1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 - Playstation 3 - PC
    ~
    Uitgever
    Eidos Interactive
    ~
    Developer
    Rocksteady
    ~
    Genre
    Action Adventure
    ~
    Release datum
    Ligt in de winkels!

    [​IMG]


    [​IMG]

    Batman: Arkham City is a 2011 action-adventure video game developed by Rocksteady Studios. It is the sequel to the 2009 video game Batman: Arkham Asylum, based on the DC Comics superhero Batman. The game features a main plot and a subplot. Side missions are available instead of an open-world concept. The main plot revolves around Batman being captured and thrown into half of Gotham City, with prisoners of Black Gate Prison and Arkham Asylum, called Arkham City. Consequently, Batman must now stop mishaps around the city.

    The events of Arkham City take place one year after Arkham Asylum. Quincy Sharp, former warden of Arkham Asylum, has taken credit for stopping the Joker's Asylum takeover, and used the notoriety to become mayor of Gotham City. Deeming Arkham and Blackgate Penitentiary no longer suitable to contain the city's criminals and insane, Sharp has both facilities closed and buys out a large section of Gotham's slums, converting them into an immense open-air prison named Arkham City. The facility is placed in the care of genius psychiatrist Hugo Strange — who is secretly manipulating Sharp — and guarded by a squad of heavily-armed mercenaries hired from a rogue private military firm, Tyger Security. The inmates are given free rein as long as they do not attempt to escape. Batman maintains a vigil over the detention city, concerned that the chaotic situation there will get out of hand. Meanwhile, the Joker is stricken with a potentially fatal disease, mutated by his consumption of, and subsequent transformation by, the Titan formula — an unstable steroid serum which has the ability to turn men into maddened monsters.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]




















    [​IMG]

    [​IMG]

    Let op! Mogelijk spoilers!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    Batman Arkham Asylum was een van de grootste verrassingen uit 2009. Een heerlijke adventure game, vol toffe actie, combat en raadsels. Samen met fantastische graphics, een heerlijke sfeer en personages. Arkham City is de opvolger van AA en is misschien wel beter dan zijn voorganger. De reviews en meningen zijn verbluffend en zonder twijfel mogelijk een GOTY kanditaat. De Arkham games van Batman zijn dan ook zonder twijfel mogelijk de beste comic/action hero games ooit uitgebracht!

    [​IMG]

     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze wel of niet zal kopen...

    Ik vond AA geweldig, en ik heb genoeg geld om 'm te kopen. Tijdgebrek is wel een probleem.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Anders wacht je gewoon even 2 maanden en koop je hem met kerst, hopelijk voor een leuk prijsje...

    De game zal er echt niet minder tof door worden.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; geen MP dus geen kans dat je 'achterloopt' als je hem later speelt.:9
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Zo een aantal sidemissions uitgespeeld
    Zsazz en bane
    erg gaaf dat dit er nu ook in zit
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Game gehaald. Nog niet echt lang gespeeld, wel gelijk op hard begonnen en dat lijkt wel moeilijker dan hard in Arkham asylum. Ook al heb je nu bv. wel counter-tekens boven de enemies, de klappen lijken voor meer schade te zorgen. Voor de rest speelt de game tot nu toe precies als Arkham asylum qua besturing.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik zit vast, main mission op weg naar mr Freeze :
    In het GCPD (politie) gebouw. Ik moet freeze uit de handen van penquin halen, maar de weg verder is geblocked door wat stoom, waar ik onderdoor moet glijden. Hoe en waar zet ik de stoom af, zodat ik onder die gate door kan?
     
  8. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is voor later pas, je hebt aan de andere kant een uitgang om verder te gaan
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Terug uit het gebouw gaan
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Doh, seriously? IK ben al een uur aan het proberen. Met de remote battarang aan het kloten enzo ... :D
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb leren duik vliegen eindelijk .......... in de level met (zijn naam is heel moeilijk) ..... dit is een stuk prettiger. Trouwens wie kan mij precies de bat swarm uitleggen want isk krijg hem nooit ondanks dat ik hem heb geactiveerd?

    En hoe kom ik aan mijn tweede hostage release ?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bat swarm kun je doen als je multiplier 8 of hoger is.(5 met de juiste upgrade). Je drukt dan x+a tegelijk
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gestopt. Morgen naar voetbal en na de klassieker ... verder gamen .... wat een game met alle zij missies ben je uren bezig.

    Min pun is echt soms het vliegen en de gewapende mannen de riddles op vervelende plekken .... morgen me stealth echt ontwikkelen.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ook vandaga de game binnengekregen en zojuist even paar uurtjes gespeeld: erg tof :) Ben nog helemaal niet ver (kerktoren net gedaan), maar alles lijkt goed te werken...

    Wel een paar vraagjes:
    1: Game geinstalleerd naar de HDD maar lijkt nog steeds te laden van de DVD, als ik het geluid hoor...!?

    2: Ik heb de CE, en had hem gepreordered bij amazon.co.uk. Alle codes werken dus dat is fijn, maar als pre-order bonus zou je de Earth One skin krijgen, maar die zit er niet bij!? Iemand hier die hem ook bij amazon.co.uk vandaan heeft en heb je hem wel gekregen?

    3: een tijdje geleden was er online zo'n raadsel dat je even moest oplossen, en dan zou je een code voor een skin toegestuurd krijgen, maar nog niets ontvangen...!? Meerdere mensen hier hebben daar toen aan meegedaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld... wow, ik kan niet geloven dat batman gewoon dood gaat op het eind!
    grapje :thumbs:

    Nee, echt een toffe game.. wel wat kort voor mijn doen, maar ik kon niet stoppen met spelen op een gegeven moment.
    en nu nog alle side missions, riddler challenges en de new game plus.
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem pas met kerst. Deel 1 was echt tof maar nog steeds niet uitgespeeld. Er komen te veel goeie games uit en te weinig tijd, nu battlefield en call of duty uitkomt.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet dat ik daar de uitzondering in ben, maar dat zijn nou net de 2 games die mij absoluut niets interesseren.

    Maar dan blijft er nog genoeg goeds uitkomen, dat wel (zeker als je alle consoles hebt) maar deze hoort daar zeker bij.

    MP games speel ik toch weinig, de enige waar ik terug blijf komen is Halo.
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Heeft iemand hem al binnen van thehut? Bij mij staat de order nog op processing.. cancel hem toch niet omdat ik de combo met de 2 laatste Batman blu ray films daar heb besteld.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Dat gaat nog wel een week of twee weken duren, hoor. ;)
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game ook geinstalleerd en bij het opstarten van de game heb ik ook dat ik de dvd nog hoor laden/draaien. In het spel zelf tijdens het spelen is de xbox stil.
     

Deel Deze Pagina