1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ook niet het idee dat er uitgesloopt is, maar ik vind 40 euro voor die paar extra SP missies (van wat, een uurtje per stuk net als de vorige?) gewoonweg té veel. Daar heb je bijna een fullgame voor!
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop op 3-4u per story dlc. Dan wil ik em wel
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En je weet toch al dat er een GOTY of Complete pack edition aan gaat komen. Elke WB game heeft dit geloof ik. Als je kan wachten, scheelt het echt heel veel en dan heb je mooi wat content.

    Ik moet toch wat meer laten schieten qua games :+ Koop de laatste tijd weer aardig veel, maar met 2 consoles en gamesharen is het ook al zo verleidelijk om een game direct te kopen. Dit soort games zie ik echter over 2 jaar wel in een mooie gamesale komen voor een 10tje of 20 euro en dan is het nog net zo leuk of misschien zelfs leuker/beter.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij vorige delen ben ik ook goed een middag of twee bezig geweest steeds met de DLC Story. Maar ik kan ook enorm traag spelen en alles eerst observeren voor ik iets doe in dit soort games. :+

    Maar ik moet ook eerlijk zijn hoewel ik vaak geneigd ben een game op release te halen, koop ik season passes (of DLC in het algemeen) altijd pas als ze on sale zijn. :+ (Uitzonderingen nagelaten)

    Voornamelijk omdat er gewoon niks extra's te halen valt uit een season pass op release op een maar gimmicks na. En tegen de tijd dat er wel wat op te downloaden valt is die al on sale geweest. :+

    Maar goed zoals altijd zie ik wel tegen de tijd dat de DLC uit is om mijn beslissing te maken of ik het waard vind of dat ik kan wachten. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als de speelduur gewoon vergelijkbaar met AA en AC is, dan ben ik wel tevreden. Zeker AC met die side dingetjes kwam het makkelijk boven de 10 uur. Geef gewoon een toffe story die niet veel te kort is en dan zal ik uiteindelijk vast wel die DLC aanschaffen. Maar met die gekke shit tegenwoordig is alles mogelijk.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De meeste DLC is vaak het geld niet waard, paar extra missietjes en that's it. 40 voor DLC is echt way too much. Doe er een tientje bij en je zou deel 2 kunnen kopen, just saying.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Deel 4, maar dit was de derde en laatste deel uit de triology by RockSteady. :+ (just sayin')

    Maar de DLC klinkt mij wel goed van wat er tot nu toe bekend is. Natuurlijk weet ik de omvang niet hoe groot het zal zijn. Maar denk dat ik er wel heel wat uurtjes mee zoet zullen zijn.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waren die andere 2 niet al genoeg
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahahh for realzy?

    The Serious Edition.......jahhhhh.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Lol. En weer ook niet die season pass erbij.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tuurlijk niet; das extra ca$h voor WB!

    :rolleyes:
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga denk ik gewoon de premium edition halen; €100 voor de game met de season pass. De game kost los €70 in de PS Store. :eek: Season Pass kost los €40. Scheelt me dan toch €10

    Dit is dé game waar ik het meest naar uitkijk. Dan moet die €100 geen probleem zijn. Heb vertrouwen in RockSteady.

    Het spel is trouwens 48.7 GB groot. Dat is zelfs groter dan GTA V. Ben benieuwd hoe groot Gotham is. Volgens de maker 5x groter dan Arkham City. En Arkham City was al vrij groot.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vind de grote wel meevallen van city.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    wat meer nieuwe combat footage hier
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik zal sowieso wachten op een GOTY. Er is nu al zoveel verschillende content, qua special editions, pre-orders, retailer-exclusives, etc etc. Het is gewoon onmogelijk om 60 euro neer te leggen en gewoon alle content die er voor is dan nu te krijgen.

    En vervolgens gaan ze het nog melken met een idioot dure Season pass ook, die ook nog eens niet eens die exclusive shit erbij heeft waar ik het dus al over had, dus retailer-exclusives, pre-order stuff, etc etc.

    Belachelijke praktijken.

    Ik denk er trouwens over een nieuwe videokaart te kopen voor mijn PC, dus dan zou de game daar gratis bij zitten, samen met The Witcher 3, dus in dat geval zou ik dan Arkham wel nog binnenkort kunnen spelen, maar ik verwacht dat ik volgend jaar ofzo gewoon een GOTY-versie aanschaf...
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit is voor mij overigens ook geen titel om direct aan te schaffen. Sterker nog, ik moet City nog uitspelen. Daar ben ik nu mee bezig op de PC.

    Dit is voor mij overigens de ideale game om te wachten op een GOTY versie. Maar de beelden zijn likkebaardend goed.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ach. sowieso ga ik deze week eerst voor The Witcher 3, waar ik me wel een poos mee zou moeten kunnen vermaken, en vervolgens kan ik me tot de herfst waarschijnlijk bezig houden met budgetbak games van de laatste 6 maanden die nu richting 20-30 euro zullen droppen.

    Arkham lijkt me echt een geweldige game, maar dit soort praktijken wil ik liever gewoon niet belonen, dus dan koop ik die game voorlopig niet.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

Deel Deze Pagina