1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battleborn

Discussie in 'Games' gestart door JustKaan, 8 apr 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En toch is dat eigenlijk wel zonde. Het is een leuk spel, als ze het nou twee maanden voor of na Overwatch uit hadden gebracht dan was het misschien wel anders gelopen. Ondanks dat het een ander spel is wordt het teveel vergeleken daarmee.
    En eigenlijk is Battleborn zelfs de meer volledige titel van de twee.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk dat het niet per se met Overwatch te maken heeft; heb de beta gespeeld, maar vond er echt niks aan....

    En bovendien hadden ze gewoon Borderlands 3 moeten maken.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Borderlands 3 was vet geweest, dat zeker.
    Maar ik denk dat Overwatch toch wel mee speelde. Ik heb in genoeg verschillende fora's gezien 'battleborn vs overwatch' e.d. En ook in winkels wel eens een dergelijke vraag opgevangen.
    Ik had juist een beetje het tegenovergestelde. Door de beta heb ik het spel toch gekocht.
    Nou moet ik wel zeggen dat ik battleborn ook al een tijdje niet heb aangeraakt.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "The underperforming hero shooter Battleborn will go free-to-play within the couple of months, a person familiar with plans for the game told Kotaku. Word is the announcement will come by mid-November, but that could change. (We hear the move has already been delayed a couple of times.)

    The source, speaking under condition of anonymity, said that developer Gearbox had wanted to make Battleborn free-to-play from the get-go, but publisher 2K preferred to sell it as a standard $60 retail product. However, the game flopped, in part thanks to a glut of hero shooters like Blizzard’s Overwatch, which launched in the same month as Battleborn. Although the two games are somewhat different—and Fahey tells us Battleborn is pretty good—Overwatch has dominated the market.

    Battleborn’s price has been steadily decreasing since it came out in May, and the game is now selling for just $20 at Amazon and some other retailers. The developers have regularly held events and released new content for the game, including free heroes and PVP maps. Gearbox also plans to release story missions and more heroes later this year. The studio will likely offer some sort of reward for current players once Battleborn goes free, although those plans have not yet been finalized, according to the source."
     
  6. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb de game een tijdje geleden voor een tientje bij de Bart Smit meegenomen en heb erg veel plezier met deze game. Ik snap dat veel mensen deze game niet tof vinden,maar ik ben best wel verslaafd aan deze game geraakt. Ik hoop dat als hij gratis wordt het iets drukker wordt online.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik heb er toch ok 170+ uur in gestoken en vond/vind de game ook erg leuk. Uiteraard niet de topper die ik gehoopt had maar ach ja niet elke game kan A+ wezen. Online idd niet zo heel druk meer helaas waardoor ik het ook minder speel.
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gisteren opgepikt voor 8 euro en me al een avond vermaakt. Voor 8 euro geen slechte game. Online, zoals hierboven al aangegeven, duurt het erg lang voordat je een match hebt gevonden. Vanavond weer erder met chapter 3.
     

Deel Deze Pagina