1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn ze nou wel een onderdeel van de main story of is het echt iets aparts?
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is het volgende plan weet jij dan waar k hem met de DLC van Catwoman en / of van Robin kan kopen?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van me heeft de game uitgespeeld en hij vond de game korter aanvoelen dan Arkham Asylum. Zou toch echt heel idioot zijn, want de makers zeiden toch echt dat ie 20-30 uur was? Nou ging ik uit van 15 uur, maar AA was dat niet....dus tja....liegt Rocksteady dan? Zou niet de eerste keer zijn....looking at you Cliffy B over Gears 3's campaign.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind em ook erg vet tot nu toe. Vooral het stealth gedeelte is echt weer heerlijk. Zit wel continue te switchen tussen detective en normal mode, de game is te mooi om steeds in detective mode rond te lopen. Laag bij de grond kom je af en toe wel erg low res muur textures tegen, maar ja ...

    Ben opnieuw begonnen, ga eerst ff stukje het verhaal volgen en zo wat tutorials mee te krijgen voor ik ga free roamen...
     
  5. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is nu toch meer een open wereld met allerlei side quests. Denk dat ze dat gewoon erbij bedoelen met die 20-30uur hoor
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Met alle deze soort games kan je racen in de main quest maar ik denk dat elke maker ik de speeltijd ook de side missions telt en terecht. Dead island ben ik nog steeds met wat side quests bezig ... heerlijke spellen.
     
  7. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat n heerlijk spel is dit toch!
    N klein vraagje, heb gezocht maar kan het nergens terugvinden. Ik heb de game op de HDD geinstalleerd. Normaal hoor je de disc dan niet meer wanneer je speelt. Echter, bij Batman draait mijn dvd volle toeren, alsof ie aan t laden is. Meer mensen last van?
    Heeft dit misschien te maken met het nieuwe discformaat dat MS hanteert......
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss moet je hem eens stof vrij maken,,..
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sneaken is erg vet in deze game, ik zit echt nog helemaal in het begin en wil zoveel mogelijk stealthy doen, maar bij bepaalde stukken kun je gewoon niet anders dan naar beneden droppen en het gevecht aangaan met wat thugs :).


    Dat is ook zeker zo, ik doe het zelf hardstikke rustig aan. Alles rustig een beetje bekijken want de details zijn geweldig. Ik was van plan eerst alle sidemissies te gaan doen en dan het verhaal, maar het is beter om dit wat te mixen. Gewoon een story stukje doen, dan weer over naar een sidemissie enzovoort.

    Ook lees ik al die character bio's, ik ben al sinds mijn vijfde een Batman fan, dus ik heb echt interesse in dit soort dingen. Maar van sommige characters wist ik hun bestaan niet af hoor (Black Mask bijv), erg gaaf dat Rocksteady dit er allemaal instopt. Ook zag ik dat er Arkham City Stories dingen te vinden zijn, en dus die Riddler trophies. Plenty om te collecten dus....niiiiiiiiiice.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, als je veel explored en de riddlers doet enzo, ben je echt wel ff zoek. Heb wel begrepen dat het verstandig is om af en toe ook de challenges te doen, omdat je daarmee gadget unlocked die je in de campaign kunt gebruiken ...

    Wat betreft de combat merk ik dat je vaak ook gewoon een hit kunt doen als die counter effects oplichten. Voor mij wat makkelijker om dan toch de chain door te laten lopen.

    Ik krijg ik steeds een melding van aerial assault, maar die lukt me niet. Iets met (B) (A) (A) geloof ik ...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar die challenge mode opent pas na het uitspelen toch? Hij is hier volgens mij nog steeds dicht....Riddler's Revenge heeft de mode toch?
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.300
    Leuk Bevonden:
    363
    Dit spel mag je niet rushen, daar is ie te goed voor ;) Echt weer zo'n game die ik voorlopig niet hoop uit te spelen...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Helemaal mee eens, maar ik baal altijd wel wanneer ik dan dit soort dingen hoor van mensen. Achteraf had ik het liever niet gehoord, want nu ga ik tijdens de story elke keer denken 'hopelijk is het niet gauw afgelopen nu' en dat is kut. Tijdens het spelen van AA wist ik er niks van, ook niet hoe lang de game is, ik let er eigenlijk ook nooit echt op......want dan geniet je gewoon niet van een game.

    Laatst liet een vriend ook weten dat hij de campaign van Gears 3 ziek kort vond, hij had hem uitgespeeld in 6 uur en 15 minuten en het was geen speedrun. Dus ik had gelijk zoiets van 'gvd, dat is wel fucking kort zeg' maar misschien waren deel 1 en 2 dat ook wel, eigenlijk nooit bij stilgestaan. Ah well....
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.300
    Leuk Bevonden:
    363
    Even een vraagje, vrij vroeg in de game eigenlijk.

    In de kelder van de rechtbank zitten wat cellen hier zit ook een vent opgesloten, hoe krijg je die eigenlijk vrij of is dat iets wat later pas lukt ?
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.811
    Leuk Bevonden:
    9.187
    Dat is de calendar man, naast hem hangt een kalender met feestdagen, op die dagen moet je naar hem toe
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze lopen door de main story heen. Ze zijn niet nodig om de main story te volgen maar spelen zich zeg maar tegelijktijdig af. Dus op het moment dat Batman dit en dat aan het doen was deed Catwoman zus en zo.

    Ik heb alleen de eerste 2 nog maar gespeeld maar heb wel het idee dat ze wel iets van achtergrondinfo voor de batman verhaallijn toevoegen.

    Maar weer even in een spoilertje

    De allereerste bijvoorbeeld. Je speelt catwoman die inbreekt bij Two-Face. Als je al batman begint moet je haar op een gegeven moment bevrijden uit de klauwen van Two-Face. Als je die catwoman missie niet hebt gespeeld weet je dus niet hoe ze daar terecht kwam. Dat is voor de main quest geen noodzakelijke informatie maar het voegt wel wat toe
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een heerlijke game zeg.\o/

    Ik heb wel het idee dat de makers ervan uit gaan dat je AA al gespeelt hebt, want volgens mij kreeg je qua moves een soepelere uitleg/tijdspan dan hier.

    Maar dat mag de pret zeker niet drukken; man, wat een sfeer._O_

    Daar kunnen ze bij Marvel games nog wat van leren!_0/
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.811
    Leuk Bevonden:
    9.187
    Ja mis wel een beetje uitleg, met het lang gliden heb ik nog best veel moeite.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij opties kun je alle moves rustig bekijken.
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Met AR Challenges unlock je nog wat gadgets, de challenges in de single player dus en niet de Riddler's Revenge mode. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina