1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer komt deze game uit?
    Het lijkt me een leuk spel, maar dan moet het niet teveel de Splinter cell/ metal gear kant opgaan.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    29 Mei

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt :thumbs:. Best snel al, ik dacht dat de game pas later uitkwam.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    De release is nog niet officieel aangekondigd...
    29 mei is slechts een speculatie.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben een beetje lui ;) kan iemand een goede startpost maken dan plak ik deze op de eerste pagina :)\

thnx!

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Startpost

Alstublieft! ;)

[GB]Batman: Arkham Asylum[/GB]

Ontwikkelaar
    Rocksteady Studios

Uitgever
    Eidos Interactive

Genre
    Third Person Free-Roaming Stealth Action

Platform(s)
    Xbox 360, Playstation 3 en PC

Spelers
    1

Releasedatum
    29 Mei 2009

Officiële Website
    www.BatmanArkhamAsylum.com

XBW Gamepage
    Batman: Arkham Asylum

[GB]Informatie[/GB]

De Game
    De game is zoals de titel al suggereert gebaseerd op de Batman licentie. Nou denk je misschien dat dit weer een game is die op tijd in de winkels moet liggen om samen met een of andere film gereleased te worden. Dat is bij deze game niet het geval aangezien het een hele nieuwe game is met een verhaal die speciaal voor de game is geschreven. Het verhaal word geschreven door Paul Dini die ook al eerder verschillende Batman verhalen heeft geschreven, dus met het verhaal zit het goed. Dan gaan we over naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar is Rocksteady Studios. Waarschijnlijk ken je deze studio nog niet aangezien dit hun 2e game word. Hun eerste game was Urban Chaos: Riot Response op de vorige generatie consoles. Deze titel werd redelijk ontvangen met een gemiddeld cijfer van 7,5. We kunnen dus niet afgaan op hun vorige game maar de informatie en beelden die ze gepresenteerd hebben zien er toch wel erg veelbelovend uit. De game speelt zich volledig af op het eiland van Arkham. Op dit eiland ben je vrij om te gaan en staan waar je wil. Uit de trailers kunnen we opmaken dat stealth een belangrijk element van de game is. Zo kan je van afstand met je Batarang vijanden uitschakelen of gewoon met je cape naar beneden suizen om zo een verrassingsaanval te doen. Maar je heb ook luidruchtigere gadgets in je arsenaal zoals C4. De game speel je vanuit derde persoons perspectief zodat je een goed overzicht over de actie heb. Om te zorgen dat de game echt goed word heeft het team besloten zich volledig op de singleplayer te storten dus de game bevat geen co-op of multiplayer. En om het af te maken worden drie van de belangrijkste karakters ingesproken door de orginele stemtalenten van de Batman: Animated Series. Dit zijn natuurlijk Batman(Kevin Conroy), The Joker(Mark Hamill) en Harley Quinn(Arleen Sorkin). De look van de personages word bepaalt door WildStorm Productions die elk personage tot leven probeert te brengen. Je levensbalk is ook vrij uniek. Als je druk aan het vechten ben kan je levensbalk snel inzakken maar als je je laatste vijand heb verslagen is hij meteen hersteld. Hierdoor moet je tijdens het gevecht toch opletten maar hoef je niet te zoeken naar leven als je uitgevochten ben. Een nieuw element is ook het verzamelen van XP, deze XP krijg je voor keuzes in het spel, het verslaan van vijanden en voor bepaalde moves krijg je extra XP. Met deze XP kan je weer nieuwe moves en upgrades vrijspelen.

Het Verhaal
    De eerste opdracht in het spel is om The Joker naar de zwaarbewaakte afdeling van Arkham te brengen. Dit gaat jammer genoeg fout omdat The Joker ontsnapt terwijl de bewakers hem naar zijn kamer willen brengen. Hij wurgt een van de bewakers met zijn handboeien en vervolgens gooit Harley Quinn alle deuren van Arkham los zodat hij kan ontsnappen. Maar nu alle deuren open zijn kunnen ook alle gevangenen eruit. Deze gevangenen komen van de Blackgate gevangenis waar ze weg moesten omdat The Joker een gedeelte van de gevangenis had afgebrand. Dit belooft nog een lange nacht te worden voor Batman.

Bevestigde Personages

Goede PersonagesSlechte Personages

Collector's Edition
    Officieel is er nog geen Collector's Edition aangekondigd maar op de site van de Amerikaanse Gamestop was hij toch even te bewonderen. De Collector's Edition was te bestellen voor $ 99,99 wat over het algemeen betekent dat hij hier € 99,99 gaat kosten. Dit is vrij prijzig maar dan krijg je ook wat. Volgens de site bevat de Collector's Edition:
    • Een 30 cm Grote Batarang
    • Een DC Encyclopedie
    • Een Bonus DVD
    • De Soundtrack
    • De eerste DLC
    [GB]Boxshot[/GB]

[GB]Screenshots[/GB]

Arkham at Night

Just Business

Me and my trusty Batarang

Never saw it coming

Can somebody turn down the lights?

Why aren't you laughing now?

Want to touch them?

And Batman remains undefeated

You're a pretty big crocodile

?

Kijk in onderstaande spoiler voor meer screenshots. ;)

[GB]Filmpjes[/GB]

[GT]42999[/GT]

[GT]43467[/GT]

[GT]44909[/GT]

[GT]46636[/GT]

[GT]46730[/GT]

[ign]14273491&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/949/949447/trailertest_batmanaa_012909_flvlowwide.flv[/ign]

[GB]Artikelen[/GB]

Bron: ESRB

Bron: IGN Preview

Bron: NowGamer Q&A

[GB]Links[/GB]

Gemaakt door Terminator.T2

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thnx! ergens vraagt hij om jou inlog gegevens

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kreeg zojuist een pop-up menu waar gevraagd werd naar gebruikersnaam + wachtwoord en 't was van ziggo. Heb maar even geannuleerd en zal wel over hetzelfde gaan als dat Fardo hier noemt, maar neem aan dat het niet de bedoeling is! :eek:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb het even gefixt. Je moet het logo maar even uploaden op imageshack of tinypic. Voor het bekijken van die link moest je ingelogd zijn.

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Top, het is een stuk uitgebreider nu :) Aan Fardo de eer om hem in de startpost te zetten, aangezien het zijn thread is :+

12. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig gewoon, lijkt me echt heerlijk om te spelen!
    deze koop ik

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Echt gaaf, dit is echt Batman! Ziet er goed uit.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang je maar niemand kan vermoorden lijkt het inderdaad een geweldige batman game te worden! The Riddler zit er dus ook in, nice!!:D

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Spel ziet er goed uit. Voor mij een mustbuy. Dat hele Batmansfeertje zit er goed in.

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het laatste filmpje ziet er goed uit, ook de enige die ik heb gezien trouwens.
    Na dat filmpje was ik behoorlijk enthousiast, totdat ik op screenshots in de startpost zag dat de Joker er nogal stripfiguur-achtig uitziet. Ik had meer realisme verwacht met het oog op de laatste film, maar helaas, deze gaat m voor mij niet worden..

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet Batman er dan niet stripfiguur-achtig uit?
    Als je om die reden deze game laat liggen is er wat mis met je... :+

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Batman zelf vind ik er in die laatste trailer niet al te stripfiguur-achtig uitzien nee..in tegenstelling tot de rest..
    Om het feit dat dit Batman-deel niet op een film is gebaseerd - waar Batman Begins dat wel deed op de xbox - maar meer op de stripboeken en dat juist dat mij niet zo trekt is er iets mis met mij? Nouja sorry dan hoor, dat ik meer van realisme houdt:emo:

De game spelen als Bruce Wayne in zijn Batmobiel, Lamborghini of gewoon sluipend door de stad lijken me veel cooler of als een realistisch ogende Joker banken beroven en de stad onveilig maken.
    Met het oog op de vele games gebaseerd op films en een eerder Batman deel gebaseerd op een film is dat niet zo gek toch dat er nu mensen afhaken omdat nu ineens de nadruk op de strips ligt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina