1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Batman Gotham Knights

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 22 aug 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wandelende fail army man. :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    TROEP
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wacht even, dus ook 30 FPS op Series X en PS5? Het kwartje moest ook even bij mij vallen. Als dat zo is, is dat inderdaad behoorlijk teleurstellend.

    EDIT: En blijkbaar geen performance modus bij release.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon een zwak excuus. “Ja, het is 30fps want online co-op’ … “, “Ja het is 30fps want we releasen de game ook op de Gameboy Color”. Rot op.

    Wanneer je de game gewoon SP op je PS5 of Series X wilt spelen, dan heb je geen reet te maken met dat online co-op gezeik waar bijna niemand op zat te wachten, en dan heb je geen reet te maken met andere consoles waarop ze die game uitbrengen.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet niet hoeveel mensen op co-op zitten te wachten. Wellicht meer dan we denken.

    Maargoed buiten dat: Is 30 FPS zo een ramp bij een SP game? Ik heb ook veel liever 60 FPS. Maar in de 360 tijd waren we niets anders gewend. De grootste titels zoals GOW en Halo 3 waren ook 30 FPS. De Dark Souls series was tot voor kort ook altijd 30 FPS en is alom geprezen.

    Pas sinds de komst van de PS4 Pro heb ik het idee dat iedereen ineens over 30 FPS valt.

    Ik vraag me ook oprecht af als een spel zonder haperingen loopt in 30 FPS en ze vooraf niet aangeven of iets 30 of 60 FPS is, welk percentage van de spelers het doorheeft.
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het verschilt een beetje per game, maar ik ben de laatste maanden veel bezig geweest met AC Origins juist door die 60 FPS modus op de XSX. Bij die game vind ik het een wereld van verschil. En qua soort game zal Gotham Knights daar toch wel een beetje bij in de buurt komen, denk ik?
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Eerste berichten zijn ook dat de 30 fps niet eens stabiel draait op de ps5.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    DAT KAN TOCH NIET
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Haha, zo kansloos. Ga nooit meer iets onder de 60fps spelen hoor.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dan is het overduidelijk dat ze nog heel veel optimalisatie werk te gaan hebben.

    Is GN eerder al een paar uitgesteld waardoor ze nu wel live moesten gaan?
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Als ik dat zo lees mag GN nog wat langer in de kookpot, of misschien beter de vrieskist.

    Ik heb overigens niks tegen een stabiele 30 fps, maar met zoveel hardware power tot de devs beschikking mag dit op de huidige generatie toch eigenlijk niet meer voorkomen bij dit speltype. De game is nu ook weer niet zo mooi.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Initially planned for release last year, Gotham Knights was delayed to 2022 to provide “more time to deliver the best possible experience for players”.

    Dan weet ik niet of de gene die hem nu spelen day one patch al hebben misschien dat de framerate wat verbeterd nog ofzo
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ook man.
    Zit nu beetje wat games uit mn backlog weg te werken en ben nu bezig met Middle Earth: Shadow of War. Best gruwelijke game en vermaak me prima, maar zoek net op: dat is locked 30 fps. Maar loopt als een zonnetje. Uncharted Lost Legacy daarvoor uitgespeeld, 30 fps. Daarvoor weer Last of Us 2 en dat is 60 fps, maar om nou te zeggen dat ik daarna opeens niet meer terug kon naar 30fps, neuh.

    Is t een hypedingetje? Of zie ik t persoonlijk nog niet heel erg. Heb t idee dat dit vooral op PC merkbaarder is vanwege je muis.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik kies eigenlijk ook altijd voor de fidelity mode, ik vind de ray tracing op dit moment spannender/mooier om te zien dan 60fps. Bij Spider-man heb je nu ook die hybride modus dan heb je sort of best of both worlds.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zelf merk ik het verschil best wel, 30FPS is voor mijn ogen een stuk vermoeiender. Na een uurtje gamen merk ik altijd dat ik dan best wel "moe" ben en toch echt even een pauze moet nemen. Heb ik bij 60FPS totaal geen last van
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    het hangt wel echt van de game af ja. maar met shooters merk je echt duidelijk t verschil wel, een halo infinite of een cyberpunk 30fps vs 60fps is echt een wereld van verschil. maar het gaat imo meer om t feit dat de consoles makkelijk een 60fps met een game als gotham knights aankunnen dus doe dat dan ook. het is gewoon luiheid van de developer en als ik tegenwoordig 70eu zou willen neerleggen voor een gimma wil ik gewoon top notch kwaliteit. en dat doe ik dus niet voor een vliegende superhelden capegame met wat gotham troep erin en dan button smashend bad guys neerhoeken op 30fps oprotten. meer interessant voor de budgetbak over een half jaar voor 20eu max + we weten ook wel allemaal dat deze game over 3 maanden alweer 40 is.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Aldus Jimi, die FIFA 23 fullprice aanschaft.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Aldus Chris, die het niet juist heeft. fifa 23 heb ik gekocht voor 25eu met inruilactie met 22 en andere gare gimma die ik nooit meer speel zoals ik elk jaar doe. ga er toch geen fullprice voor neerleggen gek.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat is toch hetzelfde lullo.
     

Deel Deze Pagina