Ben benieuwd hoe deze uit gaat pakken. Je hoort er nu weinig over en kweenie of dat een goed teken is. De maker heeft in een interview gezegd dat ze zich heel bewust ervan zijn hoe geliefd de Arkham games zijn en dat het best intimiderend is om aan een game in die franchise te werken. Echter doen ze er alles aan om ervoor te zorgen dat de game de naam eer zal aandoen. Soon we'll know.
Ik twijfel geen seconde aan de ontwikkelaar. Game word aswome! Pre-order staat alvast en ik heb even Arkham City weer uit de kast gehaald om te spelen. Zoet makerij tot Arkham Origins. ^^
Maar zoveel moois hebben zij nog niet gemaakt toch? Ik hoop dat er naasg de dingen uit AA en AC ook nieuwe features zullen zijn.
Nieuwe features. Hoop op toffe bossbattles. Met al die assassins enzo. En who cares als het niet veel veranderd ten opzichte van vorige 2. Tis Batman
Je bedoelt Arkham City? Ik heb echt weer genoten en game + uitgespeeld. Wat ik hoop met Origins.; - Meeslepend verhaal - Meer combat moves - De sfeer moet er goed in zitten - Leuke baas gevechten - Betere en leuke gadgets Maar dit gaat allemaal goed komen!
Je bedoelt men hadden het beter op de Next-Gen uit kunnen laten komen? Ik denk iedereen die Arkham Asylum, City heeft gespeeld, kan echt niet wachten op dit deel! Gaat wel goed verkopen en hopelijk, komen er nog meer delen van.
Nee. Naja. Ik wilde zeggen een early september release. Maar vergat eigenlijk dat GTA release er toen was haha. Eind oktober is dicht op next gen
Wat een herrie Nieuwe assassin: Spoiler the executioner http://gamingbolt.com/batman-arkham-origins-ny-comic-con-trailer-reveals-executioner
Voor mij ook... En ik heb zo'n gevoel dat het een hele goeie gaat worden Ik heb er in ieder geval zin in.
Je maakt mij ook aan het schrikken. Gelukkig maar.. Anders was het echt een teleurstelling en ik ga binnenkort over naar een nieuwe console. Geen zin om 2 te hebben aangesloten.