1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Net de demo gespeeld.. erg vet:) Blij dat ik em besteld heb

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ze baseren de game voornamelijk op de comics: De comic kan toch wel vrij bloederig zijn hoor.

Als je iemand vol op zijn bek ramt of schopt, of met zijn kop tegen de grond beukt, dan verwacht ik gewoon wat bloed, voor de extra 'impact', maar ook gewoon omdat dat nu eenmaal wat realistischer is.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    klopt de dark comic waar hij ook wat op gebaseerd is, was ook vrij bloederig maar het is een gemis maar dat merkte ik zelf niet echt bij de demo :eek:

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Op normal had ik Bane bij de derde poging... O-)
    Kan iemand mij misschien vertellen welke raadsels ik moet oplossen voor de challenge maps? Moet ik alleen die trophies verzamelen of ook die speciale raadsels oplossen?

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb begrepen dat de game dus fantastisch is, maar niet echt moeilijk, tegen het makkelijke aan, is ie echt zo easy dan? Ik ga hoe dan ook op Hard spelen. Alleen even wachten tot Gamehubs hem stuurt.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Verstuurd door Gamehubs! \o/

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren begonnen op Hard en kom het tweede gevecht nog niet eens voorbij :'-(

Iemand tips? Of gewoon maar op medium beginnen ;)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Same, hopelijk dus Vrijdag binnen. Zolang het maar voor 10 September is, want dan is het FIFA10 Demo tijd. :+

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Gister uit werk gelijk de Collector's Edition opgehaald. Bij thuiskomst uitgepakt en trof een totaal bekraste Batarang aan.....Vond het nog ook maar een lelijk en goedkoop plastic ding. Ik kwaad opgebeld naar de Free Rec en naar veel gedoe kon ik me aankoopbedrag terugkrijgen van 80,-
    Heb toen maar met de Power Unlimited card de reguliere editie meegenomen. Keek later bij de Media Markt naar de collector's editions....Ook allesmaal bekrast e.d. Blijkbaar hoort het zo, volgens mij moet het zo lijken dat de batarang gebruikt is in combat. Maar het was echt een te triest geval voor woorden. Ben nu helemaal heppie de peppie met me 'normale editie'

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gamehubs heeft mijne ook verzonden :)

En die Batarang is idd triest van wat ik er van gezien heb ja.. niet normaal

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Had niet verwacht dat de game zo goed zou zijn, zit nu pas op 10% maar wat een sfeer, en de secrets m.b.t andere villains is echt waanzinnig, daarom vindt ik die Riddles echt perfect bij de game passen.
    Ook over vechtsysteem ben ik enthousiast, erg makkelijk en goed onder de knie te krijgen!
    Welke upgrades deden jullie als eerst??

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook verzonden door GH.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yup hier ook!!!

Ik heb nog nooit besteld bij Gamehubs, maar hoelang duurt het meestal?
    Was het meestal een weekje of twee weken?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Rond deze tijd van weinig postdrukte duurt het waarschijnlijk een weekje, soms zelfs nog korter.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ga maar uit van een week. Ik hoop zelf eerder, had via GH Killzone 2 binnen in 3 dagen. Hopelijk gebeurt dat nog een keer. :cool:

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik heb mijn Gamehubs pakketjes meestal in 5 dagen binnen, behalve die UPS foutjes. :+

Edit: wtf, wilde ik net de game bestellen, maar moest nog even mijn wachtwoord resetten, is de game in die minuut opeens uitverkocht :'-(

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, ik heb post!
    Wat kan het zijn?
    Het is mijn Batman: AA! \o/ Tijd om te spelen!

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Echt bruut.

Liep net in de Penitentiary en er was nieuwsbericht op de Radio over dat The Joker Batman misschien wel vermoord zou hebben. Dat soort kleine elementen doet de sfeer in het spel echt goed!

Ben nu trouwens ook helemaal verslaafd aan die raadsels. Leuk tijdverdrijf als je een Batman fan bent.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ode aan Gamehubs, hij was weer even niet uitverkocht, dus meegepikt! _O_

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap iets niet.
    Ik heb al 3 van die raadsels ( trophies ), maar ik heb geen idee wat het raadsel is.
    Je hoort of leest helemaal niks. Iemand enig idee? Of krijg je die raadsels nog niet aan het begin van het spel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina