[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Goed nieuws dit! Laat nu alle toffe villains maar eens hun opwachting maken! Daarin stelde deel 1 toch echt teleur imo.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Very, very nice. Batman Arkham Asylum 1 was zwaar tof, deze wordt dat zeker ook. :cool:
     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    wow tof dat ze een volgend deel gaan maken! dat had ik niet verwacht!
    ik hoop wel dat ze echt vernieuwing blijven geven, het verhaal was geniaal, maar is nu gedaan dus ik hoop dat ze echt weer een compleet nieuw verhaal bedenken :)

    verder zie ik er wel naar uit! alhoewel, al die spellen die uitkomen kosten me handenvol geld!
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het niet over de arnold.. mr freeze..

    maar over de ice cold mother%&* uit de comics
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    einde spoiler
    na de credits van arkham asylum zie je de hand van scarecrow uit het water komen en een doos met titan vastpakken, dat kan wel eens de aanleiding zijn :)
     
  6. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was dit KillerCroc, deze was bij idereen verschillend:p
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik heb m 3 keer uitgespeeld, en 2 keer was het scarecrow en de derde keer killer croc.. maar gaat om het idee dat daarvan die speculatie kwam ;)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Op het einde ging
    Batie met z'n Batmobile toch naar een bank omdat Two Face die bank aan het beroven was? Batie gaat daar heen, Two Face is daar niet, die is Joker aan het redden denk ik.

    Wat een ongelofelijke lange nacht zal het worden voor Batie. :+
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar the penguin en two face zijn tot nu toe alleen maar gespeculeerd toch? Zou iig wel tof zijn als deze er nu in komen. Miste de penguin toch wel een beetje. :+

    Hoop trouwens wel op een epischer gevecht met Killer Croc want nu was het alleen maar voor hem vluchten en af en toe zn halsband raken met een batarang.

    De riddler en catwoman zijn ook wel toffe personages maar ik denk dat deze opzich laten wachten tot een deeltje drie. Maar goed der is nog niks bekent dus alles kan nog!

    Ja het gedeelte voor de grote Scarecrow steeds waren meestal wel tof. Net zoals het gedeelte waar je in het mortuarium bent enzo. Dat zijn meestal wel van die creapy momenten, en zeer tof om door heen te lopen. :cool:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mortuarium was fantastisch, dat je die lijkenzakken opent en.......we weten het allemaal. Ik vond dat echt spooky inderdaad. Gewoon werkelijk een fantastische sfeer in de game. Van de graphics tot de muziek, combat system. Al die dingen zoals audiotapes(waarvan sommige echt....fucking ziek zijn) die je onderweg vind, de cutscenes, de animaties. Wat heeft deze game mij verrast zeg, tjonge jonge. Ik zou eigenlijk niet echt een slecht iets kunnen opnoemen van de game. Althans...niks wat mij stoorde of opviel.

    Heb de game net voor de eerste keer uitgespeeld, gelijk lekker op hard, en dat gaf extra voldoening. :thumbs:


    Over einde...

    Ik kreeg de hand van Bane te zien....kortom..komen al die characters dan weer terug? Mja, afwachten maar.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De hints van de Pinguin, Black Mask en Two Face zijn duidelijk, dus deze komen zeker (net als The Joker en Halequin)
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [gt]60075[/gt]

    :) inderdaad goed gevonden

    Die catwoman cat had ik niet gezien :eek:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lekker hard ook weer hoor, al die lijken, en dat lijk dat in dat karretje zit. Ze minderen het 'volwassen' gehalte totaal niet in de game en daar ben ik zeeeeer blij mij. Dat was echt fantastisch in AA.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net deeltje 1 op Hard uitgespeeld. Het blijft een topspel. Vooral door de originele stemmen uit de tekenfilm.

    Ik ga zo maar is Batman TAS kijken. Heb hier nog twee seizoen boxen liggen. 8)
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Batman AA is een heerlijk spel! Kga het binnekort nog even uitspelen op hard. Ook nog even de novelle '' no man's land '' uitlezen :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het een goed idee om nu AA op te starten en al die extras te gaan zoeken en unlocken. Echt een coole bezigheid :) Dus dat ga ik doen.
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor nieuwe features gaat deze game allemaal krijgen denken jullie? Ik hoop dat we in de batmobile kunnen rijden. Aangezien we toch in gotham zijn.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nu nog een iets vettere batman suit...
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    - Nieuwe combat moves - nieuwe gadgets - Gotham als spelwereld

    sowieso.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina