1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Die Catwoman skins heb je automatisch al, maar die kun je pas gebruiken in de story-mode zodra je het uitgespeeld hebt. Als je de challenges had gedaan dan had je ze al eerder gezien ;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de VGA's gekeken en het was mij niet opgevallen, maar andere mensen wel. Kan het gewoon puur een grap zijn, gewoon niks speciaals of kan het iets te betekenen hebben? Hoe dan ook interessant:


    During the best character nomination Joker held up a clipboard that said Batman: Arkham World


    http://forums.gametrailers.com/thread/new-batman--124--/1266358
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Rocksteady kondigde Batman: Arkham City ook op de VGA's aan, dus wie weet.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Geniaal hoe Batman zijn outfit langzaam maar zeker weer helemaal naar de tering gaat. Echt een heerlijke detail in de game, zou in elke game moeten imo :cool:. Combat gaat ook echt nooit vervelen, je voelt je echt Batman in de games.

    Eerste indruk was niet echt top vergeleken met AA maar na een paar dagen spelen is de game toch weer behoorlijk indrukwekkend. En mis af en toe nog wel eens bloed, zou het niet erg vinden als in een volgende deel dat er in zit. Vind alleen het verhaal tot nu toe wat minder, volgens mij ga ik al richting het einde. Too bad dat Two Face niet echt een grote rol heeft, of er moet nog wat gebeuren. Ben nu:
    Bij het stuk dat ik terug naar Joker moet omdat Harley die antidote heeft gestolen toen ik Freeze klapjes gaf. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou, het hangt er maar net van af hoe snel je speelt, maar je hebt best nog wel wat stukjes te gaan hoor. Daar was ik toen ook behoorlijk verbaasd over. Ik vind de game ook echt niet kort , de story is lang genoeg, denk zelfs langer dan AA was.

    Maar inderdaad, dat soort details van Batman's pak, Catwoman's overigens ook...is echt geweldig. En over het bloed ben ik het ook eens, het is iets vreemds bij Rocksteady. Bij één scene (even vergeten welke) zie je een beetje bloed, maar afgezien van dat is er gewoon geen bloed te vinden. Zelfs niet wanneer je beschoten wordt, of wanneer ze een onschuldige afschieten enzo.

    Hopelijk komt Rocksteady trouwens met story DLC. De challenges zijn ook hardstikke leuk en met al die verschillende perks die je bij custom challenge kunt kiezen heb je echt genoeg replay value. Maar liever story DLC dan nog meer challenges.
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dan zit je er een toch echt een tikkie naast. Zoals BigKabuto al zegt, je hebt nog wel wat te doen voordat je bij het einde bent. ;) Als tip zou ik wel de riddler meuk alvast gaan verzamelen, die hostages zijn een leuke afwisseling met de story modus. Als je dat niet doet (zoals ik :x ) dan word het na het uitspelen van de story modus een hele kluif om ze allemaal te halen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Ja, zit nu op 230 ongeveer dacht ik. Zowat alle riddlers die je moet scannen al gedaan, en was gisteren bezig met alle physical challenges. Moet daar nog een paar van, wel handig dat dit keer alles op je map staat. In AA was ik echt een lange tijd opzoek naar de laatste Joker’s teeth :+.
     
  8. Nld x TangoDown

    Nld x TangoDown Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je Catwoman alleen zijn als je de dlc koopt? ;)
    En ik ben van plan dit spel te kopen, hoeveel uren in singleplayer zitten erin? En hoeveel nadat je hem uitgespeeld hebt?
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje , ik wil deze game gebruikt kopen maar het spel maakt gebruik van een code voucher.
    Waar is deze voor?
    Wil namelijk alleen de singleplayer spelen dus eventuele online mogelijkheden boeien me niet.
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die unlocked het catwoman gedeelte van het spel.
    Zou ik toch niet willen missen.. die code kun je voor 10euro kopen geloof ik.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.124
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Deze game 39,99 @ Bart Smit. :eek:
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Die voucher zal waarschijnlijk voor de Catwoman DLC zijn. Opzich niet een must-have, maar maakt het spel wel echt af. Multiplayer modus zit er niet in, dus dan blijft er niet veel over. ;)
     
  13. Nld x TangoDown

    Nld x TangoDown Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game nieuw koopt krijg je incl Catwoman erbij? :0
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Jup! Catwoman is wel tof.

    Uitgespeeld, mooie einde. Vanaf het stuk na het gevecht in de Steel Mill en alle helicopters los gaan + epische theme muziek was het echt legendary _O_. Had wel wat meer van Hugo Strange verwacht.
    Vooral omdat hij weet dat Batman in het echt Bruce is, had gehoopt op wat toffe conflicten tussen hun in de game. Draaide uiteindelijk toch weer om Joker en zijn cure.

    Talia, Hugo en Joker dood. Damn, had ik niet aan zien komen. Al had ik wel al de gehele tijd door dat Joker een dubbelganger had. Tijdens dat stuk dat hij in de spiegel keek en tijdens zijn videoopname waar je een andere Joker hoorde hoesten. Prachtig om te zien dat Batman juist met Joker in zijn armen wegloopt en niet met Talia. Kom maar op met een nieuwe deel! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Aan de ene kant is het is het wel raar dat ze niet dieper op Hugo Strange in zijn gegaan, maar persoonlijk blijf ik de Joker een toffer personage vinden. Ik vind het dus ook niet erg dat de storyline zo is verlopen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Maar de vraag blijft...is hij nou echt dood? Het lijkt er echt behoorlijk op nu. Omdat 1: Mark Hamill schijnt er echt mee te stoppen, then again...dat zei hij ook na Arkham Asylum. :)

    2: En tja...het idee dat Joker gewoon echt sterft. Ik weet niet...het is iets onwerkelijks.

    3: Maaaaaar...het eindigt wel , tijdens de credits met een liedje wat Joker zingt. En dat is van een paar uur geleden. En als je de game op nieuw game plus uitspeelt, hoor je

    [youtube]HS4t83DYz30[/youtube]

    Baby Joker in volgende deel? ;)

    Erg benieuwd naar het volgende deel!!!
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Hiervoor zingt de Joker het liedje 'Only You', speculatie of niet, ik denk richting Joker Jr. Dat het vervolgens tot 2x toe word bevestigd door Harley Quinn (positieve zwangerschapstest en het liedje 'Hush Little Baby') lijkt mij wel een grote aanwijzing. Misschien komt Two Face dan ook wel wat meer in de game. Naar mijn idee had Catwoman meer te doen met Two Face dan Batman zelf.

    Speculatie, speculatie, speculatie... We komen er achter bij het vervolg. :9
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Inderdaad...maar hoe dan ook...

    Ik ga Mister J missen, dat is één ding dat zeker is. Zonder Mark Hamill.....poeh, dat gaat echt een gemis worden.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is cool!!!!

    http://community.batmanarkhamcity.com/news/latest/item/218-a-thank-you-from-batman-arkham-city

    A Thank You from Batman: Arkham City!
    December 20, 2011

    Hi all,

    We have had an amazing release of Batman: Arkham City and we wanted to thank you all for your incredible support before, during and after the game's release.

    As a token to our appreciation, we'll be offering a brand new, totally super sweet, Batman Inc. Batsuit skin absolutely free!

    You will be able to download the skin tomorrow from Xbox Live Marketplace, PlayStation Network and Games for Windows Marketplace. We'll be sure to let everyone know exactly when the skin are available.

    We also know you want to deliver justice on the streets of Gotham as Batman in your favorite skin, any time and all the time. So using the below cheat, you can select any alternative Batman skin and play them in the main game, without having to complete the full game.

    To unlock this, simply press the following combination on the Main Menu screen (after you have selected your save slot):

    - Left, Left, Down, Down, Left, Left, Right, Up, Up, Down.

    You will get an audio confirmation and when you continue your game, you will get the option to select your favorite skin.

    Thank you again for your amazing support and have a great holiday!


    Sefton Hill - Game Director - Rocksteady Studios
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

Deel Deze Pagina