Zelf ook geen last van maar sommige kameraden wel. Zitten we in dezelfde game en kan ik het gewoon zien en hun niet
Op de xbox hoor ik helaas iedereen erover. Ik ben dan ook echt benieuwd wat de patch gaat brengen, ik wordt soms wel echt gek van het lange wachten, het niet kunnen joinen van vrienden als de game vol zit en nog wel meer dingetjes.
Ja ik speel op de PS4. Tijdens de beta en alpha had ik er ook last van. Maar nu met de volledige game eingelijk helemaal niet meer.
Waarom zie ik geen statistieken zoals K/D, accuracy en leaderboards? Verder niet boeiend of zo als het er niet in zit, maar ik vind het altijd wel leuk om statistieken van vrienden te vergelijken. Maar wat een game is dit zeg! De eerste Battlefield game waar ik echt helemaal inzit. Het is lang geleden dat ik zo genoten heb van een shooter. Goodbye COD! Ik heb het idee dat het wel lekker gaat, alleen verliest mijn team nog vaak. Ik sta altijd wel redelijk bovenaan het scorebord, maar volgens mij spelen heel veel mensen niet voor de objective (ik speel vooral conquest). Wel jammer dat je daardoor vaak de matchbonus misloopt. Dit scheelt wel wat XP geloof ik. Verder weinig op deze game aan te merken. Behalve dat het lang duurt voordat je in een game zit en dat ik mijn classes niet kan aanpassen in het hoofdmenu. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.
Als je in het hoofdmenu bent kun je naar Soldier gaan en daar zie je wat statistieken.Als je het wat uitgebreider wil moet je even de companion app downloaden
Ik vind zelf "conquest" helemaal niet zo geschikt om mee te beginnen eerlijk gezegd.. Veel te chaotisch die gamemode als je het vergelijkt met "operations" of "rush" waar de vijanden maar van beperkte kanten kunnen komen. Ook is het makkelijker om op de juiste plek te spawnen bij die modi waardoor je beter het overzicht bewaard en doelgerichter te werk kunt gaan.
Ik heb daar gister een tijdje mee gespeeld maar vond het echt een matig wapen. De BAR Storm vind ik echt veel fijner! Overigens lekkere kill streak
Ondanks dat @Raafie zich bij de tegenstander aansloot, herkende het spel blijkbaar dat hij in de party zat
Holy shit net die Operations met @Raafie op Oil of Empires. Verliezen twee battalions op de eerste map. Winnen alsnog de twee volgende twee maps met het laatste battalion.
Medals op de X1 ook niet goed?Kon gisteren en vandaag steeds de medals van vorige week selecteren en niet de nieuwe
Als je een sector overneemt zie ik daar meestal ook een beoordeling voor in beeld komen wat naar mijn idee ook tickets oplevert. Maar kan inderdaad ook gewoon zijn dat er dan direct al vijanden worden neergeschoten die zich niet tijdig terugtrekken... Zijn wel allemaal zaken die weer iets extras toevoegen aan de beleving van de game vind ik... Werkt echt allemaal zeer motiverend en opzwepend!