1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]

    Battlefield 1 Official Reveal Trailer:


    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    YouTubers:



     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2016
    Tim en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... @Ypuh ... Google Translate :+

    Strijdveld 5. Veeg mij maar op...
     
    Saaslijer, Raafie, Ypuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dobbelsteen. De makers van strijdveld en strijdfront.
     
    Ypuh, Rossi46, Rampage en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FTFY.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet echt waarom dit ineens nieuws is op alle game sites. EA zei vorig jaar al dat de volgende BF eind 2016 ging komen.
    Ben benieuwd verder. Hopelijk nemen ze alle DICE LA verbeteringen mee en nemen Battlefront graphics en performance mee.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.943
    Doe eens gek en doe een combinatie van WWII en moderne (hedendaagse of toekomst) settings.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe kan ik een poll toevoegen voor een mogelijk thema? Wat denken jullie dat het wordt of wat hopen jullie dat het wordt? Ik ben wel benieuwd waar de voorkeur hier naar uit zou gaan; Sci-fi (Halo/CoD AW achtig), een Hardline-achtige spin-off, Bad Company, WW2 of gewoon een Battlefield 3/4 modern shooter.

    Edit: gevonden. Als er nog meer opties zijn, let me know!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2015
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoop dat ze weer is terug gaan naar ww2 ben dat future troep in all hedendaagse shooters wel enorm beu.

    ww2 in het grafische van tegenwoordig!!
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ruim een jaar geleden was ik het misschien nog met je eens geweest, maar nu echt niet meer. Vehicles zijn da bomb en misschien is dat ook wel één van de redenen waarom Hardline in mijn ogen gefaald is. Een map als Zavod 311 toont aan dat je prima een leuke infantry based map met vehicles kan hebben en door wat meer maps als Operation Locker en Metro toe te voegen kun je volgens mij iedereen wel tevreden houden.

    Ook ben ik wel weer klaar voor een leuke WW II game. Nu Medal of Honor doodgebloed is en Call of Duty uit lasers bestaat is er niets meer te doen op dat gebied. Ik ben alleen bang dat je een aantal dingen zoals scopes, gadgets etc. allemaal wel gaat missen. Het zou leuk zijn als ze Wolfenstein na gingen apen met een alternatieve geschiedenis waar de Duitsers de 2e wereld oorlog hebben gewonnen.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wo2 met verschillende settings, Pacific, Germany, France etc. Zou tof zijn, alleen het beperkt zich inderdaad wel in het aantal unlocks.

    Vietnam zou ook tof zijn, maar loop je tegen hetzelfde probleem aan.

    Het unlocken vind ik verreweg het leukste van BF.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.943
    Fixed
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Juist weg met al die gadgets zou eens een verademing zijn. Qua gameplay vind ik WWII shooters nog steeds veruit het leukst. Geen poespas, niet eerst eindeloos ranken om shit te unlocken maar gewoon pure shooter gameplay.
    En alle klassen en wapens direct beschikbaar stellen voor iedereen! ..Battlefield 1943 concept zeg maar, alleen dan op grote schaal. :)

    Bevat de game 'future warfare' elementen sla ik de game sowieso over, dat weet ik wel al zeker... Boycotten die onzin. :+
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zonder gadgets zou ik ook een verademing vinden, maar in WO II had je ook gewoon mortars, verschillende granaten, anti-tank and anti-air shit. Met iron sights en zonder grips kan ik nog wel leven, maar ik vind het leukste aan Battlefield om alle wapens te 'masteren' en de variatie daarin (dus niet 1 sniper, 1 shotgun, 1 lmg etc). Muscle memory opbouwen door recoil patronen te bestuderen etc. Long range assault rifles of CQ snipers. Star Wars heeft bijvoorbeeld geen recoil en Counter Strike wel maar zonder de variatie van alle wapens.

    Met alles unlocked op het begin hink ik ook een beetje op twee gedachten, voor balance purposes zou ik zeggen ja. Zoals Counter Strike het doet is top, alles unlocked maar je moet wel eerst geld verdienen elke ronde zodat niet iedereen direct een AWP kan kopen. Ook houdt het unlocken van wapens je wel leuk bezig (20 headshots met die, 5 kills vanaf een toren of de Phantom assignments voor een nutteloze boog etc). Op die manier kun je het spel ook beter leren kennen en kom je er soms achter dat een bepaald wapen je goed ligt ondanks zijn stats.

    Hoe ze dat allemaal in een WW 2 game willen krijgen wordt een behoorlijke uitdaging en zie ik ook niet zo snel meer gebeuren. Wat ik vooral niet hoop is dat ze Advanced Warfare of Halo 5 achterna gaan.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zoals Counter Strike het doet is inderdaad een goed concept, maar dat past niet bij een spel waar het om grootschalige oorlog draait vind ik. Je stuurt je soldaten toch niet naar de frontlinie om daar eerst 'geld' te verdienen om zich vervolgens weer terug te trekken om betere wapens te kunnen aanschaffen. 8)

    Met het unlocken via ranks (waar gewoon veel tijd voor nodig is) maak je goede spelers alleen maar beter en mensen die af en toe eens spelen komen steeds slechter mee, tenminste dat is mijn ervaring. Natuurtalenten uitgezonderd uiteraard. Ik verlies daardoor soms ook de interesse om een shooter online te blijven spelen. Ook dat geforceerd 'moeten' spelen met andere wapens om bijvoorbeeld alle type scopes te unlocken vind ik echt een slechte opzet. Het beïnvloed gewoon jou speelstijl en je bent dan waarschijnlijk ook een tijdje niet geheel productief bezig voor jou team omdat je puur voor jou eigen gear aan het spelen bent. Met waarschijnlijk een totaal niet relevante wapenconfiguratie voor de situatie.

    Als ik toe ben aan andere gameplay ga ik altijd al vanuit mijzelf al switchen van klasse of ga ik eens kijken wat een ander wapen voor mij kan betekenen in de strijd. Maar 9 van 10 potjes kies ik mijn klasse en wapen waarmee ik heb meeste kan betekenen voor mijn team. Genoeg afwisseling en uitdaging dus. (Geen 'leidraad' van de spel ontwikkelaar voor nodig. :+)

    Die zaken zie ik ook als normaal wapentuig, zeker niet als gadgets. Gadgets zijn voor mij de scopes (hitte, night-vision etc.), radars (motion detection), drones en alle laser-stuff van tegenwoordig. Ook al zijn deze zaken realiteit, ik vind de gameplay die het oplevert echt cheap.

    We zullen het zien wat het word, maar ik hoop echt eens op een grote verandering.. Terug naar de roots van het fps genre! :)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hoop WW2 maar dat zal dus wel niet...
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik hoop ook al een tijdje op weer een WWII Battlefield. Verwacht het alleen ook niet, mede door de unlockables die dan minder zullen zijn.
    Een jaar of tien geleden werden we doodgegooid met WWII-shooters en nu is er niks meer. Wordt wel tijd om die setting eens in de graphics van tegenwoordig te zien :)

    Overigens een Bad Company 3, dat maakt mij ook een gelukkig mens.
     
    Ypuh en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DICE weet zelf niet wat mensen goed vonden aan BC1 en 2. Dus ik betwijfel het dat die er komt. Een 2142 ofzo zie ik ook niet komen. Teveel competitie mer Star Wars, Titanfall. Dus denk dat het gewoon een moderne tijd shooter gaat worden.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vietnam expansion. Die was echt gruwelijk!
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Die van BC2 bedoel je? Die was echt gruwelijk ja. Vooral die 5e map, Operation Hastings, die was zo gaaf!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup die map na dat completen per console idd. Weliswaar een remake, maar echt een geweldige map. Had alles gewoon en was voor elke gamemode vet.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina