1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Origins

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 mei 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Rev3Games: 4/5
    GameInformer - 8.5
    VideoGamer - 8
    IGN - 7.8
    Eurogamer - 7/10
    Polygon - 7/10
    CVG - 7
    Gamespot - 6

Valt een beetje tegen als je het vergelijkt met de scores die Asylum en City kreeg.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het zijn zeer zeker geen AA en AC scores, maar ja. Toch ga ik de game straks zelf wel spelen en da zie ik het allemaal wel. Heb niet zoveel zin om reviews te lezen nu, maar wat zijn de echte kritiekpunten van hun dan?

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kritiekpunt vind ik camera. En stad lijkt wat saai

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat is wel jammer dan.

Heb zelf net deze videoreview bekeken en ik vind Rev3 vaak heel goed met hun reviews en dit keer ook weer. De storytelling vinden ze geweldig en qua sommige dingen is dit gewoon de beste Arkham game zeggen ze. Maar er is totaal geen innovatie in de gameplay. Prima review.

[yt]abobnR5sFrM[/yt]

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, de IGN review "A Batman game is like pizza. Even if it isn't very good, it's still pretty good". :lol: Lijkt een beetje de mening van de meeste reviews, dat het meer van hetzelfde is en te weinig vernieuwend. Online stelt ook niet veel voor zeggen ze. Ik ben benieuwd, woensdag ga ik 'm spelen :9

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is denk ik ook wel zo. Ik las van andere gamers ook dat er tijdens die crime-solving stukjes teveel handjevasthouderij is en dat het gewoon behoorlijk bekend terrein is. Wat Rev3 trouwens zegt over AC in het begin van de review, daar ben ik het helemaal mee eens. Zo te horen heeft Origins ook een duidelijk beter verhaal.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Daarom heb ik mijn preorder voor deze game ook gecanceld.

Van wat ik heb gezien lijkt het gewoon op Arkham City 1.5. Totaal geen vernieuwingen, alleen andere boss fights, paar nieuwe gadgets, nieuw verhaal... maar voor de rest blijft het hetzelfde.

Nu maar hopen dat RockSteady een nieuwe Batman game voor de next-gen gaat maken.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem daarom juist besteld :+ Ik vond Asylum en City prima, staan allebei in mijn top 10 van deze generatie games. Als het verhaal maar goed is (en dat lijkt het wel te zijn) wil ik graag nog een keertje een Batman game spelen op mijn X360 :)

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vermaak me tot nu toe kostelijk met deze game :cool: doet me erg aan de vorige delen denken waarbij ik m'n controller maar niet kon neer leggen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe gruwelijk de games (en deze ongetwijfeld ook is) ga ik hem maar niet spelen. Anders ben je gewoon te snel burned out met zo'n franchise. Straks krijg je elk jaar een Arkham-game nu ze twee studio's hebben. Wacht wel gewoon op een next-gen Batman van Rocksteady.

Troy Baker klinkt wel awesome van wat ik heb gezien als Joker. Beetje Nolan North 2 ondertussen, maar dit is wel tof.

Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ook net gehaald samen met black gate. Black gate ga ik eerst spelen want ik vertrek morgen naar de us

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, wat verwacht je dan? Arkham Aslyum, City waren nagenoeg bijna perfect. Origins is ook een goeie Batman game, alleen kan het niet mee komen met de laatste deel.

En het is helemaal niet nagenoeg het zelfde. Interface is verandert combat is sneller gemaakt, batman ziet er veel spectaculairder uit en zelfde geld voor vijanden. De travel-systeem is een leuke toevoeging.

Dat Arkham leeg is vind ik niet echt waar. Arkham heeft " bijna " over huges staan en crimes op de straaten. Side- missies zijn ook leukere toevoegingen dan Arkham City. Boss gevechten zijn beter uitgewerkt dan Aslyum, city.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf....hij is Joker? Ik al die tijd denken dat hij Batman was. I could swear dat hij echt als Baker klonk.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ezio Auditore is Batman. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Naaajaaa wtf, my bad dan idd.

Net op IMDB gecheckt...

Baker was zelfs Tim Drake, Robin en Harvey Dent in Arkham City.

Dat klinkt dan juist weer goed, want ik vond de sidedingetjes van AC juist mwaaaaaa....

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tim Drake is Robin

Waarom iemand deze niet zou halen terwijl hij de vorige 2 heeft (uit)gespeeld is mij een raadsel. Dan is dit ook gewoon een must

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Vergeet de 9 van IGN Benelux niet ;)
    Cijfers zijn voornamelijk iets lager, omdat het veel weg heeft van zijn voorgangers, zelfs heb ik daar helemaal geen probleem mee :)

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ben veel verder in het verhaal en het lijkt wel dat het steeds toffer word! Black mask ftw!!

Side- Missie met Mad Hatter is geweldig! :)

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spoilers Leis :mad: nu weet ik dat hij erin zit!

Bij MM hebben ze trouwens steelcases, die niet in de CE zitten, vet!

20. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry.. had er even niet bij nagedacht was zo antisoushast! : +

Even spoiler tag van gemaakt!
    Waar blijven je mooie foto's? :)

Deel Deze Pagina