1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Origins

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    :-(

Ben weer waar ik eergisteren was

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk fixen ze die dingen snel, ik kan bv ook niet een bepaalde tower unlocken doordat die geglitched is.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Gewoon een kutgame dus blij dat ik hem niet gehaald heb gisteren.:+

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Woa woaaaaa, Skyrim kent ook genoeg bugs en dat is ook geen kutgame... De game is tof alleen breken die bugs toch wel veel van de ervaring, helaas.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Iemand zich al gestort op de multiplayer ? Heb gisteren de tut even bekeken, zag er toch ook wel geinig uit. Ik vind het verhaal ook wel gaaf verteld, cutscenes zijn toch wel van hoog niveau hoor :)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heey, daar issie weer hoor. Deze bug heb ik niet mee gemaakt.. Speel 'm op de 360 niet op de PC.
    Ik lees echt heel veel glitch/bugs op de officiële forum Batman Arkham Origins van 360/PS3/PC.
    Tot nu toe enkele vastlopers gehad en als het daar maar mee blijft.

8. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Arkham City heb ik erg lang gespeeld, ik denk dat Orgins een goed cadeau van Sinterklaas word. O-)

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Uitgespeeld! Zeer toffe cut scènes en boss gevechten. Het verhaal is veel beter dan de andere delen.
    Jammer, dat dit spel zo glitch/gebugd is, was echt niet nodig geweest. Er komt zeker een vervolg op! :)
    Uiteraard op naar game + en Night mode. Ben voorlopig nog wel zoet met deze game. Multiplayer zal ik ook wel even checken.

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    WEER vastgelopen. Al 3e keer vandaag.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ben ik benieuwd wat je van de multiplayer vindt, helaas heb ik vanavond geen tijd, zit The Dark Knight Rises te kijken :)

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    And another one. wtf jonge

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er ook stuk of 8 freezes gehad. Maar wel echt genoten van de game. Dus even eroverheen kijken. ;)

Je komt nog meer ' vreemde ' dingen tegen zoals, geluid valt helemaal weg bij een baas, je hoort enkel nog muziek op de achtergrond. :mad:
    Hoop echt dat er een fix voorkomt!

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Welke studio zit achter deze game die van deel 1 en 2 ook?
    Hoe kunnen die ineens zon buggy game afleveren?

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Veel te weinig tijd gekregen om de game zo goed mogelijk te maken. Zeg maar gerust gerusht, om het zo snel mogelijk te releasen.
    --------------------------
    Op bovenstaande veranderingen na, heeft Origins bijna dezelfde stad als Arkham City, een groot deel van diens moves (blijkbaar heeft Bats zichzelf door de jaren heen weinig meer aangeleerd), een bijna identieke Challenge Mode, vergelijkbare extra’s en lijken zelfs veel side-missions op die van z’n grote voorganger. En dit is ook best makkelijk te verklaren: de beste jongens van het kersverse Warner Bros. Montréal -opgericht in 2010- hebben alleen nog maar de Wii U Armored Edition van Arkham City op hun naam staan. Nu moeten ze de Arkham-franchise overnemen van meestersmeder Rocksteady, en dat is een lastige taak, helemaal omdat ze niet enorm veel tijd hebben gekregen om de serie hun eigen te maken.

Batman: Arkham Origins Counterende vijand

Dus wat doe je dan? Dan geef je het recente deel een opfrisbeurt, plak je daar een nieuw verhaal in en voeg je 1 of 2 Unique Selling Points toe plus, jawel, een multiplayer (waarover een andere keer meer) door een externe studio in elkaar geknutseld. Misschien een paar mini-inovaties erbij, zoals een iets beter level-systeem waarmee je upgrades kunt verdienen door opdrachten te vervullen en wat vijanden die wat onverwachte dingen doen, waarmee ze helaas tegelijkertijd de vloeiendheid van de combat onderbreken. Maar buiten dat? Gewoon weer een dag in de wereld van Arkham.

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  16. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Toch een beetje een dubbel gevoel aan deze game overgehouden.

Enerzijds tof spel en goed verhaal. Graphics zijn ook weer super nice.

Anderzijds is het toch een beetje hetzelfde als Arkham city. Als zelfs je vriendin al zegt: "hey batman! Maar die had je toch al uitgespeeld?"

Dat zegt dan wel genoeg...

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat zegt mijn vrouw bij iedere nieuwe FIFA, CoD, BF, NSF of AC... Ik snap niet dat jij je geld eraan uitgeeft, het is iedere keer hetzelfde ;)

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou voor elke franchise kunnen gelden, wat Nol ook zegt.

Ik lees al jaren de Donald Duck, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen: heey, Donald Duck... die had je al uitgelezen, toch?

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    De multiplayer is nu alweer dood.. Lekker.

Waarom altijd multiplayer als het toch niet lang standhoudt? Baal hier wel van.

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nu alweer? De game is nog niet eens een week uit 8)

Deel Deze Pagina