ik heb af en toe last dat ik spawn zonder granaat , gisteren de hele avond zelfs... meer mensen last van ?
Ik heb trouwens ook gemerkt dat wanneer er een takje van een boom/struik in je line of fire zit je een enemy niet kan raken.
Ik speel ook 99% van de tijd support en sta zo goed als altijd na elke pot genoteerd als persoon met de meest uitgevoerde resupplies. (ren soms zelfs de bergen in om snipers te bevoorraden ) Assault klasse heb ik nog helemaal niet aangeraakt sinds ik de volledige game heb valt mij nu in... hahaha
Moet echt eens meer gaan spelen, heb nog amper andere wapens ter beschikking. Dikke week goed ziek geweest en helemaal niet gespeeld, was gisteravond wel weer even wennen, niveau lijkt alweer flink te zijn toegenomen online. Vooral de vliegtuigen beginnen aardig de overhand te krijgen heb ik het idee... Echt bizar hoe goed sommigen kunnen bombarderen en laag overvliegen! [EDIT]
Everything you need to know about the Battlefield 1 PS4 Pro upgrade. Extra resolution! Improved effects! Faster performance! But how does it compare to the maxed out PC experience? Quick notes: - Uses checkerboard rending - On 4K screens, uses dynamic resolution, ranging from 1440p - 1656p - Increase in alpha effects - Texture details locked at high on the Pro (medium - high on base ps4) - terrain quality gets upgrade (locked at medium vs medium-low on base ps4)v - undergrowth quality, shadow quality and AO unchanged from base PS4 version - Performance improvements on the campaign (MP test in a future video) Didn't catch everything in the video, definitely worth a watch. Edit: Also, Eurogamer's article on frostbite and PS4 Pro provides more details: It's a fascinating turn-out overall. There may well be very good reasons why DICE didn't pursue a 1080p/ultra equivalent for Pro (driving more graphical detail does have a certain degree of CPU overhead, after all) but the chosen strategy of balancing resolution increases with enhanced visual features and improved performance works well - and the end result is that all Pro owners get a really decent upgrade, regardless of the display type they might own. http://www.eurogamer.net/articles/di...nes-on-ps4-pro
Ik verbaas me er soms (lees: vaak) over hoe clueless mijn teamgenoten zijn. Ik word neergeschoten door iemand die 50 cm boven mij staat, vijand springt naar beneden en mijn teammate laat hem gewoon lopen!?!?! Mensen zijn echt blind in dit spel. Het lukt me makkelijk om in de top 5 te komen bij conquest en om 2:1 en zelfs 3:1 te gaan als ik goed speel maar toch word ik altijd op de meest domme manieren neergeschoten (vaak met mensen rond me). Bar M1918 Trench (of Storm) - AA sights - Magnification 2x en dan de limpet charge (heerlijk om mensen mee te doden en om gebouwen met snipers in op te blazen).
Blijft soms toch een rare game.Kon opeens bij een game gewoon door deuren lopen die dicht waren,door de muren lopen maarja andere helaas ook,en werd terwijl ik in een hoekje zat in een gebouw vanachter door de muur neer geknald door een sniper pfffff komop man.