1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Vandaag Thanksgivingday, dus niet vergeten om even langs te gaan bij Calender Man in de Courthouse...
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond even mee begonnen.

    lekker soepel spelletje weer hoor.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Damn, ben al een poosje bezig met de game, ook al uitgespeeld enzo... check ik even hoeveel riddles ik heb....

    ... zit ik pas op een stuk of 240 riddles :mad: Dat duurt dus nog wel een poosje :F:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk dat je dan vijanden kan interrogaten, alleen wel weer lame uitgewerkt helaas. Vijand zegt dat ie Batman alles zal vertellen wat ie weet, en vervolgens zegt Batman 'Thank you' en slaat hem knock out. Was leuk geweest als we gehoord hadden wat de vijand precies gezegd heeft..maar ja.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Het gaat er alleen om dat je dan voor dat gebied even de locaties van de Riddles krijgt, dus die verschijnen dan op je map ;)

    Dan ga je niet voor een stuk of 30 van die mannetjes een uitvoerige uitleg inpraten met iedere locatie ;)
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Play as Robin Download:

    3HWHT-2HRQP-MD74M-JJFR2-XV9YZ
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Fijn dat diegene die hem heeft geclaimd het ook netjes zegt! :mad:
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Jammer, ik was ook te laat :) Oh well, ik wacht wel tot die DLC een keertje 50% is ofzo :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat is ook absoluut zo, dan blijf je inderdaad bezig. Ik ging het vergelijken met Splinter Cell, maar ja...in die games kwam je zo nu en dan iemand tegen die je kon ondervragen, bij lange na niet zoveel als hier.

    Anyway, een kennis/vriend van mij heeft zijn review online gezet op Amazon.com, ik ben zelf nog niet door de story heen en heb ook niet alle sidedingen af,maar tot nu toe kan ik het niet met zijn review eens zijn. Misschien willen jullie het ook lezen...en zo ja..vertel of je het ermee eens bent of niet.

    http://www.amazon.com/Batman-Arkham...tBy=bySubmissionDateDescending#R2M41M6F1B5V7P
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Het enige waar ik me in kan vinden in zijn review zijn de collectebles van de Riddler. Hiermee hadden ze ook naar mijn idee minder collectebles kunnen doen en een langere story kunnen maken. Maar voor de rest gebruikt hij zwakke, subjectieve argumenten.

    Daar is 'ie misschien de fout in gegaan. Sowieso blijft het maar een spelletje en is het geen 'ultimate Batman' of zo.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat had hij dan verwacht van deze game? Lijkt mij dat hij door zijn (te) hoge verwachtingen deze game totaal misplaatst heeft.

    De Riddles zijn inderdaad teveel van het goede....een hele kleine tegenvaller IMO. Net als de vijanden die te vaak te veel op elkaar lijken. Dat had echt wel wat gevarieerder gekunt.


    Voor de rest een topgame die mij nergens teleurgesteld heeft.:thumbs:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de game ook echt fantastisch, en al genoeg verassingsmomenten gehad, dingen die ik echt niet had verwacht. Krijg wel het idee dat ik nu redelijk dichtbij het einde ben nu, maar daar zou ik vrede mee hebben want ik vind de story echt lang genoeg.

    Ik denk dat de story ook langer dan AA is, maar ik kan me daar ook in vergissen. Hoe dan ook, heerlijk gewoon juist dat collecten van trophies. Je doet een paar stukken uit de story, dan terug naar buiten en een beetje die trophies collecten, ik vind het geweldig werken. En Catwoman is ook geweldig, heerlijk snel en vloeiend,en gewoon cool voor de variatie. Ben blij dat ze haar erin gestopt hebben.
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen, op Hard. Heb een beetje knok-ervaring van Ninja Gaiden, maar dit gaat echt bijzonder slecht. Hoe maak je een mannetje af? Ik counter de hele tijd met Y (in zo'n groepje word je altijd wel door iemand aangevallen) maar dan vallen ze alleen neer om vervolgens weer vrolijk mee te vechten. Moet je ze dan een paar keer met X raken? Zo is het echt frustrerend.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    counters zelf doen niet veel damage, je zult ze inderdaad ook een paar keer zelf moeten raken. De counter moet je vooral op hard meer zien als een verdedigende move, je zult er zelf ook nog wat klappen uit moeten delen.

    En gelukkig maar, anders word het net als in AC II en Brotherhood... 'press X to win'
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag uitgespeeld, geweldige game gewoon. Zaten echt momenten in die ik niet had verwacht. Maar deze game zit gewoon uitstekend in elkaar. Ik was bang dat ik de game ook kort zou vinden toen ik dat hier las en op wat andere forums,maar ik vind dat absoluut niet zo. Hij is lang genoeg. Ik hoop echt op story DLC nog, want dat haal ik gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Snap je nou waarom je maat z'n review niet echt representatief is?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Oh absoluut, ben het er totaal niet mee eens. Hij is ondertussen al een beetje aan het terugkrabbelen. Zegt dat ie nog wel erbij blijft dat het verhaal niet veel voorstelt en al zijn andere kritiekpunten maar ook dat de game toch wel erg fun is.

    Het verhaal vind ik juist een stuk boeinder dan Arkham Asylum. En ik denk ook de betere game, ik bedoel...je hebt genoeg verschillende binnenlocaties voor de story missions, die er allemaal behoorlijk uniek en echt cool uitzien. Daarnaast heb je dan nog een shitload aan trophies te vinden, sidemissions en de challenges. De game bied NOG meer waar voor je geld. Rocksteady is echt heel erg de bom, kan niet wachten om te zien wat ze verder gaan doen voor Batman.

    Oh en wel leuk voor de mensen die de game al hebben uitgespeeld


    Op 45 seconden hoor je iemand hoesten, de cameraman dus...we weten nu allemaal wie dat was. Echt een nice touch van Rockteady weer.

    [yt]lIJhlqXkGIk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat soort voorbeelden vallen je alleen op wanneer je hem voor de 2de keer speelt. Ik ben bijna klaar met de riddler meuk (430/440), maar voorlopig blijft er nog wel even MW3 in mijn 360 zitten. Moet effe kijken wanneer ik aan die Story Plus begin.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ben ook bezig met alles te collecten, gewoon echt cool om alles te unlocken. Elke achievement zal het niet gaan worden, want ik ga echt niet al die medals in de challenge mode halen, gaat me ook echt niet lukken. En New game + ga ik denk ik ook niet aan beginnen. Mijn eerste playthrough was op hard en bij sommige gevechten waar ze echt krankzinnig ventjes op je afgooide, ging ik best vaak dood en soms tot irritaties aan toe.

    Wellicht zou dat nu beter gaan omdat ik de combat wel een beetje door heb nu, maar ik denk niet dat ik voor een tweede playthrough ga, althans...niet gelijk. Ik moet ook hoognodig verder met Skyrim. Sinds de patch al niet meer gespeeld.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Easter Eggs zijn echt geweldig


    [yt]9TiqrurnNEE[/yt]

    en...........dit!!!!

    [yt]KYspUuqEma8[/yt]


    Ik heb alle trophies nu, alle physical challenges, alleen niet alle achievies en dat gaat ook niet gebeuren, moet wel leuk blijven en wat ik ervoor moet doen, nah...echt geen zin in. Nu alle challenge maps nog doen. Geweldig hoeveel deze game te bieden heeft.

    Trouwens, ik heb ineens twee kostuums voor Catwoman erbij...snap alleen niet waarom, want waren dit niet allemaal DLC? not complaining!!!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011

Deel Deze Pagina