1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mark krijgt echt een dikke kop. :+

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Mark lijkt steeds minder op Luke en steeds meer op die enge baas van de Sith... :p

Anyway, ik had de CE van de PS3 versie in de pre-order staan, maar heb net een mailtje gestuurd of ze die order even kunnen veranderen in de CE van de 360 versie.

2 redenen:
    - DLC is dan wat goedkoper (560 puntjes is 5 euro, terwijl 7 euro op PSN 7 euro is...)
    - Alle previews en reviews zijn lovend over de graphics, maar hebben het dan over de 360 versie. Over de PS3 versie nog niet echt duidelijkheid gekregen. Ik neem dan toch maar liever het zekere voor het onzekere, al is het jammer dat er dan een DVD bijzit bij de 360 versie, ipv een BluRay (Gotham Knights).

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Belangrijke waarschuwing!!!!

Just got a message from Luke.

He's the site founder of arkhamcity.co.uk

This is what he said:

Are you a member at NeoGAF capable of posting?

If you are, can you warn them about a spoiler circling the web at the moment? It's potentially very big and possibly related to the ending of Batman: Arkham City. They deserve a heads up!

Luke.

Best advice. Avoid comment section on every Batman AC youtube video.

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik wil heel graag de CE van Arkham City. De Amerikaanse CE van Arkham Asylum heb ik ook (De Europese CE was echt bagger).

Maar ik vind het gewoon jammer dat er geen case voor de game bij zit. Tenminste daar ga ik vanuit als ik de foto's van de CE zie. Op de foto's lijkt het wel of het spel in een kartonnen hoesje zit.

Ik wil mijn spel toch graag in een kast naast mijn andere games kunnen zetten. :cool:

Dus ik denk er nog over na. Heb de normale versie al gepreorderd. Maar die kan ik natuurlijk zo weer annuleren als ik van gedachten verander.

Ik wil vooral die figurine hebben. Kotobukiya heeft al hele mooie Batman Figurines ontworpen.

Is dit voor sommige ook een reden om de CE niet te halen ? Of zeik ik teveel ? :p

Die cardboard digicase van de CE van Arkham Asylum vond ik trouwens ook maar neks. Maar goed, dat is wel beter dan wat je nu krijgt.

5. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    hey dudes ik heb gelezen dat sommige plekken vandaag AC al verkrijgbaar is in duitsland betekent dat wij hem ook al vandaag kunnen kopen?

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Geen demo helaas voor de lief hebbers!

Batman Arkham City Demo : Message from Rocksteady

Hi all,

A number of you have been asking about an Batman Arkham City demo so I wanted to get back to you with an update. As you know, we here at Rocksteady have been working like crazy for 2 years to deliver the best Batman experience we possibly can, and get this ready for the October 21st release. Unfortunately this has meant that there has simply not been time for us to create a demo for the game and I have been told there are no plans to release one in the future.

However the good news is that there are only 9 short days until the game hits the shops (6 if you’re in the US) so very soon you’ll be able to play the whole game as it is meant to be played!

Sarahmay

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Hmm ja, eigenlijk wel logisch Arkham Asylum was hartstikke onbekend, en niemand had een hoge pet op van Superhero games. Ik was sceptisch maar na het spelen van de demo meteen verkocht. Het vervolg krijgt veel meer aandacht en wordt massaal gepreorderd, eigenlijk wel goed dat de aandacht dan niet naar een demo is gegaan.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Geen case? Dat zou wel heel stoned zijn.
    Heb de CE in pre-order staan, maar dit zou wel minder zijn...

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    een kartonne net als arkham asylum

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Zit er wel een hoesje omheen? En zit er een cover op?

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad geen case bij, game zit in een sleuf in het artbook. Vind ik ook een minpuntje, maar een case kan je op het internet voor een prikje. Kan je ineens een mooiere sleeve downloaden.

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, iemand in mn friendslist speelt hem al!!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Game is al gelekt, zal dus kunnen. Goed opletten waar je kijkt voor spoilers dus.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja dan ga ik wel voor de gewone versie en koop ik later het beeldje los :)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmm, ik ben in de veronderstelling dat je met een cracked box geen live hebt ??

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Kan misschien ook een reviewexemplaar zijn die vroegtijdig is uitgegeven?

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Niet voor lang lijkt me.

Ik zou eigenlijk nog wel een launch trailertje willen zien, om de laatste week wat dragelijker te maken. Wat kijk ik naar dit spel uit.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Here we goooooo again...en het zal denk ik alleen maar erger worden in de toekomst.

Catwoman is a unique character with her own story, moves, and weapons. Unlock Catwoman by redeeming the 1st purchaser included in the game case or by visiting Xbox Live Marketplace," says the game's title screen.

Eurogamer has had this verified with a source.

Batman: Arkham City's VIP pass unlocks four story scenes that feature Catwoman as a playable character.

It also unlocks Catwoman as a playable character in challenge mode (called Riddler's Revenge).

Without the VIP pass code, Catwoman still appears in the game as part of the story, but her playable missions remain locked.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is toch nice? Als je niet wilt dat je de story mode onderbroken wordt door de stukjes van Catwoman, dan geef je de code gewoon niet in :+.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee je krijgt Catwoman wel in de campaign gewoon, dit zijn weer aparte missies voor zover ik begrepen heb.
    Kortom...als je de game uiteindelijk 2e hands zou halen of gewoon iets later dan de eerste dag(volgens mij)..moet je extra betalen voor catwoman....tenzij ik het gewoon helemaal verkeerd begrijp nu.

http://arkhamcity.co.uk/viewtopic.php?f=4&t=5829&start=75

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina