1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zelfde heb ik dus ook. Fifa, gears. Volgende maand Skyrim. Misschien komt MW3 er nog bij....

    Twijfel of ik hem nu haal. Of gewoon lekker voor sinterklaas of kerst vraag...
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah ok, bedankt sjorrit!

    Helaas heb ik bij geen van deze shops de game ge-preordered, dus dan maar wachten tot ze vrijkomen via DLC (kostvrij hopelijk).
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Collectors Edition of the Game : known issues

    Hi all,

    Firstly please accept our sincerest apologies for some of the confusion that has happened surrounding your purchase.

    We wanted to let you know we are looking into the problems as our top priority and are working closely with Warner Bros to make sure you all get the content you were promised and that problems are rectified as quickly as we can.

    Known problems are:

    Gotham Knight: DVD received instead of Blu Ray
    Collectors Edition cards not included
    Catwoman code not included in CE
    Robin DLC not working

    The Robin dlc code is a problem at redemption side,so we are working with Sony and Microsoft to get this rectified asap.

    I will be on the forums for the evening so please post any additional problems and I will make sure they are looked into.

    SarahMay

    Minder als iemand de collector edition heeft gekocht codes werken nog niet van de DLC. Overigens wordt het zo spoedig mogelijk opgelost!

    Morgen meteen naar Gamemania bellen en hopelijk gooien ze het in verkoop! :cool:
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gaat Catwoman DLC? M.a.w. de eigenaars van de CE hebben eigenlijk niet eens de volledige game... . Toch maar over nadenken om m'n pre-order van de CE op amazon te annuleren.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen flauw idee, maar het idee om met Catwoman rond de paraderen is geweldig! Waarom hebben de eigenaars van de CE geen volledige game leg eens uit?

    Ik haal ook de normale edition (CE is alleen bijzonder met een beeldje van batman, muziek valt imoh tegen dat het geen OST is (Hoorde ik). Overigens kan je de steelcast krijgen bij Nedgames wel de PS3 versie helaas! :'-(
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat de Catwoman gedeeltes in de Story mode geactiveerd moeten worden via die online pass, maar die lijkt er niet bij te zitten in de CE. Straks moeten we er nog geld voor gaan neerleggen 8).

    De muziek die bij de CE zit is inderdaad niet de OST/score. Het is gewoon muziek van wat bekende artiesten met de game als thema om het zo te zeggen.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, maar als je de (Code) er niet bij zou krijgen hoort de ontwikkelaar deze nog gratis weg te geven aan je. ) Lijkt mij logisch anders annuleert iedereen de CE versie. Daarbij hoef je niet met Catwoman te spelen dit is een extra 10% van het verhaal. Als je catwoman niet activeert dan speel je het volledige game met batman. :+

    Jammer van de muziek dat het geen OST is.. =(
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het zal wel niet gebeuren dat je er nog voor moet gaan betalen, al zou ik daar de dag van vandaag niet meer van verschieten moest het wel gebeuren. Maar sowieso is het iets waar ik geen zin in heb, om nog maar te zwijgen van de mogelijke miserie. Al zal die miserie eerder zijn voor de kaarten en de Bluray. De DLC van Catwoman zullen ze waarschijnlijk gewoon gratis aanbieden op de marketplace, lijkt me de simpelste en beste oplossing.

    Catwoman lijkt de story mode wel wat te veranderen, staat in de review van IGN.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, duidelijk. Laatste ik heb geen enkel review gelezen, ik laat het wel op mij af komen. :cool: Dan zou ik voor de normale versie gaan, daar zit wel de DLC van Catwoman bij meen ik.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  10. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben benieuwd ik ga morgen gewoon ff de stad in maar verwacht wel dat die morgen verkocht word heb er zin an:)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    De Catwoman DLC staat NU al op Marketplace, en kost je 800 puntjes.

    Ik heb de CE edition besteld, en ik ga zeer chagrijnig worden als de gewone versie wel de Catwoman pass erbij heeft zitten en de CE niet.

    Echt onbegrijpelijk. Heb je ene epic in-game soundtrack, en dan kom je bij de CE met een lullig CD'tje met kutmuziek aanzetten... |:-
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Het kan.. hoeft niet ;) Mja, er komt vast wel Catwoman gratis te beschikking voor de gene die catwoman niet in de CE hebben zitten.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan best. Die online pass is dan ook bedoeld om nog wat te verdienen aan de 2de hands verkoop.

    Maar ik verwacht eigenlijk dat die gratis gaat worden door dat CE fiasco.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor. Hij is verzonden, dus als het goed is morgen in de bus. Met dank aan Gamesync ! :thumbs:

    EDIT:
    Morgen is dus al vandaag :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Is het al vastgesteld dat hij niet bij de CE zit dan??? WTF!?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  17. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand de game al ergens gespot in de schappen?
     
  18. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ben vandaag vrij maar vind het iets te vroeg om al te checken.

    Ik denk dat het rond 12 uur of later vanmiddag ergens ligt. Ik hoop het tenminste. Gelijk een reden om ff six packie hertog jan door de weeks te halen:b:
     
  19. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je vandaag een goeie kans van slagen hebt. Volgens mij zit er geen embargo op de game. Winkels waar ik gisteren binnen ben geweest gaven aan dat hij in de verkoop gaat zodra hij binnen is.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als dat zo is cancel ik m bij mediaoffer en haal ik m vanmiddag op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina