1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Game ergens in 2011 uitgespeeld, story 100% complete. Maar niets van de DLC wordt herkend in de game. Heel vreemd allemaal.

    Heb het ook op Gamefaqs gevraagd en daar heeft iemand me gezegd dat ik persé de GOTY disc nodig heb, anders wordt de DLC niet herkend. Pech gehad dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is wel balen zeg.. Een keer maar weer de GOTY Disc lenen van je maat?
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb laatst de GOTY gekocht op Zavvi en tot nu toe vind ik het echt een geweldige game :) Vooral tof dat ze er zoveel villains in hebben gestopt. Echt een feest voor elke Batman fan.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben eindelijk weer verder gegaan, was nog helemaal niet ver. Viel me een beetje tegen in het begin, maar nu ik er eenmaal in zit is het wel weer genieten hoor!

    Je kan nog steeds heerlijk terroriseren. Ontzettend veel characters en veel interessante side missions. Trekken echt mijn aandacht heel tof! Al die characters die ook langs komen, het is echt genieten.

    Nu net Penguin verslagen en Solomon Gundy. Nu dus op weg naar Ra's Al Ghul!
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik ben voor de Next-gen Challenge de game op New Game+ aan het uitspelen. Best tof om na een jaar weer deze game te spelen, ben alleen alle controls kwijt dus zit vrij vaak vast wanneer je een move moet maken waarbij de handeling eigenlijk onderin het beeld getoond zou moeten worden. :+
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die side-guest met
    Mad Hatter
    :D

    Combat is ook super dik, als je door drie man tegelijk aangevallen wordt en ze in één keer afslaat. :cool:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar eens begonnen met deze game. Had hem ooit gekocht bij de Dynabyte voor een tientje maar nooit gespeeld omdat ik te druk was met andere games. Eerste indruk is goed!
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou zeg :mad:

    over het 'einde'
    ik mag met katvrouwtje niet eens weglopen met de cash? Belachelijk dat je het dan überhaupt als keuze presenteert :mad: Stomme batman die gered moet worden
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Grappig toch
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is daar grappig aan?
     

Deel Deze Pagina