Nanananana batman hij is net verzonden!! Morgen ga ik los! Inpakbevestiging Geachte heer, Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer bleh is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22.00 uur wordt uw bestelling verzonden.
Ben echt benieuwd hoe de game uitpakt. Want qua features lijkt er niet heel erg veel nieuws te zien,behalve dat je van die crimes moet oplossen. Dat is wel nieuw toch? Prima dat al bestaande features terug zijn, maar voeg wat toe dan. Zelf prefereer ik AA ook over AC, ik vond dat het liniaire beter werkte dan een open wereld. Nu is de map 2x zo groot..maar is dat wel zulk geweldig nieuws? Soon we will find out.
Wacht even...er zit nu een multiplayer mode in? Zag een MP trailer op Live staan en dit is de eerste keer dat ik hoor over een MP mode.
Zou overigens uitkijken met spoilers in topics, einde is namelijk al bekendgemaakt. Gezien ik totaal geen interesse heb in de game maar gecheckt en is wel matig.
Hmmmm....het einde van AC vond ik wel heel cool. Jammer als het echt minder is in deze, maar ja...belangrijkste is hoe fun de game.
Yup, met de Batwing. Ik dacht al beste Batman games in de reeks, die moet je zeker wel hebben uitgespeeld. Ach, als de joker dood gaat, dan ben ik niet verrast.
Ik heb net daar ook maar besteld. Wel ziek dat ie zo vroeg wordt verzonden. Release staat op 25 okt toch? Edit: kan alleen mijn order niet terugvinden bij 'mijn bestellingen'.. of duurt dat even? Ik heb wel een orderbevestiging per mail ontvangen.
kan alleen mijn order niet terugvinden bij 'mijn bestellingen'.. of duurt dat even? Ik heb wel een orderbevestiging per mail ontvangen. ik wil hem natuurlijk wel morgen in huis hebben he