1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft de DLC ook extra achievements?
    en als jehem download start hij dan na de hoofdquest of?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom moet je ook denken als Batman jonguh
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, vooruit. Ik ga verder op Hard. Nu maar hopen dat ik snel wat armor upgrades krijg. :+

    Het melee systeem is goed, maar ik vind het wel irritant dat ik een takedown niet kan afbreken om te counteren. Je ziet het aankomen, je zit op de goede knop te drukken, maar Bats vindt het niet nodig om even op te staan. Op zijn gemakje even een klapje geven tegen die gast wat op de grond ligt. Meh.
    En ik weet wel dat op willekeurige knoppen rammen ontmoedigd wordt, maar toch is het flauw dat mijn combo onderbroken wordt als ik meer dan 1 keer op een knop druk. Ik weet wat ik wil doen, ik druk bewust op bv (Y). Maar ik druk 5 keer. Doe ik altijd, in iedere game. Maar hier mag het niet. :mad: Fuck timing, ik weet dat ik wil gaan counteren, straf me niet omdat ik ruim op tijd op de knopjes zit te drukken. :p

    Ik zit trouwens eens naar het upgrade scherm te kijken. Het ziet ernaar uit dat ik Catwoman haar ugrades moet doen met dezelfde XP puntjes als die van Bats? Of lijkt dat maar zo? Geen aparte XP metertjes etc?
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Volgens mij, maar het is al even geleden dat ik de game speelde, deel je de XP en moet je het dus ook doen met de puntjes van Batman.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wordt goed nadenken wat ik ga doen dus. Ach, zo lang ik er maar voor zorg dat de armor iets geupgrade is moet het lukken. :p
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand de Harley Quinn's Revenge al gedownload??
    is ie het waard?
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Scroll eens 10 posts naar boven, daar staat je antwoord. En ik zie net dat je dat al aan Graveheart gevraagd hebt. 8)
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond de DLC zelf iets tegenvallen! vond het een beetje aan de korte kant (2uurtjes ofzo?!?!) en ik miste een klein beetje de vrijheid van de stad...
    Niet dat ik me er niet ontzettend mee vermaakt heb, t blijft 1 van mn favo games ever.... en vond het een toffe DLC maar had er zelf wat meer van verwacht
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eergisteren gestart met Arkham City.

    Vind het verhaal wel heel vlot gaan, start meteen? Of ligt dat aan mij?
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Verhaal is goed te volgen. Gaat niet echt vlot ofzo.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gisteren een begin gemaakt aan de game, maar het bevalt me tot nu toe minder dan Arkham Asylum. Al die vrijheid, vind het nog maar meh. Intro vond ik wel tof! Daarna worden even klein wat dingen uitgelegd en dan is het maar meh. Ik voel me nog niet zo'n Batman als in Asylum. Hopelijk komt dat nog.

    Wel een pluspunt is spelen met Catwoman! :D
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Asylum was beter in sfeer creëren. Open wereld van City vond ik ook minder.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    AA verbaasde gewoon iedereen en blies je weg. AC is meer van hetzelfde, ondanks de open wereld en minder qua sfeer, dus gevoelsmatig lang niet zo wow als AA ...
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Kun je in AC uiteindelijk wel net zo stealth spelen als in AA?
     
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja hoor, die levels komen wel nog.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond AC net zo geweldig als AA, maar AA heeft iets meer character secrets dan AC,
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb onlangs van een vriend alle DLC's geinstalleerd, zoals Harley Quinn's Revenge enzovoort. Nou heb ik flink lopen zoeken,maar ik heb geen idee hoe ik die story DLC moet starten. Dus ik zoeken op Google en het komt erop neer dat er een Harley Quinn plaatje in het main menu moet staan, maar ik zie het niet staan.

    Ik ben gaan kijken of de DLC er uberhaupt wel op staat en ja hoor..die staat gewoon op de harde schijf van de 360...wtf?
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De Quin's Revenge; Staat inderdaad in de menu, waar je ook de normale verhaal kan starten. Probeer je DLC opnieuw te downloaden op je hardeschijf, en kijk dan of ie er dan tussen staat.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik installeerde het vanaf zijn disc die ik nu niet hier heb, dus dat gaat hem niet worden denk ik dan he? Sowieso..ik zou nu ook andere characters en skins moeten hebben in de CHallenge mode en ook daar is niets nieuws. Alles staat op de HDD maar wordt niet herkend in de game. Ik kan me alleen maar bedenken dat hij misschien een NTSC versie heeft en ik de PAL...en dat het daarom niet werkt, anders echt geen idee. Ook wanneer ik kijk bij gameplay stats zie ik dat de Riddler's revenge DLC er tussen staan maar geen Harley Quinn's Revenge.

    Ik zal hem morgen eens vragen of hij idd een NTSC versie heeft, want dan moet het gewoon daar aan liggen.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet de game eerst uitspelen misschien ? Alleen ist dan vaag van de challenge modes
     

Deel Deze Pagina