game.com betaal je 54 euro voor een fantastische game! Dan zou ik persoonlijk écht niet een dag eerder naar de winkel gaan, een tegoedkaart verkloten en als nog meer geld kwijt zijn.
    Ik volg deze game al ongeveer een jaar. Dat laatste dagje wachten kan er nog best wel bij. Ik snap best dat het verleidelijk kan zijn voor sommigen, maar mensen: just relax, take it slow and let the good times roll. :+
    Vrijdag spelen we sowiezo! \o/

Edit: Plus je loopt je Pre-order exclusive mis. ;)

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ho dus de ps3 versie heeft een Joker mogelijkheid en de xbox360 niet? verrek dan ga ik voor de ps3 versie...wat lame dat die er niet in zit...

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Naja, ik gebruik toch die kortings kaart van me vriend :p, weetje dus ik denk liever 45 euro betalen en meer geld voor comics \o/

Ik hoef die pre order exclusive echt niet #lol

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je unlockt de armoured Batsuit sowieso als je de game uitspeelt dus het is een vrij nutteloze pre-order bonus.

13. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Had echt een monstersalaris. Toendertijd gepreordered bij Gamemania maar ineens besloten om bij Gamehubs een order te plaatsen. Nu krijg ik vanmiddag een sms dat mijn game er is bij Gamemania. Die ga ik dus morgen maar even oppikken, fok afstuderen :p

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn straight maddafakka!

Plastic?! Ik dacht dat hij van metaal zou zijn=(

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    LOL dacht je dat serieus? Dan had je nog wel 150 Euro bij de prijs op mogen tellen denk ik zo. :+

16. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ForePlay hadden ze alleen de normale editie,volgens mij nog 2 over. Een batman fan geinformeerd dat ze die daar al hadde;)

17. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik het over de PS3 versie en volgens mij klopt er iets niet over de Joker verhaal -> zie spoiler.
    Tot nu toe heb ik nog niet met de Joker gespeeld bij de PS3 versie

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag nog een gloednieuwe wallpaper gemaakt in twee varianten: Batman met zijn Bat Mobile Car bij Arkham Asylum:

Batman met Armored Suit:

http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/Batmanwallcar1360txt.jpg
    Batman Arkham Asylum wallpaper (widescreen) 1360x768

http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/Batmanwallcar1600txt.jpg
    Batman Arkham Asylum wallpaper 1600x1200

Batman met normale Suit:

http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/Batmanwall2car1360txt.jpg
    Batman Arkham Asylum wallpaper (widescreen) 1360x768

http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/Batmanwall2car1600txt.jpg
    Batman Arkham Asylum wallpaper 1600x1200

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Weer even de demo gespeeld, zo baas achtig tof. Batman Begins vond ik al awesome op de PS2 omdat je daar zo lekker kon vechten, dit is alleen maar bruter. GH, snel verzenden. <3

Je kan alleen met Joker in een challenge spelen. Snap de hype dan ook niet, het is een half uur leuk maar dat is het dan. Wauw. 8)

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb de CE besteld bij de wehkamp, nu staat er levertijd is één week :eek: hoop toch echt dat deze status niet correct is. Morgen maar even bellen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina