1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wel tof dat je dit doet, Arti.

    Een maat van me had zijn exemplaar uitgeleend aan me en ik ben er toch wel in korte tijd doorheen geblazen. Ik vond 'em leuker dan AA, maar het scheelt niet enorm veel. Heb nog een paar sidequests uit te spelen, maar ik weet niet of ik dat allemaal ga doen nog. Catwoman heb ik ook niet mee kunnen spelen.
     
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Dan zijn die Catwoman stukjes toch net dat beetje variatie die AC boven AA zet volgens mij :+ Ook het feit dat het allemaal mooi in elkaar overloopt ed.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik vond de Catwoman stukjes een gemiste kans. Omdat ze het als DLC-content aanboden in de vorm van die Online Pass, moesten ze het een beetje buiten het hoofdverhaal plaatsen helaas, en ik vond de stukjes ook veels te kort en te weinig.

    Ik denk dat het veel beter was geweest als ze het gewoon echt als onderdeel van de game hadden behandeld, dus dat het echt met de hoofdverhaallijn te maken had.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja want ik heb uiteindelijk niet veel gemist eigenlijk. Je zult wel wat meer two-face krijgen met Catwomen (wat ik opzich wel een vette villain vind) en het lijkt me ook wel tof om met die zweep te vechten. Maar voor het verhaal lijkt het me niet nodig.

    Oh en GOTY? Heb me prima vermaakt, maar ik zat laatst over de vergelijking met Deus Ex te denken en ik denk dat ik die nog wel zo goed vind. Skyrim was ook niet misselijk natuurlijk. Maar ja, ik heb eigenlijk verdomd weinig games gespeeld afgelopen jaar.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Tof!
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ermm en de xbox 360 dan.. Mag stikken? :+
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Heel tof :)
     
  8. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag dat de Arkham Bundel in de aanbieding was nu, 600 punten ipv 1200, maar is het wel het geld waard? Je krijgt toch alleen extra maps en personages voor die vecht-modus? Ik zie eigenlijk niet zo in waarom je daar uberhaupt voor zou betalen... Je doet de hele game toch al niks anders dan vechten? Ik vind het verschil tussen Catwoman en Batman al zo weinig... Alleen cosmetisch eigenlijk. Thoughts?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    2 nieuwe characters, ieder met extra skins, 4 nieuwe challengemaps, en extra skins voor Batman.

    Ik ben zelf ook niet wild van DLC, en 1200 zou idd veels te duur zijn voor die content aangezien je voor 1200MSP ook meer dan genoeg ander tof spol kunt kopen op Marketplace (binnenkort Trials Evolution).

    Maar 600MSP is een mooi prijsje voor die bundel. Alleen ik heb heel aardig 2 weken geleden die Robin DLC hier al gekregen van Artificial, en om dan nu 600MSP neer te leggen voor Nightwing en dat ene kostuum wat ik nog graag zou willen hebben (Year One), gaat me iets te ver. :)

    Als ze de individuele DLC ook 50% hadden gedaan, dan had ik wellicht Nightwing nog wel erbij gekocht, maar dat zal vast nog wel eens gebeuren bij een nieuwe aanbieding :)
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je net als ik die arena-mode zo goed als nooit speelt, dan moet je deze niet kopen....wat ik dus ook niet ga doen.:9

    Aanbieding of niet; 600 punten is nog steeds teveel als je er niks mee doet.:+
     
  11. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Agreed (meneer met bijna dezelfde avatar)! Ik ga het dus ook lekker niet halen. Maar bedankt voor jullie insight :)
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ROBIN DLC:

    WGGCJ-PJCXY-322GW-GKKGM-PHDKZ
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb de code gebruikt, hartelijk dank!
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje! Heb deze game vandaag binnen gekregen; geruild via de XBazar, dus zonder Catwoman code. Is Catwoman noodzakelijk voor het verhaal? Voegt het iets toe? Kan ik ook eerst de game uitspelen en achteraf nog beslissen om die DLC te kopen?
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Voegt weinig toe. Leuk om te hebben natuurlijk, maar haar 'levels' zijn verdomd klein en hebben minieme overlap met Batman's verhaal. Je kunt het overwegen om later nog eens te downloaden wanneer het 50% korting is ofzo, maar ik zou er zeker geen 800msp voor over hebben.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor je snelle antwoord! Dan ga ik nou idd gewoon lkkr aan de game beginnen en komt Catwoman maybe ooit nog eens!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Via eBay heb je een Catwoman code voor $5, en dat is de DLC het zeker waard. Vond het juist wel leuk, sowieso voelt en is het leuk om af en toe met iemand anders dan Batman te spelen. Plus, je bent er toch zo'n twee/drie uur mee bezig (plus zooi catwoman only riddles als je dat wilt verzamelen), en qua verhaal overlapt het met het verhaal van Batie. Niet te veel uiteraard, maar goed genoeg als Batman Arkham City je ding is.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    2-3 uur!?!? Voelde voor mij echt VEEL kleiner en korter, en alleen het laatste level (Predator-map in het museum met Two-Face) was 'lastig'.

    Ik vind het jammer dat ze er een Online Pass dingetje van hebben gemaakt, want het was wellicht een stuk toffer geweest als het gewoon echt IN de game had gezeten zodat ze het ook echt qua verhaal veel beter hadden kunnen uitwerken.

    Nu is het er echt een beetje met de haren bijgetrokken.

    Jammer dat er trouwens nog steeds geen nieuws is over de nieuwe DLC die een paar weken geleden aangekondigd is...
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor de tip, $5 is het idd vast wel waard! Zijn DLC codes regio gebonden? Want heb deze gevonden, maar die heeft het over een NTSC regio code?

    EDIT: Volgens dit antwoord zouden alleen MS Points en sommige games regio gebonden zijn en DLC codes dus niet. Ik ga dus maar gewoon op goed geluk die code kopen ;)!

    EDIT 2: Hmz, op verschillende andere sites lees ik nou weer dat DLC codes wel regio gebonden zijn? Iemand die hier meer van weet?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    DLC codes zijn regiogebonden. Op ArkhamCity.co.uk heb ik meerdere Batman Beyond DLC codes weggegeven, maar die werken wel alleen op PAL EU accounts. Net zoals wij niets aan NTSC DLC-codes hebben.
     

Deel Deze Pagina