1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Batman Gotham Knights

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 22 aug 2020.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Release: 2022 voor PS4/PS5/XboxOne/SeriesX/PC



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2021
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gameplay

     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik had liever een Batman game gehad, maar dit ziet er ook wel interessant uit. Mis wel een beetje de next gen feel.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Was er vandaag ook niet een reveal van een Suicide Squad game?
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    klopt !
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hype
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Persoonlijk weinig/geen hype voor deze game. Was grafisch niet onder de indruk, en het idee van een online co-op MP game maakt me niet echt enthousiast. Nu zul je het ook als SP kunnen spelen, maar goed, het is afwachten hoe goed ze dat zullen uitwerken.

    We hebben nu meer dan 10 jaar lang de Arkham games gehad. Iedere aankondiging en trailer voor een nieuwe game was veelbelovend. Arkham Asylum was geweldig, en vervolgens kwamen City, Origins en Knight. Geweldige games.

    Nu, in 2020, vlak voor de overgang naar next-gen, komen ze met 2 nieuwe games, Suicide Squad en Gotham Knights, en geen van beide games spreekt me aan zoals die eerdere games dat deden, en de focus op MP is teleurstellend, want eigenlijk wil ik het liefst gewoon geweldige SP ervaringen.

    Dit KAN natuurlijk best verrassen en een erg leuke/goede game worden, maar op dit moment ben ik vooral over Gotham Knights nog erg skeptisch, terwijl ik bij Suicide Squad de trailer in ieder geval 'leuk' vond omdat het niet zo fucking donker als de rest van de DC games is. Het toont in ieder geval iets origineels.

    Kort samengevat: Bij de oude Arkham games was ik enthousiast. Bij deze 2 nieuwe aankondigingen heb ik sterk mijn bedenkingen.

    Het is in ieder geval niet waar ik al die jaren op hoopte.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Taken from a GamsRadar interview.

    "We have entirely redesigned the combat system in order for it to work well in co-op," says Fleur Marty, executive producer of Gotham Knights. "Of course, we're still a brawler, and some of the mechanics won't feel totally alien for people who played and enjoyed the Arkham series, but it is in many ways very different."
    No locking you into certain characters.
    "The game allows you to switch to a different character pretty much any time you want, as long as you go back to The Belfry to do so"

    The most interactive and dynamic Gotham in any game yet.
    And so that action will unfold in an open-world Gotham City, in what we believe could be the most interactive and dynamic rendition of the space ever committed to a video game. Five distinct boroughs make up Gotham, and you'll need to wrangle back control of each while iconic villains, such as Mr Freeze, and powerful new threats, like the mysterious Court of Owls, emerge from the shadows following the fall of the Dark Knight.

    No level gating, and they will have enemies scale.
    "Since the story progression is shared between all the characters, it also makes sense that you don't have to level them up from scratch every time you want to switch. It also stays very coherent in terms of our narrative," Marty continues. "Since the other members of the Batman family are always present in some way in the background, while you're out in the world fighting crime or unravelling the mystery, they don't stay inactive. So it makes sense that they are also progressing and getting stronger."

    This design decision serves two purposes. First, it ensures we won't be spending all of our time stuck in The Belfry arguing with a friend over who will get to play as Barbara Gordon. Secondly, there won't be any need to grind through experience for character unlocks and levels. Enemies will scale to your progression level too, ensuring that we'll always feel free to experiment with different heroes and their unique playstyles, weapons, and abilities. Gotham Knights is going to present us with the most challenging mission the Bat-Family has ever faced, and you'll be able to tackle it on your own terms.

    https://www.gamesradar.com/amp/goth...-truly-dynamic-duo/?__twitter_impression=true
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Openingspost aangepast.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Goed nieuws. Reactie op de aankondiging vorig jaar was zeer lauwtjes, en ze zullen ook gezien hebben hoe de reactie op Avengers is geweest, dus hopelijk nu alsnog gewoon de focus op SP ...
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    tsja. troepmeter?
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Jezus, wereld-record poging witte nekbaarden …
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    The White Knight Rises
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze hebben daar naar ratio wel meer vrouwen dan XBW
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De enige vrouw hier voelt zich een babysitter van de rest.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546

Deel Deze Pagina