1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, zal wel een timing kwestie zijn dan. Was er in Asylum ook al niet erg goed in. Maar eens zien hoever we er mee komen. Wel jammer, want zo krijg ik minder XP en kan ik dus minder snel upgraden en stuff.

Als ik de eerste challenges unlock zal ik wel eens gaan oefenen :):

2. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    heb net 2 uurtjes gespeeld(ga na deze bericht gelijk verder)

maar ik vind de fighting juist veel beter ik ben net in totaal misschien in 7 fights geweest en ben volgens mij nog geen een keer geraakt door een vijand.

vooral als iemand jou wil snel wil aanvalle. vind ik het veel beter reageren dat je dat mannetje snel een klap wil uitdelen ipv counteren in je combo.

3. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind het echt een topper zondermeer echt helemaal geen minuut spijt van dat ik em gekocht heb! :)

4. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ik ook, tijd geleden dat ik een spel heb dat ik speel ineens 2 uur verder ben.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heerlijk spel, AA maar dan nog een slag beter tot zover.

(ruim een uur kunnen spelen gisteravond)

Catwoman DLC deed het trouwens gewoon prima.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Bij mij werkt het niet... Baal ik echt van :mad:

Ik begrijp dat het begin al anders is en wil niets missen, maar ook niet na 8 uur spelen opnieuw beginnen, omdat de dlc dan wel werkt. Dus alleen een klein stukje van het begin gespeeld, wacht nu maar tot de dlc wel werkt en dan begin ik weer opnieuw. Dit spel vraagt er trouwens wel om een 3D televisie :) 3D is echt van een goed niveau en geeft het spel wat meer beleving, zeker met al die dieptes en hoogtes in de stad.

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.319
    Ik vind catwoman eigenlijk wel goed spelen trouwens, super snel en licht vechten. Het slingeren door de stad met je zweep vind ik ook mooi gedaan.

Het is ook veel minder linear dan AA. Riddles zijn uitdagender, als je bijna bij je volgende locatie bent hoor je weer een telefoon en ga je daar weer heen. Echt heel gaaf.

Wat ik wel jammer maar begrijpelijk vind is dat ze in plaats van die coole striptekeningen als biografie een 3d model hebben. Maakt het wat minder verbonden met de strip. Maar ja ik was ook teleurgesteld geweest als ze dezelfde tekeningen hadden gebruikt.

Oh en ik mis Oracle, vind Alfred wel droog verder maar toch.

Het lijkt wel wat moeilijker, speel op normal en ben al wel een paar keer dood gegaan, in AA was het super obvious waar je naar toe moest om gewapende vijanden uit te schakelen. nu is het wat meer open en wat minder ruimte om je snel te verstoppen.

Game of the year? Voor mij tot nu toe wel.

Ik denk/hoop nog steeds op Croc want er wordt weel veel over hem gesproken

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Irriteerde me trouwens wel ergens aan:

In die Kathedraal, moest naar de klokkentoren maar kon het even zo snel niet vinden, en Batman riep ongeveer om de 10 seconden : ‘’I need to find the entrance to the clocktower’’ oid, vrij vervelend. :p

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.319
    Klopt, maar kan je dat niet uitzetten in options bij hints?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit @ dat begin, Arkham Asylum had al een geweldig begin maar dit is gewoon nog beter. Overal details ook, prachtige sfeer. Sneeuw die op je cape blijft zitten. Rocksteady weet echt wat zij doen, in een rap tempo beginnen zij één van mijn favo developers te worden. Ik ga zo de 3D optie eens checken, ik zal het zelf wellicht niet eens echt merken...maar wil het toch proberen.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Grafisch zien er erg mooi uit voor een 360! Lijk wel dat ik een PC game aan het spelen ben, wil dus ook niet weten hoe het nu op de PC uit komt te zien. :emo:

Side missies moet je deze uit zelf vinden? Of kan ik door met het verhaal en later de side missies pakken?

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hier toevallig nog zo'n 48 hour trial code voor Xbox Live? Kan ik die Catwoman dlc ff downloaden, over Live spelen doe ik voor de rest toch niet.

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Dat werkt niet, je moet een gold account hebben en een 48h trial kaartje is geen gold.

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game speelt heerlijk weg. Super om zo nu en dan door de stad te vliegen, wat puzzels op te lossen en boeven in elkaar te timmeren. Geniaal. Ode aan Rocksteady! _O_

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mis je niet teveel als hints uitzet ?

16. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer moet je een Gold account hebben om DLC te downloaden?

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Geen idee, maar bij de DLC van Catwoman stond het inderdaad specifiek vermeldt dat je gold moet hebben. (ingame)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt dus Catwoman DLC die bij een nieuwe exemplaar zit en Robin DLC die je bij sommige winkels los krijgt. Die Catwoman DLC is een stuk van de singleplayer, maar die Robin DLC is alleen challenges of niet?

Oh, en iemand al een DLC code gekregen van die Arkham Challenge online? Had die challenge destijds gedaan, maar niks meer van gehoord.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je problemen hebben met die DLC kan je contact opnemen met WB.

Warner Bros heeft de klacht meerdere malen gehoord en zegt dat het tot nu toe gaat om minder dan 0.5 % van de totale verkopen van Batman: Arkham City. Dit aantal ligt waarschijnlijk een stuk hoger omdat lang niet iedereen heeft geklaagd bij Warner. Gedupeerden worden verzocht te bellen met de klantenservice van Warner Bros, een e-mail te sturen naar support@wbgames.com of een bezoekje te brengen aan community.batmanarkhamcity.com/support.

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Stomme vraag misschien, maar wat doet die catwoman-code nu precies? Is het begin van het spel anders of kom je later missies tegen..? Want bij mij begon het met: (spoiler voor de zekerheid)
    slechts 1 gevecht met catwoman... Ik heb de code ingevuld, content gedownload maar ik kon maar heel even met haar spelen, dat ene gevecht, en toen begonnen de opening credits al... Heb ik nu iets fout gedaan of komt er later nog extra content of was dat het?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina