[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij gamemania is die 8 euro voor de pc.
    Lijkt me wel een schappelijke prijs om het spel te proberen.
    Zal hem 1 dezer dagen wel aanschaffen dan.

2. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat het geluid het niet doet.

Maar 1 ding sfeer sfeer sfeer!!!!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Holy fucking stront!!!!! Het is wellicht veel te vroeg om het te zeggen maar ik denk dat deze AA volledig gaat opvreten. Wat een sfeer, heerlijk donker en het open world aspect lijkt hardstikke goed erbij te passen. Je lijkt echt te kunnen gliden overal en die grapple te gebruiken overal, vrijheid!!!!!!!

4. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Coole trailer, muziekje eronder is ook lekker:cool:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Lekker dan, de video liet net gewoon mijn flash plug in crashen....ok.....

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ziet er tof uit alleenjammer dat het nog zo lang voordat het 18 oktober is

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Die trailer is awesome! :cool:

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gliden ziet er master uit!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Rocksteady: Arkham City story could be finished in 8 hours

Batman: Arkham City marketing manager Dax Ginn has said the main game will take up to eight hours to finish.

Ginn told Gamerzines, however, that it’ll take up to a day to complete the Rocksteady actioner when branching off on other things.

“Our QA guys can straight-line it – so not doing any of the side missions and just sticking to the core narrative path – in about eight hours,” he said.

“If you’re exploring and trying new things, obviously that adds a lot to the experience and the game time. I would say for a normal player who knows their action-adventure games, between 20-24 hours.”

Ginn added: “We don’t want to make these huge games that take a huge chunk out of your life. We want to tell an amazing story that you can really enjoy and not feel like you’ve got to take six months off work in order to get through it.”

Warner dated Arkham City last Friday for October 18 in the US and October 21 for PS3, 360 and PC.

Mja...als je echt wilde kon je AA denk ik ook wel in 8 uur finishen, maar ik deed er 12 uur over, en na het uitspelen nog al die shit collecten. Het is maar net hoe je dit opvat.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Blijf toch nog een beetje sceptisch over de game, kracht van AA zat hem ook wel in het level design. Vraag me af of de sfeer en de gameplay goed zal zijn in een gehele open stad. Ook wel jammer dat ie in Oktober komt, te druk dan qua games en pik hem zeker niet op dan. Augustus zou perfect geweest zijn, net zoals met AA toen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    tis volgens mij nog steeds linear en niet open wereld :confused:

en wat komt er in okt dan? ik heb alleen deze staan

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, augustus was ideaal geweest. Vooral aangezien de game gewoon al sinds eind vorig jaar klaar is, en dit puur een jaar is voor hun om de boel te fixen qua bugs, maar ja....it is what it is. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze alle omgevingen tof maken, in de trailer ziet het geheel er supertof uit qua sfeer en hoe donker en grimmig het is. NICE!

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heb vanmiddag de pc versie gehaald van Arkham Asylum. Net even een goed uur zitten spelen, maar dat eerste uur was episch goed. Echt een heerlijke sfeer die is neergezet. De actie voelt goed. Ik zet het even hier neer, want ik heb geen zin om een oud topic te kicken. Maar als dit niveau het hele spel vastgehouden wordt dan kan ik wel begrijpen waarom mensen uitkijken naar Arkham City.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Dat vind ik juist heel positief. Dan hebben ze nog 6 maanden om het zo bijzonder mogelijk te maken.

Ik zie liever dat het er nu al briljant uitziet en ik nog 6 maanden moet wachten, ipv dat het er nu gigantisch 'meh' uitziet en we de komende maanden alleen nog maar loze beloftes krijgen dat de uiteindelijke versie er beter uit zat zien...

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop wel dat de noodzaak om met Detective mode te spelen wat minder aanwezig is dan in Arkham Asylum. Hoe tof die game ook was, ik liep meer in detective mode rond dan dat ik naar gewoon beeld zat te kijken (al denk ik dat dit ook in Arkham city zal gebeuren).

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damn wat een vette trailer :eek:

met stip in de top 3 most anticipated games voor mijn naast Skyrim en UC3

Die heerlijke combat en stealth in een open stad , nu alleen maar hopen dat ze het verhaal net zo strak kunnen houden als in deel 1

17. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoop ik ook en dat vond ik eigenlijk het enige minpuntje in Arkham Asylum...
    Maar laten we inderdaad hopen dat Detective Mode iets minder gebruikt moet worden.

Al denk ik dat de opzet weer hetzelfde zal zijn en we dus weer 80% met Detective Mode gaan rondlopen.

Ik kan in ieder geval niet wachten:thumbs:.

18. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat ik de enige malloot was die bijna 90% van het spel in Detective Mode liep. :+

19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ze hebben al aangegeven dat ze dat anders gaan aanpakken in city, waarschijnlijk met een subtieler effect. Dan lichten er dus wel boeiende dingen op maar zijn de kleuren verder 'normaal'.

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina