Nah...ik zet mijn geld op The Bat. Las net ook dat de wereld 5x groter is dan Arkham City. Er komt ook geen MP. Tot nu toe doet RockSteady alles goed. Denk dat deze game nog beter zal worden dan Arkham City en Arkham Asylum en die waren al ERG goed. Maar goed, je kan TW3 en deze game sowieso niet met elkaar vergelijken. Daarnaast komt Arkham Knight 5 weken later uit.
Ja, qua gameplay zal het grotendeels hetzelfde zijn, met hier en daar wat tweaks/andere dingen...maar daar is niks mis mee.
Zie ik niet gebeuren. Iedereen weet dat Rockstey puik games kan maken, niemand zal Batman Arkham Knight aan te kant leggen voor The Witcher 3. Persoonlijk liever Batman Arkham Knight dan The Witcher 3. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja, is toch ook niet te vergelijken ? Dat gezegd hebbende, vind ik de gameplay van Batman een stuk aantrekkelijker dan die van the witcher. Heb van beide de vorige delen gespeeld en dan vond ik Batman gewoon toffer. Lekker op baddies inbeuken als een superhero
Is ook niet een vergelijking. Maar waar je het meest zin in hebt I guess en welke game de ander overschaduwd. Overduidelijk Bats
Wederom van die platform exclusive Nightmare missions, erg jammer. Hoe sneller dat eindelijk eens oprot, hoe beter en dat geldt dan voor alle partijen. Nou stellen die platform exclusive dingen vaak weinig voor, maar Scarecrow missions? Die stukken vond ik erg tof in de vorige twee.
Nein. For the first time ever, watch Batman: Arkham Knight’s exciting new “Dual Play” mechanic in action as you switch seamlessly between The Dark Knight and his allies including Robin, Nightwing, and Catwoman in free-flow combat. With his back against the wall, Batman turns to his closest allies to help him save Gotham City from the clutches of Scarecrow and the Arkham Knight’s army. A familiar face also returns to give The Dark Knight a message he cannot ignore…
Das wel nice ik vond dat namelijk best tof in Arkham City waar je als Catwoman kon spelen en Robin in de Harley Quinn DLC.
Klopt..maar het lijkt erop dat je in AK alleen tijdens combat kunt switchen tussen die personages. Beetje zoals de tag optie in bepaalde fighters?